کشف چند آدم کوچولو در تهران +عکس


Posted on آوریل 10, 2012, in دنياي اسرار آميز, عکس موجود فضایی کرمان. Bookmark the permalink. 34 دیدگاه.

  1. pas chera axha dideh nemishan?

  2. سلام. چیزی وجود نداره یا من نمیتونم ببینم؟

  3. salam.ma inja matn e neveshtaro nemibinam….

  4. من عکسا رو نمیبینم

  5. متنی نمیبینم

  6. سلام تلاش شما بسیار عالی و ارزشمند است اما من تعجب می کنم که چرا سایت شما فیلتر شده؟ لطفاً اقدامی کنید.

  7. رامتین جان سرکاریه؟ ای شیطون

  8. پس عکسا کوشن رفیق؟

  9. من عكس ها رو جايي ديگه ديدم . به نظر من عكس جنين ادم هست .

  10. فیلمبرداری یک توریست ژاپنی از یک سفینه ی فضایی در ایران

    یک توریست ژاپنی به طور اتفاقی از یک سفینه ی فضایی در ایران فیلمبرداری کرده است.

    سایت گدر نوشت: این توریست ژاپنی می گوید که در ابتدا متوجه این سفینه فضایی نشده است اما پس از تماشای دوباره فیلم، حضور یک سفینه بر سر مسجد شیخ لطف الله در اصفهان به چشمش خورده است.

    هم اکنون فیلم این رخداد در یوتیوب منتشر شده است.

    شی ای که بر سر مسجد دیده می شود دیسک شکل ، نقره ای و بدون هر گونه بال و چراغ است.

    در ویدیو شنیده می شود که فردی در حال بازگویی تاریخ این مسجد قدیمی است.

    • نصف بیشتر این الم و کتل نمادهای اًسلامی شبیه بشقاب پرنده هست البته بعلاوه کاسه گدایی قدیم آقایان،،..!!! که یک دست هم سیخکی داخلش کاشته بودن..!!

  11. احتمالا یه بچه شیطون اصفهانی یه فریزبی یا در قوطی حلبی پرت کرده بالا. دی:

  12. از این لینک هم میتونی استفاده کنی . . . :

    یه سرم به ما بزن . . .
    موفق باشی . . .

  13. سلام . چرا هیچ خبری ازتون نیست. کم کم دارم نگران میشم

  14. رامیتن جان سلام
    چند وقتی است که نگران بودم و ازت خبری نداشتم
    اگه برات مقدوره با من از طریق ایمیل در تماس باشی ممنون میشم

    ارادتمند شما
    یکی از خواننده های وبلاگت
    آرمین

  15. با سلام امیدوارم هرچه سریع تر مشکل برطرف شود تا ما بتوانیم دوباره مطالب خوبت را ببینیم
    با آرزوی سلامتی وموفقیت

  16. سلام
    ممنون از مطالب خوبی که توی این وبسایت میزارید …… من همیشه بهتون سر میزنم

  17. خب دوست من چرا از سرویس ساکز استفاده نمیکنی؟
    فکر نمیکنم با این سرویس مشکلی تو آپلود داشته باشی
    من از یکی میگیرم که سرعتش خیلی خوبه و اصلا افت سرعت ندارم مگر جاهایی که خیلی داغون باشن اونم نهایتا سرعت نصف میشه ولی بازم میتونم فیلم و عکس آپلود کنم البته سرعت اینترنت من خیلی بالاست 😀
    اگر خواستی از طریق ایمیل بهم خبر بده تا برات یه سرویس یه ماهه ی ساکز بگیرم امتحان کن اگر خوب بود طولانی تررشو میگیرم برات هزینه ی یک ماهشم 3000 تومن میشه که این رو هم خودم میدم تا هم تشکری باشه از زحماتت که خیلی قدر دانشم و هم اینکه این سایت همچنان سرپا بمونه
    و اگر از ساکز استفاده میکنی و جواب نداده، سرعت دریافت من 2 و سرعت ارسال من 512 هستش که خب اگر بخوای میتونم مطالبی رو که نمیتونی آپلود کنی رو از منبعی که میگی دانلود کنم و برات آپلود کنم
    ولی بازم بد نیست این سرویسو امتحان کنی چون با بقیه فرق داره و افت سرعت نداره

  18. راستی یک موضوع دیگه
    برخی از متونی که میزاری هم در ترجمه هم نگارش و جمله بندی مشکل دارن
    بعضی مواقع که خیلی تشنه ی خوندن مطلبم این موضوع باعث میشه چیزی دستگیرم نشه و از خوندن دست بکشم
    اگر مشکلت زمانه در این مورد هم میتونم کمکت کنم،البته مطمئنم اکثر بچاها آماده همکاری هستن
    با اجازت یک نظری میدم و اگر موافق باشی انجامش بدیم
    به نظرم بد نیست یک تغییر اساسی تو سیستم سایت بدی
    انجمنهای مختلف برای سایت درست کنی
    دوستان بتونن عضو بشن مطلب بزارن و افراد پویا و علاقه مند مدیریت بخشهای مختلفو به عهده بگیرن
    به این صورت میتونی مطالب رو هم دسته بندی کنی
    که البته برای اینها باید یک آدرس جدید و مستقل تهیه بشه که اونهم دور از دسترس نیست

    موفق باشی

  19. سلام و درود دوست عزیز رامتین
    امیدوارم همیشه شاد و موفق باشی واقعا دستتون درد نکنه از سایت بسیار پر محتوا امیدوارم که مشکلتون به زودی رفع بشه منتظر مطالب زیبای شما هستم

  20. سلام دوستان همچین چیزی تو دنیا وجود نداره باور نکنید اگر فیلپی روی موبایلها دیدن همش حقه ی فیلم برداری یا عروسک هست توسیه میکنم باور نکنید….

پاسخی بگذارید

