آلایا – اهل سیستم ستاره ای پلیدیان – بخش هشت


آلایا در اینترنت فقط و فقط از طریق کانال شخصی خودش در سایت «یوتوب» گفته هایش را به عموم می رساند و هیچ جای دیگری در اینترنت فعالیت نمی کند.

 

لینک کانال آلایا:

http://www.youtube.com/user/777ALAJE

 

 

در ادامه توجه شما را به متن هشتمین ویدیو «آلایا» جلب می کنم.

یادآور می شوم که این متن، زیرنویس یک ویدیو است و به همین خاطر ممکن است برخی از جملات کوتاه یا تکه تکه باشد. پس برای متوجه شدن موضوع باید دقت بیشتری به خرج داد. 

 

 

آلایا اهل پلیدیان – قسمت هشتم

 

همه چیز انرژی می باشد. سبب هرچیزی انرژی است. هرچیزی که شما در واقعیت فیزیکی می بینید فقط انرژی کیهانی در شرایطی فشرده می باشد. 

 

 

با فرکانس پایین، این انرژی با فرم فیزیکی نمایان می شود و با فرکانس بالاتر، به صورت نور نمایان می شود و یا اینکه نامرئی ست. ما از همین اصول در سفینه های مان استفاده می کنیم. سفینه های ما فقط یک شیء نیستند، آنها آگاهی دارند، زیرا ما با انرژی الهی پرواز می کنیم. با این انرژی الهی ما می توانیم در یک لحظه به هر نقطه از کیهان که می خواهیم برویم.

ما می توانیم به هر فرم ممکن پدیدار شویم. به عنوان یک کریستال، یک ابر، یک نور، یک هواپیما (بشقاب پرنده)، شفاف و یا نامرئی. من به جاهای زیادی در زمین سفر کرده ام و همه جا سفینه هایم را رویت کرده ام. 

 

در سال 2005 من یک عکس از یک سفینه در آلمان گرفتم که در موقعیت شفاف قرار داشت. 

 

در سال 2000 من با یک گروه در پرتوریکو بودم و این سفینه  بالای سر ما بود. 

 

در سال 2002 من یک گروه در اتریش داشتم، شبی سفینه های بسیاری پدیدار شدند که من از یکی از آنها فیلمبرداری کردم. 

 

در سال 1995 من یک ارتباطی با خانواده ی ستاره ای ام و با خود برترم داشتم. 

 

در سال 2003 من از یکی از سفینه های نوری ام در «ایوبوری انگلستان» فیلمبرداری کردم. 

 

فقط غیر زمینیانی که در خدمت روشنایی هستند، می توانند با انرژی معنوی پرواز کنند. ستاره ی راهنما در «بیت اللحم» فقط یکی از سفینه های نوری ما بود. 

 

هرزمان که کتاب مقدس از یک ابر همراه با صدای درون سخن می گوید، در واقع آنها سفینه های ما بوده که به شکل ابر ظاهر می شدند، تا مردم دچار وحشت نشوند. 

 

ما همان فرشته ها هستیم که در کتاب مقدس به آن اشاره شده. بیشتر از پلیدینها و ونوسی ها. کسانی مانند موسی، الیاس یا ایزاکیل پیامبر نبودند. آنها کسانی بودند که با ما در ارتباط بودند. 

 

نوری که از سفینه های ما دیده می شود، نور مکانیکی نیست. این نور معنوی ست. سفینه های ما ارتعاش عشق دارند. از این راه هاست که شما می توانید سفینه های ما را از آنهایی که از ضلع تاریکی می آیند تشخیص دهید. برای اینکه شما بتوانید سفینه های ما را ببینید، ما باید فرکانس آنها را پایینتر بیاوریم. سفینه های ضلع تاریکی، چراغهای مکانیکی دارند؛ مانند یک اتوموبیل. آنها می توانند کارهایی انجام دهند که برای زمینیان معجزه به حساب می آیند. به وسیله ی هولوگرام سه بعدی و دستکاری در ماده، آنها می توانند معجزات تقلبی خلق کنند تا مردم ادیان را باور داشته باشند و تکامل نیافته باقی بمانند. اما هنگامی که شما آگاهی معنوی دارید، هیچکس نمیتواند شما را فریب دهد. زیرا شما انرژی پنهان آن را می بینید. اگر شما به عشق هستی متصل باشید، معجزات حقیقی را خواهید دید. اگر شما از فرکانس عشق انرژی کیهانی استفاده کنید، شما می توانید واقعیت فیزیکی اطرافتان را دگرگون کنید. همانگونه که برادر فضایی مان مسیح، دو هزار سال پیش به شما نشان داد. و او تنها نفر نبود، او تنها معلمی نبود که ما برای شما فرستادیم. 

