مصاحبه با کردو موتوا: ربایندگان بیگانه و نژاد خزندگان


دانلود پی دی اف

مصاحبه با کردو موتوا شمن بزرگ اهل زولو در افریقا

credo mutwa_05

ربایندگان بیگانه و نژاد خزندگان

https://i0.wp.com/animal.discovery.com/tv/lost-tapes/meet-the-creatures/creature-images/reptilian-625x450.jpg

توسط ریک مارتین  ۹۹/۳۰/۹

همیشه گفته شده که بزرگان بومی هر قبیله ای کلید دستیابی به دانش هستند و این جمله هرگز تا زمانی که من موفق شدم تا با کردو موتوا سانوسی (شامن) اهل زولو، که به هشتاد سالگی خودش نزدیک می شود، مصاحبه کنم بر من ثابت نشده بود. از طریق تلاش و زحمات دیوید آیک (David Icke) موفق شدم تا با دکتر یوهان جوبرت (Johan Joubert) ، کسی که قرار گفت و گو را با کردو موتوا هماهنگ کرد تماس برقرار کنم .در نتیجه مصاحبه از طریق تلفن انجام پذیرفت ان هم با ان سوی دنیا در افریقای جنوبی. ما اینجا در روزنامه اسپکتروم از صمیم قلب از دیوید آیک و دکتر جوبرت به خاطر تلاش و زحمات بی شائبه آنها برای با خبر کردن دنیا از حقایق از زبان این مرد تشکر می کنیم.

لینک دانلود مستقیم:

http://ul.to/vjozo2pt

Posted on ژوئن 25, 2011, in مصاحبه با کردو موتوا. Bookmark the permalink. 5 دیدگاه.

  1. دانلود نمیشه, لطفا روی یک سرور دیگه آپلود کنید. ممنون

  2. فایل دانلود میشه ولی خود فایل گویا خراب هست و ارور میده موقع باز شدن. لطف کنید دوباره آپ کنید ممنون میشم.

  3. سرور از این گندتر نبود؟؟؟

پاسخی بگذارید

