شنيده شدن صداهاي مکاشفه مانند(مربوط به آخرالزمان) در مناطق لوئيزيانا ، دانمارک ، سوئد و دیگر مناطق دنیا


شنيده شدن صداهاي مکاشفه مانند(مربوط به آخرالزمان) در مناطق لوئيزيانا ، دانمارک ، سوئد

https://i2.wp.com/www.thetruthbehindthescenes.org/wp-content/uploads/2012/01/apocalyptic-sound-150x150.jpg

 اين براي اولين بار نيست که اين صدا شنيده شده است، در سال هاي  گذشته نيز چنين اتفاقاتي رخ داده است ، ولي با شروع شدن سال 2012  و پايان دنيا در تقويم ماياها و ديگر پيشگويي ها ، تعداد مشاهدات  اين پديده به طرز غير قابل توضيحي در حال افزايش است.گزارش هاي رسيده از اين صداي مکاشه مانند که همچون صداي

‹HUM›  در 9 ژانويه ي 2012 در سرتاسر کاستاريکا شنيده شده است .

https://i1.wp.com/www.thetruthbehindthescenes.org/wp-content/uploads/2012/01/Strange-sounds-in-Conklin.jpg

 همچنين مشاهده ي گوي هاي پرنده نوراني ناشناس و همراه با صداهاي عجيب و خروشان مانند 10  ژانويه در شمال ميشيکان ديده شده اند.

 با توجه به مشاهده هايي که تاکنون از اين پديده انجام شده است يه نظر مي رسد که اين پديده مداوم در حال جابه جايي است .

گزارش یکی از افراد: یکی دیگر از گزارش های رویت این پدیده در تاریخ 10 ژانویه در محل لوئیزیانا  بوده است  ،  ،هیچگونه بادی وجود ندارد ، صدایی شبیه به غرش در این ویدئو شنیده میشود .

شما همچنین می توانید واکنش های غیر عادی پرندگان و سگ را نسبت به این پدیده مشاهده کنید. این پدیده همچنین باعش به لرزش افتادن پنجره ی خانه ی ما هم شده است.

و اما گزارش دیگری از آلبورگ دانمارک ، صدایی عجیب و غریب از وسط آسمان در نیمه های شب

گزارش از مشاهده گر : شب دهم ماه ژانویه در آلبورک  ، متوجه صدایی عجیب و غریب از بیرون شدم ،

صدایی که به نظر میرسید از بهشت آمده است ، و حدود چند دقیقه ای به طول انجامید.

با دوربین شخصی خودم این صدا را ضبط کردم . موقعی که صدا را ضبط کردم صدای بسیار بلندی بود ولی  صدای ضبط شده بلندی زیادی ندارد . کاملا مطمئن هستم که صدای قطار یا هواپیما یا هلیکوپتر نیست .بهترین حالت ضبط شده در این کلیپ بعد از زمان 1:20 ثانیه تا آخر کلیپ است .

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=53FzuUS9f1M

گزازش دیگر از یکی از کاربران سایت از جنوب سوئد  11 ژانویه شده است .

مشاهده گر : من در یکی از روستاهای جنوبی سوئد زندگی میکنم ، این جا واقعا جای آرامی است ولی این صدا از شدت بلندی باعث مورمور من شد ، از صدا ترکیبی از یک قطار باری و یک جت در حال پرواز بود. این صدا جابه جایی نداشت ولی به طور مداوم شنیده میشد.

همه جا شنیده می شد و نمیشد فهمید از کجا شنیده میشود.ویدیوی گرفته شده از سمت جنوب است و آسمان پوشیده از ابرهای سفید است و چند دقیقه قبل از ساعت 9 صبح گرفته شده است ولی صدا از ساعت 8 صبح شنیده می شده است .

http://www.youtube.com/watch?v=zAz2JPSjb2c&feature=player_embedded

گزارش ثبت شده دیگر در 12 ژانویه  2011 ثبت شده است .