 

در همه ی عصرها استادان معنوی وجود داشته اند که از زمین بوده اند. یک استاد معنوی واقعی همیشه به شما می گوید که چگونه شما هم می توانید استاد شوید. و او نمی خواهد مورد پرستش قرار گیرد. در سفینه های ما استادان معنوی بسیاری وجود دارند. آنها روح هایی هستند که تجربه ی بسیار دارند و با دانش و فرزانگی شان به دیگران کمک می کنند. و همچنین آن استادان معنوی به اندازه ی کافی شناخته شده نیستند.  

 

یاد گرفتن هرگز پایانی ندارد. حتی در بالاترین ابعاد شما چیزی باید یاد بگیرید. همچنان که فرکانس ها در زمین طلوع می کنند، شما تغییراتی در بدن فیزیکی و احساسی تان خواهید دید. ابتدا بدن خودش را از انرژی های برهم زن آزاد می کند. در این زمان شما می خواهید زیاد بخوابید. سپس شما انرژی زیادی خواهید داشت و نیاز کمتری به خواب. بدن روشنایی فعال می شود. گاهی صداهایی در گوشتان خواهید شنید زیرا بدن در حال آشنا شدن با فرکانسهای بالاتر است. غده ی صنوبری شما تحریک شده و شما شروع به دیدن انرژی اتری خواهید کرد. برای نگه داشتن این انرژی فراتر، شما مایل خواهید بود که بدن سالمی داشته باشید. در بدن احساسی همه ی مسدودیت های حل نشده بیرون می آیند و بنابراین شما می توانید خودتان را آزاد کنید. 

 

افراد معنوی می توانند اینها را تشخیص دهند و به همین دلیل آنها سریعتر تکامل می یابند. افراد خودخواه این را تشخیص نمی دهند آنها می خواهند خودشان و ماسکشان را نگه دارند، آنها مغرور می مانند و به افراد معنوی توهین می کنند. هنگامی که شما ارتعاش بالا داشته باشید، تغییراتی در اطرافتان خواهید دید. افرادی آنجا را ترک می کنند یا به شما حمله می کنند، زیرا خودخواهی شان از انرژی الهی روشنایی می ترسد. با فرکانس بالاتر عشق، بدن شما شروع به داشتن بصیرت و شهود می کند و شما به خود برترتان گوش فرا می دهید و نه به خود ضعیف تان. شما به پندارتان، گفتارتان و کردارتان توجه خواهید داشت. شما از کیفیتهای روح تان استفاده می کنید 

عشق واقعی، فرزانگی، زیبایی، لذت و شادی، و هوش واقعی. 

 

ارتعاش عشق راه را برای دانش فراتر باز می کند. نور و عشق، کلیدهای ابعاد بالاتر است، نه اطلاعات فهم در سرتان. در زندگی روزمره معنوی زندگی کنید، نه اینکه فقط در مورد آن مطالعه کنید. دانش بدون عشق، خالی و محدود می باشد. نور معنویت، آگاهی دارد، او اطلاعات از ابعاد بالاتر دارد. پس این همیشه مهم هست که در مراقبه هایتان از نور استفاده کنید. و شما می توانید این نور را به کیفیت شارج کنید. 

 

این هم یک مراقبه که شما همیشه می توانید انجام دهید: با نیروی افکارتان یک ستون نور خلق کنید که بدن شما را به کیهان متصل کرده است. هنگامی که به درون تنفس می کنید، انرژی کیهان را به درون بکشید. 

 

 

 

و نور را با این کلمات شارج کنید:

عشق کیهان

فرزانگی کیهان

دانش کیهان

خودتان را با این انرژی ها شارج کنید و قدرت آنها را احساس کنید. با انرژی کیهانی یکی باشید.

نور شوید.

عشق شوید.

عشق راه حل همه چیز است.

معنی زندگی یعنی داشتن عشق در قلبتان.

منبع:    http://www.facebook.com/danesh.keyhani

 

Posted on ژوئیه 8, 2012, in پلياديان. Bookmark the permalink. 11 دیدگاه.

  1. اینکه شبیه آموزه های زرتشت هست! 😀

  2. دو عاج فیل ماموت ۱۵ میلیون ساله در مراغه کشف شد

    مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی گفت: دو عاج فیل ماموت مربوط به 15 میلیون سال قبل در مراغه کشف شد.

    بیوک رییسی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یکی از عاج فیل ها 180 سانتی متر و دیگری 60 سانتی متر طول دارد که با کاوش های پژوهشگران و کاوشگران موسسه ملی تحقیقات فسیل ایران در منطقه فسیلی مراغه کشف شده است.

    وی ادامه داد: این فسیل ها با کمترین امکانات کشف شده و هنگام کاوش نیز کمترین آسیبی به این عاج ها نرسیده و تحقیقات نهایی در ارتباط با این دو فسیل همچنان ادامه دارد.

    وی اضافه کرد: روشی که عاج ماموت ها کشف و استخراج شده روشی جدید و مطلوب برای کشف فسیل است.

