مشاهده دوباره بشقاب پرنده ها در رشت


به گزارش آتی نیوز:
یکی از شاهدین دختر دانشجویی بود که ساعت ۱۹:۳۰ شب گذشته از رشت به سمت بندرانزلی در حرکت بود. وی در گفتگو با خبرنگار آتی، مشاهدات خود را اینگونه توصیف کرد:
در اتوبوس به سمت انزلی در حرکت بودم که ناگاه شیئی بسیار عجیب، کمی کوچکتر از هلی کوپتر را دیدم. اما اصلا شباهتی به هلی کوپتر نداشت. بیشتر شبیه یک بشقاب گرد بود و بسیار نزدیک زمین حرکت می کرد. این شیء گرد که به نظر من بشقاب پرنده بود سرعت بسیار بالایی داشت و در امتداد جاده حرکت می کرد. گاهی با سرعت بسیار زیاد مثل نور به جلو می رفت، می ایستاد و دوباره بر می گشت.

وی در ادامه توصیفات خود افزود: زیر آن دو لامپ قرمز قرار د اشت که یکی ثابت و دیگری چشمک زن بود. گاهی به زمین نزدیک و گاهی دور می شد. اول فکر کردم یکی است اما وقتی به انزلی نزدیک شدیم، ۳ تای آنها را دیدم که با نزدیک شدن به داخل شهر لا بلای ساختمان ها گم شدند.
در حال حاضر گزارش دیگری در این زمینه به دست ما نرسیده است. گفتنی است پیش از این نیز خبر مشاهده چنین اشیائی در شهر رشت، در اخبار و رسانه ها گزارش شده بود.

Posted on اکتبر 29, 2011, in مشاهده یوفو در ایران. Bookmark the permalink. 17 دیدگاه.

  1. با سلام
    بهمن در سیاره سرخ / عکس

    http://lifenews.ir/post/550

  2. ایمیل قبلی رو اشتباه زدم ببخشید

  3. رامتین ،از دنباله دار النین خبر داری؟ یه جا خوندم که ناسا اعلام کرد که النین نابود شده و متلاشی شده !

  4. سلام دوستان

    نظرتون در مورد اون علامت سه نقطه ای که فضایی ها روی بدن ربوده شده ها میذارن چیه ؟ لطف کنید حتما برام از اطلاعاتتون پاسخ بذارید . چون من یه علامت سه نقطه ای جدید رو شونه چپم پیدا کردم که فاصلشون از همدیگه یک و نیم سانته . و یه قطره کوچیک خون روی هر کدوم بسته شده . خیلی به راهنماییتون نیاز دارم. ممنون

  5. چرا بشقاب پرنده ها هميشه مثل بشقاب هستند ?

  6. محسن عزیز به نظر من به علت طرز پرواز کردن با این سرعت و مانور بالا نیاز به این هستش که شکل وسیله ی پرنده مانند بشقاب باشه

  7. من به وجود موجودات فرا زمینی کاملا اعتقاد دارم ولی قبول کردن بعشی از این گزارشات با عقل جور در نمیاد آخه اگر UFO ها قرار بود به این واضحی خودشون رو نشون بدم پس چرا رابطه اشون باما زومینی ها هنوز رسمی نشده ؟ ! منظورم اینکه اگه واقعا اینجوری هست که بعضی ها میگن چرا هیچ جای دیگه این اخبار رو پخش نمیکنه ؟ !

  8. سلام
    باتوجه به جاده رشت انزلی و ساعت حادثه به احتمال زیاد یه هواپیمای باربری کوچک بوده که تو اون ساعت در آسمان انزلی زیاد دیده میشه.

  9. کاش یکی یه عکسی شکار میکرد

پاسخی بگذارید