شاهد عینی : این صدا حدود 1 ساعت به طول انجامید، صدایی شبیه یک جت بود که در مزعه ی خانه ام توقف کرده باشد. باران در حال باریدن بود ولی هیچگونه اثری از ابر و باد و رعد و برق در آسمان نبود، صدا به حدی بلند بود که به سختی می توانسم با دیگران صحبت کنم .بعد از حدود 1 ساعت به طور ناگهانی متوقف شد ودقیقا نمی دانم این صدا چه بوده است . مکان این پدیده توسط این شاهد عینی مشخص نشده است .

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=dAdt7MRuKUE

آیا توضیحی منتقی برای این پدیده وجود دارد ؟در این مقاله همراه با ویدیو ها، صدای آخر الزمانی در سرتاسر دنیا شنیده شده است وما گزارشی داریم از سال 2009 از وبسایت Niburu.nl که تحقیقاتی را در این مورد انجام داده و نتیجه گیری کرده است که این صدا ناشی از  یک شی  عظیم است و با توجه به اینکه در مکان و زمان در حال حرکت است ابعادی چند کیلومتری دارد.صدا توسط نیرو محرکه های شناخته شده تولید نشده است و تنها در فضا است و با سرعتی حدود 150 کیلومتر در ساعت به سمت جلو در حال حرکت است

آیا ما در حال برخود با با شیی بزرگ و نامرئی هستیم؟

در هر صورت تا به حال معمای این صدا حل نشده است .

منبع:    http://www.thetruthbehindthescenes.org

هر گونه بهره برداری از این مطلب با ذکر منبع با آدرس www.ufolove.wordpress.com  مجاز می باشد.

پ . ن : با تشکر فراوان از علی  عزیز مدیر سایت پایگاه فیزیک فی بوک       http://phybook.ir    برای ترجمه و ارسال این مطلب .

صفحه فیسبوک دنیای اسرارآمیز

http://www.facebook.com/BLOG.UFOLOVE

Posted on ژانویه 16, 2012, in 2012. Bookmark the permalink. 38 دیدگاه.

  1. عجيب است . ولي كاش صداها رو mp3 روهم ميزاشت

    • این مطلب برای من اصلا تازگی نداشت. من ساکن تهران و در منطقه شمالی تهرانپارس ور در کنار یکی از جنگل های بزرگ اون ناحیه زندگی می کنم.طی پانزده سالی که در این منطقه سکونت دارم من و خانواده ام این صداها رو مکررا شنیدم. منظورم این هست که این صداها مربوط به سال های اخیر نبود و در تمام این مدت صداهایی بمی مثل حرکت هواپیما یا همچین چیزی به گوش می رسید. در نزدیکی محل سکونت من نه فرودگاه هست، نه ایستگاه قطار و مترو. تنها شک من به پایگاه های نظامی بود که در اطراف این منطقه مستقر هست ولی این صداها فوق العاده بم هستند و هیچ لرزشی اینجاد نمی کنند.

  2. ولي شايد صداي كارگران شهر باشد

  3. احتمالن باور نکنید
    ولی ما چند شب پیش،(جمعه) صدایی شبیه صدای موتور جت شنیدم،البته صدا بقدری شدید بود که همه خیال کردیم هواپیمایی سقوط کرده،این صدا ساعت 12:20 شب شنیده شد و همه جا ساکت بود،تقریبن 10 ثانیه طول کشید.
    بازم تاکید میکنم که صدا واقعن بلند و شدید بود و من مطمئنم که از هواپیما نبود چون فرودگاه این نزدیکی نیست.
    محمود.اهواز

  4. شاید منشع فضایی داره

  5. خیلی جالب بود/ ممنون
    باز هم بهتون سر می زنم

  6. من صدای اولی چند دفعه توی شیراز شنیدم ولی خیلی توجه نکردم فکرکردم صدای ساختمون سازی واقعا جالب هستش

  7. تا کی باید گرفتار اوهام وخرافات باشین الان سده ی 21 کاش داروین زنده بود وشما را توجیه می کرد!