    وی خاطرنشان کرد: طبق برنامه های موسسه ملی تحقیقات فسیل ایران و اداره کل حفاظت از محط زیست تلاش می شود با اخذ مجوز، کاوش ها در منطقه فسیلی مراغه ادامه یابد و منطقه فسیلی مراغه به عنوان اولین اثر ملی- طبیعی فسیلی به مساحت 10 هزار و 26 هکتار ثبت شده ‌و در آخرین مطالعات صورت گرفته فسیل‌های اجداد ماموت، زرافه و آهو در این منطقه کشف شده ‌است.

    شهرستان مراغه با 250 هزار نفر جمعیت در 147 کیلومتری جنوب تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.

  3. با سلام وتشکر از هارا عزیز منتظر ادامه آن هستم

  4. یکی به این اقای الا یا بگوید : کهن گشت فسانه حدیث اسکندر سخن نو اور که نو را حلاوتی است دیگر و حرفهای بنویسه در خور هم زمین خودمان ما کاری با سیستم ستارهای پلیدیان نداریم این حرفای سلمبه قلمبه را تو همان پلیدیان بگه من فکر میکردم فقط ما زمینی ها از این کارا بلدیم ولی انگار خانم یا اقای الایا استاد زمینی ها هستند
    تو زمین ادم های زیادی بدون ادعای مزخرفاتی مثل ستارهای بودن و غیره..حرف ها و اموزه های بسی زیبا تر گویا تر و اموزنده تر از الایا گفتند حالا چون ادعای ستارهای بودن ندارند دیده نمیشوند
    من فکر میکنم بهتر است ما هر سخنی را با ترازوی عقل ومنطق دانش بسنجیم اگر خوب بود گوینده اش مهم نیست که باشد
    الایا هم بجای زمین با اون سفینه نوریش بره بساطش و تو یه دنیا یا کهکشان دیگه ای پهن کنه بیشتر کاسب میشه من از انسان ها یا ارواح عزیزی که با الایا در تماسند خواهش میکنم این گفته من حقیر را برای او ترجمه کنند و به حضورش عرض کنند
    امان از این همه عوام فریبی دروغ تزویر خود نمائی وکمبود

  5. هر چند 100% با تمام گفته های آلایا موافق نیستم, ولی تا حالا حرف بدی نشنیده ام. به عقیده بنده آلایا مثل ما یک انسان زمینی هستش ولی با اطلاعات معنوی بالا و فکر باز که دوست داره بشریت خفته در دین و مذهب دروغین را نجات بده.

    اگر کمی با فکر باز نگاه کنیم میبینیم که دین و مذهب جز بردگی و بدبختی هیچ تحفه سبزی برای بشریت نیاورده و نخواهد آورد. همیشه انسانهای مذهبی از تکنولوژی و معلومات و علم میترسند و با جبر سعی میکنند تا جای ممکن افراد دور و بر خودشون را مثل خود از علم و آگاهی دور کنند.

    از خود باید پرسید چرا دین از فکر باز میترسد؟!

    چرا افراد مذهبی به خود اجازه میدهند که مرتب مورد تلقین قرار بگیرند و فکرشان روی یک مطلب قفل شده و بر ضد آگاهی شستشو بخورد؟!

  6. کیان عزیز تو هم یکی از همون افرادی هستی که با انرژی پایینت داری عشق رو پس میزنی. تو چه خصومتی با کسی داری که داره همش از عشق و انرژی و مثبت بودن و خوبی و نیکی حرف میزنه؟ تو چکار داری از کجا اومده؟ چکار داری اسمش چیه؟ تو فقط با عشق مخالفی. چشمت رو می بندی و با ذهن بسته ات هر چیزی که توانایی درکش رو نداری انکار میکنی. یک ثانیه هم مدیتشن نکردی توی عمرت تا یک هزار اون چیزی که بیان میشه رو درک کنی. به خودت بیا. لازم نیست قبول کنی فلانی از کجای کهکشان اومده و با چی اومده. عشق رو قبول کن. راه رسیدن به چیزی جر روزمرگی رو تجربه کن. گوش آلایا و تمامی استادان معنوی پر از حرفای تو و امثال توئه.
    درنیابد حال پخته هیچ خام / پس سخن کوتاه باید والسلام

  7. آقای کیان جهت کمی درک شاید بد نباشد که در باره نظریات دکارت فیلسوف وریاضی دان بزرگ قرن 15و16 اروپا که قائل به امتداد هندسی ماده است رامطالعه کنید میتواند کمک خوبی باشد ضماٌ برای ادراک یک پدیده لزومی ندارد که تیپی روشنفکرانه به خود بگیریم تجربه شده خلافیت ها درزمانی به سطح خوداگاهی میآیند که کیفیت ذهن در اوج سادگی باشد

بیان دیدگاه