مشاهده یوفو در آسمان چین


به گزارش مشرق، روزنامه ‘چاینا دیلی’ چین روز پنجشنبه نوشت : این شی ناشناس در آسمان این شهر چین در حال پرواز بوده است.
این شی که مانند یک کره درخشان بود ساعت ۹ شب در فاصله ۱۰ کیلومتری برفراز آسمان شانگهای دیده شد و سپس از بزرگی آن کاسته شد.
کسانی که این شی را دیده اند می گویند شی درخشان نزدیک به ۲۰ دقیقه در آسمان بوده و سپس ناپدید شده است.

UFO sighting in Shanghai and Beijing
مرکز ترافیک هوایی شرق چین اعلام کرد : در روزهای گذشته بیشتر از ۱۰ گزارش در باره این شی درخشان دریافت کرده که همگی مربوط به رویت آن در شامگاه ۲۰ اوت بوده است.
روزنامه ‘چاینا دیلی’ نیز تصویری از این شی بر فراز آسمانخراش های شهر شانگهای منتشر کرده است.
هیچ راداری موفق به ردیابی این شی نشده و هیچ پروازی براثر حضور آن در فرودگاه شانگهای مختل نشده است.
گزارش های دریافتی از پکن و شهر ‘ تای یوان ‘ در شمال چین حاکی است که شی های درخشان مشابهی بر فراز آسمان آنها مشاهده شده است.

Posted on اوت 26, 2011, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 12 دیدگاه.

  1. سلام رامتین به خدا همین بود که من تو روستامون دیدم عجیبه ولی اون تا شش هفت ساعت می موند تو آسمون و بزرگ و بزرگتر بود همون که در تجربیات نوشتم والله خود همین تصویر بود!

      • نه خب این بر میگیرده به سی سال قبل اونموقع ما یک دوربین فوری داشتیم که فقط چندتا محدود فیلم میخورد این هم تا فلیمش میخریدند بلایی سرش میاوردیم که به شب نمیرسید بعد هم عقل به اینجا قد نمیداد
        اگر بخواهم تحقیق کنم شاید هم کسی عکس گرفته باشه ولی خیلی سخته بدست آوردنش این که نوشتم»روستایی ما تنها روی روستای ما نبود فکرکنم همه ایران هم بوده یا لااقل استان فارس و بوشهر که صددر صد مطمئن هستم دیدند»
        ولی عجیبه کسی چیزی نمیگه!
        دلیل ندیدنش در شهرها شعاع برق شهر بود شاید.
        ولی بیابان و روستان خیلی واضح بود ناگفته نماند مثلا یک تابستان بیش از ده بار می آمد

        ابتدا از این نور بالا سفیدتر بود و بعد به تدریج مثل این میشدو همه آسمان را تا ساعت دوازه شب می پوشاند!

      • يك مطلب هست كه اماده شد برايت ميفرستم.

      • سلام اینکه دوجا شد کامنتها گم میشن و بحث ها قاطی پاتی میشوند من به صورت جدی دنبال سوالم هستم دیگه نمیدونم کجا تعقیبش کنم!
        برای کمک اینجا مطرح کردم خدا کند جواب بدهند فعلا امروز پست دادم
        این نوشته من را بخوانید

      • سلام رامتین تصویر را با فتوشاپ درست کردم از همان تصویر شما گرفتم
        به خدا عین حقیقت است امیدوارم دوستان باور کنند
        این هم تصویرببینید!

      • ميدانم.من هم تا يوفو نديده بودم باورم نميشد.

  2. سلام
    دورف راست میگه سی سال پیش من یه همچین پدیده ای رو بارها در کرمانشاه پشت کوه طاق بستان میدیدم شبهای تابستان بود که پشت بام بهترین جا برای خوابیدن بود اوائل جنگ بود فکر کنم تابستان سال 59 یا 60 بود حتی به صدا وسیما هم گفتیم که به ما خندیدن
    یادش بخیر

  3. سلام درویش با تشکر لطفا همین دیدگاهتان اینجا هم بنویسید یکی افتخار بدهید چند لحطه مهمان ما باشید یکی هم خوشحال میشم کمی بازدیدکنندگان من هم مطمئن تر بشوند ممنون
    «ضمن اینکه هر کدام از شما که نوشته ما و رامتین و درویش را تصدیق میکنید و دیده اید لطفا یک س اینجا هم بزنید و با دیدگاه خود صحت رویت را امضاء کنید قبلا از زحمات همه شما متشکرم»

    لطفا کلیک کنید

پاسخی بگذارید