  8. سلام.
    در مورد این ریپورت چند تا مورد هم من بگم ،
    همونطور که چند نفری که توی گزارش گفتند ، صدایی شبیه به موتور جت بوده ، که همینطور هم به نظر می رسید ،
    البته یکی از اونا گفته بود ، که صدا به نظر می رسید که از بهشت اومده که به حسابی اغراق کرده بوده ،

    و یه احتمال دیگه هم که هست ، اینه که اگه فرض بگیریم امسال سال موعود یا آخر الزمان است و اینکه گفته شده توی این موقع ها فرا زمینی ها به طرف زمین می آن و به گونه ای هم ممکنه دشمن انسان یا دونست انسان باشند ، این صدا ها ممکنه صدای سفینه هاشون باشه که دارن چرخ می زنن ، که البته نامرئی هم هستند ،
    یه احتمال دیگه ، ممکنه این صداها نوعی اطلاعات باشند که رمز گزاری شده باشند و نیاز به رمز گزاری داشته باشند ، مثل فیلم کانتکت ،
    و احتمال دیگه ، ممکنه این صدا ها به نوعی روی نا خود آگاه ما تاثیر بزاره ، مثلا به طور غیر مستفیم ، چیز هایی رو بهمون بگه ،

    و البته احتمال دیگری ، ممکنه تکنولوژی پروژه ی مونتاک باشه ، تکنولوژی فکر منظورمه ،

    شاید هم تصادف با دنیا های دیگه ووووو

    والبته ، باز هم احتمالش هست ، یه تکنولوژی ساخت انسان باشه که دیده نمی شه ،

    در آخر ، هرچیزی احتمالش هست ، و هرکسی با توجه به پیش زمینه ی ذهنیی که داره ، برداشت ها متفاوتی انجام میده ،

    وسوال من اینه از دوستانی که میگن این صدای آخر الزمانی هست ، چه دلایلی برای این گفته دارند ؟

  9. فکر می کنم صدای ابشار و در اخرش هم رعد باشه 🙂 نیست؟
    منم فکر می کنم سال ۲۰۱۲ سال پایان دنیاست به خاطر جنگهای بشری

  10. احتمالا مربوط به پروژه هارپ باشه.

  11. «شنيده شدن صداهاي مکاشفه»
    آخه مگه تا حالا صدای مکاشفه(!) رو شنیدی که این تیتر مضحک رو زدی؟! 🙂

  12. ramtin jan tabrik migam
    kheily ghashang shode weblog
    in maghale ham kheily jaleb bood

  13. سلام.
    من یکم باور میکنم چون که تو اخبارهای جهان فقط کره ماه و زمین رو میگن که صدا میاد!!!
    اگه تو این شهرها اومده چرا به گوش اخبارها نرسیده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    چرا بیشتر کشورها واکنش نشون نمیدن؟؟؟؟؟؟

  14. درود بر رامتین عزیزم وتمام دوستان گرامی. بی نهایت خوشحالم که این وبلاگ (خانه امید ما) با قدرت داره به کارش ادامه میده. دلم واسه همه دوستان تنگ شده بود. امیدوارم مثل گذشته باز در جمع دوستان عزیزم جایی داشته باشم. با سپاس ali jarrah

  15. این موضوع حقیقت داره چرا که ما در منطقه 13 تهران هستیم اینجا هم خبری از فرودگاه نیست ولی گاهی شبها صدای بلندی که انگار صدای متور جت هست بگوش میرسه طوری که آدم از خواب میپره

  16. دختر 8ساله ایرانی با قدرتی افسانه ای

    http://khabarkhodro.com/detail.asp?id=169136

  17. من با خوندن نظرات دوستانی که گفتند امثال این صداها رو شنیدند خیلی کنجکاوتر شدم!وقتی این صدا در ایران هم شنیده میشه چی میتونه باشه؟ ای کاش محققین حرفه ای این صدا رو ضبط کنند و روش تحقیقات انجام بدن(البته اگه بعدش به ما چیزی بگن p;)
    من یک بار چنین صدایی شنیدم و خیلی تعجب کردم و اولش کمی وحشت اما کس دیگه ای مثل من حساسیت نشون نداد و البته نمیدونم ربطی به این موضوع داشته باشه یا نه

