مشاهده شي نورانی؛ این بار در استان اردبیل/ مشخصات: بشقابی با هاله نورانی سفید


به گزارش خبرنگار سیاسی قاصد، هنوز هم ماجرای رویت اشیا نوراني ناشناخته در آسمان کشور حل نشده و هر چند روز یک بار، نمونه ای از آنها در مناطق مختلف کشور دیده می شود. البته بسیاری از این موارد، تنها توسط چند نفر رویت می شوند اما برخی دیگر در مناطق شهری نیز مشاهده شده اند.

در جدیدترین اتفاق از این نوع، اين شي نوراني ساعت 18 و 30 دقيقه چهارشنبه شب پديدار شده و به  مدت يك ساعت در آسمان نير از توابع استان اردبیل حركت مي كرد .

به گفته ساکنان این منطقه، در اطراف اين شي نوراني هاله اي از نور سفيد رنگ بود كه مركز آن را  رنگ قرمز متمايل به نارنجي پوشانده بود.

اين شي كه حلقه اي از وسط آن را جدا كرده و به صورت 2 بشقابی روي هم درآورده بود، به صورت دوراني حركت مي كرد و پس از مدتي، بتدريج از سطح زمين به سمت آسمان دور شد.

پ . ن : اگر کسی از خوانندگان وبلاگ از این یوفو عکس گرفته است لطفا برای وبلاگ ارسال کنند تا در این مطلب درج بشود.

Posted on ژانویه 7, 2012, in مشاهده یوفو در ایران. Bookmark the permalink. 20 دیدگاه.

  1. سلام
    دوستان این شی الان در آسمان تهران هستش من با تلسکوپ رصدش کردم ولی فقط نور میدیدم
    نمتونست ستاره باشه چون در منحنی جنوبی به غربی حرکت میکرد پس نمتواند ستاره باشد چون نور ستاره قطبی این طور میباشد که در مسیر حرکتی این نیست .

    این شی از ساعت 6 در تهران قابل رصد بود و الان ساعت 6:40 میباشد و قابل رصد است هنوز

    دوستان من به سایت های نجومی رجوع کردم خبری ندیدم.

    الان هم در ساعت 12:45 نجومی آسمان میشود رصد کرد
    اگه عکس میخواهید بگید الان بندازم

  2. سپاس . من اردبیل نیستم
    ولی توی آسمان ما(شهرستان دوگنبدان در استان کهگیلویه) ساعت 2/30 دقیقه شب ، یه نوری دیدم (نارنجی) که بصورت عمودی میدرخشید،خیلی بزرگ،تعجب میکنم اخبار چیزی نگفت
    وقتی دیدمش از ترس رفتم بقیه رو هم بیدار کردم ، بقیه هم ترسیدن رفتن خوابیدن . ولی من تا نیم ساعت نگاش میکردم . بعد از اون فرداش هوا کلا ابری شد!نمیدونم چی بود ، ولی از مرکزش درخشش نور داشت و خیلی بزرگ!

  3. راستی در مورد نورهای اطراف آن راست میگن

    اطراف آن در سمت راست به قرمز کشیده میشد و چپ به آبی

  4. نمی دانستم تو بشقاب پرنده ها ترک هم پیدا می شود!

  5. عکس هم گرفتم خواستید بگید





  6. بازم عکس دارم خواستید بگید
    در این عکس ها دو اشتباه انجام دادم
    1 بعد از نصب دوربین باید دوباره تلسکوپ را فکوس میکردم که یادم رفت
    2 ایزو دوربین رو یادم رفت تنظیم کنم
    اگه امشب هم بود اون نکات را رعایت میکنم
    عکس آخرین بدون تلسکوپ هست و با تلسکوپ نیز با زوم 70 برابر میباشد ولی اگه باز بیاد با زوم 200 به بالا میگیرم ولی من خودم با زوم بالای 200 و optic دیدم بازم نور بود ولی فاصلش مشخص بود از ستاره ها کمتر بود ولی با این حال در فاصله زیادی قرار داشت .
    این شی رو یکی دیگر از دوستانم که دانشجوی شمال میباشد هفته پیش که در کنار ساحل بود در آسمان دیده بود.
    راستی این شی در غرب در حال دور شدن بود.

  7. این عکس با زوم 140 میباشد که کمی فیتور دوربین درهنگام عکاسی لرزیده ولی تصویری بزرگ تر از قبلی ها میباشد

  8. من دیشب تو مشهد یک همچین چیزیو ساعت 10:15 دیدم / یک جا ساکن می شد یهو با سرعت از این ور شهر می رفت اونورش!باورش خیلی سخت بود

  9. منم ديدم ولي توي شهر بردسير تو استان كرمان اينا چي ميتونن باشن؟

  10. اندکی صبر سحر نزدیک است

  11. این نور لیزر هستش که توسط ماهواره های خارجی برای دلایل نامشخس ایجاد میشه .

  12. سلام خدمت دوستان
    من شخصا به یوفو ها اعتقاد دارم ولی به نظر من بیشتر یوفو هایی که به خصوص در ایران دیده می شه نه تنها فرا زمینی نیستند بلکه جزئ ناوگان جاسوسی امریکا هستند . دوستانی که در مورد این موضوعات که همگی نیز در این سایت می باشد اگر تحقیق کرده باشند فکر می کنم با من هم عقیده باشند .
    ممنون می شم از دوستان اگه نظرشون رو در این مورد بیان کنن .
    باتشکر

  13. اینها اکثرشون هواپیماهای بدون سرنشین هستند برای جاسوسی و زهر چشم

  14. چند شبه تو تهران در سمت جنوب غربی و جنوب این بشقاب پرنده ها پیدا شدند!! مثل ساله 86 که که خبرش حتی به تلوزیون و گفتگوی ویزه خبری هم رسید!! اینها ufo هستند و برای فراماسونرها میباشند

  15. سعید مرواریان

    دیدن این اجسام یک چیز و یوفو بودنشون یه چیزه دیگه. دروبین دیجیتال تو فیلترشو ور دار بعد با چراغ قوه ای دارای ال ایی دیی مادونه قرمزه این اشیا رو در شب نگاه کن. معمولا یا ماهواره می بینی یا شکل یک هواپیمای یو تو. اگر با نور لیزر دستی که تو بازار می فروشن به یوفوها نور بتابونی معمولا سریع صبر می کنه و شاید هم نور از خود به طرفت بفرسته. اگر این کارو کردی و چیزی نشد یا حتی نور چراغ قوه معمولی بهش تابوندی چیز نشد پس امکان خیلی زیاد داره که یوفو نیست.

  16. دوستان گرامي
    اينايي كه ميبينيد يه طرفشون قرمزه يه طرفشون آبي مشخصا يا هواپيما هستن يا هليكوپتر…

پاسخی بگذارید

