آخرین خبر ها ازنیبیرو و دنباله دار النین


نیبیرو یک ماه بعد از عبور النین به ما خواهد رسید .تعدادی از دانشمندان در نیوزلند بر مسیر عبوری نیبیرو متمرکز شده اند.

https://i0.wp.com/subversify.com/wp-content/uploads/2011/06/nibiru.jpg

و معتقد هستند پشت سر عبور النین به مدت حدود یکماه نیبیرو از مجاور ما خواهد گذشت .آنها معتقدند حتی بدون دوربین مادون قرمز امکان رویت  نیبیرو برای بسیاری وجود دارد. در حال حاضر النین در زیر افق غرب است.

نمسیس درست بالای افق در غرب واقع شده و النین زیر افق غرب.  قطر نمسیس ۱۸۸ کیلومتر براورد شده.

سرخپوستان هوپی از النین تحت عنوان کاچینای آبی و نیبریو را کاچینای قرمز نامیده اند.

در فیلم موجود مصاحبه ای باور نکردنی در خصوص کشف  نیبیرو  نشان داده شده.

خودتان میتوانید در خصوص صحت سخنان این مرد قضاوت کنید.

http://www.youtube.com/watch?v=eiqHqnqChdI

چنیدن شی همراه با النین در دو رصدخانه در اگوست امسال رویت شده اند.

احتمال دارد که ناسا با راه اندازی کمپینی تلاش کند که این مشاهدات را به یک عنوان یک خوشه معرفی کند.

کمپین انحرافی قصد در وانمود کردن ماهیت دنباله دار به یک خوشه دارد.

سایت جی پی ال تنها مدار النین را با نقشه برداری ترسیم کرده . اما اجرام همراه النین در نقشه برداری لحاظ نشده اند.

این میتواند موجب نگرانی گردد چرا که این اجرام میتوانند بر زمین تاثیر گذار باشند.

منبع : http://thetruthbehindthescenes.wordpress.com/

هر گونه بهره برداری از این مطلب با ذکر منبع با آدرس www.ufolove.com مجاز می باشد.

پ . ن : با تشکر فراوان از منتظر عزیز برای ترجمه و ارسال این مطلب .

Posted on اوت 12, 2011, in سياره نيبيرو. Bookmark the permalink. 31 دیدگاه.

  1. سلام، میشه لطف کنید توضیح بدید ، چطور میشه به مطالب مربوط به الواح زمردین دسترسی‌ پیدا کرد ، یا چطور میشه گذر واژه داشت، بیشتر از ۸ ماهه که مطالبتون رو پیگیری می‌کنم ؟ با سپاس

  2. خلاصه مثل اینکه زمین ما را بد نشانه رفته اند اینکه چی میشه چی پیش میاد معلوم نیست

  3. سلام اقا من میخوام گذر واژ داشته باشم تورو خدا بهم کمک کنین می خوام دانلود کنم

  4. فرشته تاریکی

    رامتین جان اگه ممکنه به میل من هم کد گذاره رو بفرست یک دنیا ممنون میشم

    ضمننا چرا این مطلب رمز عبور میخواد ؟ منظور محتوای مطلب باعث شده ؟

  5. شما هم که همانند پاسداران از بعضی از نوامیست بصورت شدید پاسداری می کنی.
    یا اینکه لوح محفوظ پیش شماست و ما خبر نداریم.
    در هر صورت موفق باشی ، که در این قحط الرجال ، همه نوشته هاتم پاسداری کنی برای من محترمی.

  6. لطفا در صورت امکان به من نیز پسوردی بفرست تا بتوانم الواح زمردین را بخوانم

  7. با سلام لطفا در صورت امكان براي من هم گذر واژه لازم براي دسترسي به مطالب رو بفرستيد با تشكر

  8. اگه اشکالی نداره واسه من رمز رو بفرستین

  9. درود لطفا پسوردو برایم میل کنید

    Doom’s Day 2012

  10. سلام خیلی سایت شما رو دوست دارم و دنبال میکنم امیدوارم ادامه داشته باشه…
    باتشکر از شما

  11. ميشه برای منم بفرستين؟

  12. دوست عزیز لطفا یه گذر واژه برای دیدن مطالب الواح زمردین برای من ارسال کنید.
    متشکر

  13. Mishe Lotfan PASSWORD ro baraye man ham send koni Ramin jan? mamnun misham

  14. من از دوستان دشمن نمای قدیمی هستم فقط هم قصدم ایستادگی شما بر چیزی که اعتقاد دارید بود و نه مجیز چیزی را گفتن برای جلوگیری از ف****ر شدن … این را برای گرفتن کدواژه نگفتم…ولی از خواندن آنها بدم نمی آید…..

  15. سلام رامتین عزیز مطالبتون مثل همیشه جالبه
    لطف میکنید پسورد الواح زمردین رو واسم بفرستی؟

  16. رامتین جان اگه ممکنه به میل من هم کد گذاره رو بفرست یک دنیا ممنون میشم

  17. با سلام
    لطفا یک گذاره واژه هم به من بدهید
    ممنون

  18. چرا هیچوقت نمیگن که تو این سال یه اتفاق خوبی خواهد افتاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/همیشه خبر نابود شدن میارن..با سپاس که این اطلاعاتو میدین

پاسخی بگذارید