  18. درود بر رامتین گرامی .اتفاقا دوستای منم یک همچین صداییو توی ساری شنیده بودن و نمی دونستن از کجا صدا میاد!من اولش باورم نشد که این دو تا ربطی با هم داشته باشن ولی وقتی فیلمی رو که دوستام از ساری گرفته بودنو دیدم خیلی تعجب کردم/کاملا شبیهه فیلمهایی که تو سایت گذاشتین بود!می تونه یکی از نشانه های تغییرات بزرگ در سال 2012 باشه /مرسی

  19. این فضایی های مثلا خیلی پیشرفته که میتونن سفینه هاشونو نامریی کنن ، نمیتونن فکری به حال صدای سفینه هاشونم بکنن؟؟؟؟؟؟
    در ضمن الکی ماجرا رو بغرنج نکنید . این صدای باد در لایه های بالای جوه . در اثر تغییرات دمایی و تغییرات مکانی لایه های مختلف این صدا میتونه به وجود بیاد .
    در ضمن ربطی به آخر الزمان هم نداره . یه ذره فکرتونو بکار بندازید دیگه : ایجاد صداهای مبهم و بی معنی چه پیامی برای ما میتونه داشته باشه ؟؟!!

  20. نمیخوام بیخودی جو بدم ولی راستش انگار یه خبرایی هست.حدود دو هفته پیش بود که شمال زلزله اومد.دو شب پیش هم مشهد (که اصلا سابق زلزله شدید نداره) لرزید البته مرکزش نیشابور بود که با 5.5 ریشتر لرزید.

  21. من این صدا رو از فیلم جدا کردم فرکانس هاشو نگا کرد اصلا رمز گذاری نیست این یک تکه صدای کوچک هست که هی تکرار می شه ممکنه یکم بلند بشه بعضی وقتا این که در تمام جهان دیده می شه معلوم می کنه از مونتاک نیست و کار انسان نیست سفینه های ufo هم مجبور نیستن گشت بزنن ما که تکنولوژی مون خیلی کمه از ماهواره استفاده می کنیم اونا چی؟؟؟
    2 احتمال می مونه پس صیحه ی آخر الزمان که می تونه نوعی از خود صیحه باشه
    و دیگه این که ببینید این صدا در همه جا یک شکله اگه میدان الکتریکی همه جا یک شکل باشه یعنی میدان یک نواخته و این در صورتی هست که یا منبع خیلی بزرگ باشه با 2 صفحه داشته باشم فقط اولیش می تونه برای این صدا صادق باشه منبع خیلی بزرگه اما در کجاست ؟؟؟ می بینید که پشت اشیا صدا کم نمی شه ولی زیر اشیا چرا پس منشا بالای سر ماست و یکی دیگه این که در هر جای زمین مختص زمان خاصی هست مثلا در اهواز نزدیگ اذان شاید خیلی کم صداش باید به طوری که فقط بعضی حیون ها می شنون بیاد بلاخره این موارد ثابت می کنن که مورد بسیار بزرگ و در فضاست به نظر شما چیه؟ تاریخ رقم خورده مایا و نیبیرو نزدیکه اینم علائمش من که هرچی درباره ی 2012 مطلب کشف می کنم بازم شکم بر طرف نمی شه آخه این ویژگی آخر الزمانه که کسی ندونه کی هست!
    من به این ها شک دارم ولی گفتم نظرمو بدم

  22. Aslan hich kari be fazayi boodan ya doreye aakhare zaman boodan, rast ya dorough boodan e in seda nadaram. tanha soali ke zehnam ro por kard in bood ke agar in seda enghadr boland boode ke kheyli az jahaye donya oon ro shenidan, pas chera hata yek nafar az too oon hame khoone ke neshoon mide nemiyad ba taajob biroon ta bebine in seda chiye?

