سرطان و خامخواری


یوگا همیشه عادات غذایی خام و طبیعی را تایید میکند و مبنای غذایی یوگا و روش زندگی را که دنبال میکند را غذاهایی تشکیل می دهد که از دل طبیعت گرفته شده اند. بدون اینکه پخته شده باشند و یا بصورت کمپوت و دیگر صورتهای غیرطبیعی در آمده شده باشند. در زیر داستان واقعی را از زبان شخصی میخوانیم که با استفاده از خامخواری و رژیم غذایی طبیعی توانست بر بیماری مهلک سرطان غلبه کند.

چطور من با خامخواری بر سرطان غلبه کردم

بزودی من دومین سالگرد خامخواری را جشن خواهم گرفت. درست دو سال پیش وقتی درد سرطانم بشدت خود افزوده بود کتاب خامخواری را بمن معرفی کردند که زندگی مرا کاملا دگرگون کرد. در حقیقت رژیم خامخواری زندگی مرا نجات داد.

در تاریخ 2533/2/21 (تاریخ شاهنشاهی) چیز عجیبی در سینه راستم احساس کردم. کمی ناراحت شده پیش پزشک رفتم، ولی رادیو گرافی چیز غیر عادی نشان نداد. بعد از دو ماه درد شروع شد و بزودی شدت پیدا کرد. مراجعه به پزشکان برای معالجه شروع شد.

در 2533/6/25 با اجازه  من عمل جراحی انجام گرفت و بهوش آمدم متوجه شدم که سینه راستم ناپدید گشته و دست راستم بیحس شده است

وضع مزاجی من چندان تغییر نکرد تا 2535/1/5 وقتی در ران چپم درد احساس کردم به پزشک معالجه کردم و بعد از چند بار عکسبرداری سرطان استخوان تشخیص و دستور دادند از سر تا پا گزارش کامپیوتری استخوان بگیرند . در یک عمل جراحی دیگر برای جلوگیری از پیشرفت بیماری رحم ، تخمدانهایم را برداشتند . چهل روز گذشت …. پزشکان گفتند که باید بازهم بستری شوم. تصمیم گرفتم به خارج بروم و معالجه را در آنجا ادامه دهم. به اسرائیل رفتم بعد از اینکه سینه راستم را برداشتند هر سه ماه یکبار از ریه و کبدم عکس بر میداشتند. مقدار زیادی اشعه به بدنم نفوذ میکرد. چهل جلسه با کبالت معالجه ام کردند. در هر جلسه سه دقیقه به یک طرف و سه دقیقه بطرف دیگر کبالت میگذاشتند در اسرائیل دوباره شروع به عکسبرداری و رادیو گرافی کردند.

بالاخره دکتر معالجم تمام جریان را برایم تعریف کرد و گفت «سینه ترا دیر برداشتند این مرض به سه نقطه بدن حمله میکند. ریه کبد و استخوانبندی. تو سرطان استخوان پیشرفته داری، سر استخوان ران تو بقدری نازک شده است که تعجب میکنم چطور موقع هواپیما نشستن نشکسته است؟ «

در اسرئیل هم پانزده جلسه کبالت دادند با یک چمدان پر از عکس و نسخه و نامه و دستور به تهران برگشتم. در تهران یک هفته شیمی درمانی داشتم و از ساعت هفت صبح تا دو بعداز ظهر سرُم نمک به من میزدند. چون هورمنها را قطع کرده بودند وزن بدنم اضافه شد و از 68 کیلو به 89 کیلو رسید. حتی پیش بینی کرده بودند که موهای سرم خواهد ریخت و ریش و سبیل در خواهم آورد

یک روز که میخواستم یک کپسول بخورم وقتی بروشور آنرا میخواندم دیدم نوشته بود این دارو تا میزان دوازده مورد سوء نتیجه و احتمالا مرگ نیز در بر دارد . از آنروز مصرف هر نوع دارو را قطع کردم چون فکر میکردم مدت کمی که زنده هستم خودم را بیشتر زجر ندهم

ده ماه بعد مهمترین تغییر در زندگی من روی داد وقتی یکی از دوستانم که خودش فلج بود بمن گفت که با یک ماه خامخواری حالش خیلی بهتر شده است. تصمیم گرفتم من هم خامخوار بشوم. روز بعد برای آشنایی با متد تغذیه آنها با بدن  کوفته و بیمار و نا امید به باشگاه خامخواران رفتم. چند روز نیمه خامخواری در مدت یکماه معجزه ای در بدن من رخ داده بود. موهای ابروهایم که بکلی ریخته بود کم کم در میآمد، انرژی بیشتری برای راه رفتن یافته بودم، قدرت دید چشمانم زیاد شده بود و احساس میکردم که دوباره زنده شده ام.

یکروز روی سنگهای مرمر اداره مرکزی بیمه زمین خوردم . احساس می کردم که فلج خواهم شد. با همان دو ماه خامخواری چنان معجزه ای در بدنم رخ داده بود که وقتی دوباره از لگن خاصره و پاهایم عکس گرفتند دکتر گفت «استخوان بندی تو از استخوان بندی من هم سالمتر است». از آن ضایعات عمیق در بدنم اثری نمانده بود. من کلیه مدارک و عکسهای قبل و بعد از خامخواری را نگه داشته ام.

امروز بعد از دو سال خامخواری کاملا عوض شده ام. در این مدت هیچ دارویی مصرف نکردم. دست راستم که بعد از عمل جراحی کاملا بیحس شده بود به حال  طبیعی برگشته است. بدنم که بعد از شیمی تراپی  پر از جوشهای زیر پوست شده بود و بشدت درد میکرد ناپدید شدند. در این مدت بیست کیلو از وزنم کم کردم. اکنون روزی هشت ساعت در بیمه ایران کار میکنم و در وقت آزاد خیلی فعال هستم و امیدوارم در این زندگی تازه وقتم را با خوشحالی و سلامتی بگذرانم.

مریم نشان برجان

متولد 25 جولای 1931-تهران

منبع :    http://totalyoga.blogfa.com

Posted on نوامبر 10, 2011, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 4 دیدگاه.

  1. چرا مطلب قبلي رو حذف كردي؟
    برام ايميلش كن
    يه چند تا مطلب جديد پيدا كردم وقت كنم ترجمه ميكنم برات!
    ميدونستي مايكل جكسون واقعي هيلي وقت پيش مرده بود اين يارو يه گري بوده؟!!!
    قبلا هم از اين كارا كرده
    خيلي به بازيگري علاقه داره!
    http://www.thejesusalien.com/michael-jackson-is-not-dead-hes-an-ancient-egyptian-princess/
    اينيكي هم احتمالا از ابراز علاقه انسانها تغذيه ميكنه!

  2. امروز ١١.١١.١١

  3. سلام رامتین
    یکی از مطالبت پسورد میخواست برای دیدن
    برام بفرست پسوردش رو ببینم چی بوده
    در این مورد هم شخصاً فکر میکنم تأثیر تلقین همراه با ویتامین های میوه ها سبزی ها بوده
    ثابت شده که اکثر میوه ها و سبزی ها حاوی آنتی اکسیدان هستن که برای درمان سرطان خیلی مفیده . موقع پختن خواص شون رو از دست میدن و خام شون بهتره ، البته فقط همین . وگر نه تصور خوردن گوشت و ماهی و تخم مرغ و بقیه چیز های حیوانی خام خیلی بده .

پاسخی بگذارید