  23. یه چیز دیگه در اثر لایه های جو و از این جور چیز های همچین صدایی که مدام تکرار می شه و فقط یه شکله بوجود نمیاد 100% از فضاست مضوع دیگه اینه که صدا در خلع حرکت نمی کنه پس واقعا این صدا از کجا میاد؟؟؟
    به نظر من به علت ایجاد مدان مقناطیسی شدید هست که فقط نمی تونه حال از یه جسم با ابعاد چند کیلومتری باشه خیلی بزرگ تر و خاص تر راستی به نطر من این پدیده حرکت خاصی نسبت به مختصات سطح زمین نداره این زمینه که می چرخه!!درزم این دوره از نسل بشر در حال اتمام هست انقلاب ها اوج گرفتن اگر روز مو عود تو این دوره باشه به زودی اتفاق میوفته وگر نه باید بیخیالش بشیم درزم من در مورد این تو اهواز چیزی نشنیدم
    ببینید دلیل نمی شه تا یه پدیده عجیب می بینیم هرچی که مشاهده می کنیم به این پدیده ربط بدیم واقعا وقتی می گن صدا ی جت بود هم بازم می گن این پدیده است در این پدیده حداقل باید چند دقیقه ای طول بکشه و ندونی از کجا میاد نه این که بدونی از کجا میاد.

  24. همش خيال بافيست

  25. نه دوستان خیال بافی نیست . چند وقتی بود که از ساعت 3 تا 4 صبح صدای عجیبی در کرج شنیده میشد . صدایی که مثل صدای جت جنگنده و یه نویز متناوب و سریع بود. جالبیش اینجاس که فقط در همین بازه ی زمانی شنیده میشد . منبع مشخص نبود ولی در کل فضای شهر شنیده میشد . از شرق تا غرب این صدارو شنیدند . حالا اینکه این صدا چی بوده هنوز معلوم نیست چون از دیشب دیگه این صدا شنیده نمیشه و مثل این میمونه که به جای دیگه ای رفته .

  26. با سلام به نظر من ستاره طارق است که صدای کوبنده دارد

  27. دوستان اينا همش پارازيت شك نكنيد كه منشا داخلي داره….نه 2012 كسي ظهور ميكنه نه زمين نابود ميشه…همش برنامه همين انسان هاست يه جور توطئه….يه خورده فكر كنيد به حرفام ميرسيد…

  28. با سلام من این صدای غرش مانند رو نزدیک 2سال است نیمه های شب میشنوم.بعضی وقتیها انقدر غرش دارد که همه جا میلرزه.ما در ایران هسیم و شمال هستیم.یکشب انقدر قوی بود که همه جا میلرزید.حتی پنجره ها همسایه ها شنیدند اما هیچی در اسمان دیده نمیشد نزدیک 2یا سه ساعت شنیده میشه.طوری که مرتب و همیشگی شده بود.الان از اخرهای پارسال اینصدا نمیاد.اما همیشگی بود.خیلی میخواستم راجع یه این موضوع از کسی بپرسم .اما نمیدانستم چی بگم..ممنون از گزارش واقعی اتان چون ما واقعا شاهد این صدا حتی خیلی قوی ان بودیم انهم همیشگی .

  29. در ضمن با طرز عچیبی هم ثابت است.انگار در مرکز اسمان ثابت است.مثل صدای یک سفینه غول پیکر بسیار عظیمه که اصلا حرکتی هم نداشت اما با غرش عجیب موتور مانندی صدا میداد.ما بعضی وقت فکر میکردیم الانه که به زمین بخوره.همه جا سیاه اما همه جا در غرش بود و پنجره ها و درهامون مرتب میلرزید از اواخر پارسال تاحالا این صدا دیگه نمیاد..در ضمن من در ایرانم اینو مطمئئن باشید..و اصلا هم دروغ نمیگم..من از دروغ گفتن شدیدا متنفرم.

  30. از بس دروغ گفتین و نوشتین خسته نشدین بابا همش دروغ میخوان جنگ روانی درست کنن بسسسسه دیگه شما چقدر ….. هستید که باور میکنید مگه کشکه که تو 1 روز دنیا نابود بشه تو 1 روز قطب های زمین جا به جا بشه اصلا تو 100 سالش هم غیر ممکن هست باور نمیکنید یه سرچ تو گوگل بکنید اینا همش خالی بندیه

  31. نه دروغ نیست اقایه عزیز مردم رو از حقیقت دور نکنید همه چیز رو دور کردید دست بردار نیستید فیلمشو ببینید بعد نظر بدید . واقعا ترسناک بود .

پاسخی بگذارید

