اشیاء نورانی در آسمان اصفهان


روزنامه خراسان نوشت :

شنیده شده در ساعات پایانی روزهای گذشته، چند شیء نورانی در آسمان استانهای مركزی كشور همچون اصفهان مشاهده شده اند كه به سرعت در حال حركت به سمت غرب بودند.

Posted on مه 18, 2011, in بشقاب پرنده. Bookmark the permalink. 5 دیدگاه.

  1. والله دو سه روز پیش یکی از این اشیا بر فراز تهرانسر بودن جالب اینه که وقتی این شی دیده شد برق کل تهرانسر رفت که جای تعجب داره کسی اگه اطلاعاتی داره بکاره وسط

  2. من چند پیش هنگام غروب توی اسمان 2تا نقطه نورانی کنار هم دیدم که با شدت نور میزدند اول فکر کردم دکلی یا چیز دیگه ای هست (آخه نزدیک کوه بود)والی دقت که کردم دیدم خیلی از دکل ها بالاتره فرضیه دومم این بود که هوا پیما هست ولامپ های فرودشه ولی امکان نداشت چون که روی هوا ثابت مونده بود حدود 20 ثانیه بهد اون دوتا نور محو شدن و یه چیزی شبیه هواپیما معلوم شد که یک چراغ قرمز بالاش بود ولی شکلش خیلی عجیب البته چون خیلی دور بود به سختی میدیدمش اون شی بعد از اینکه نور هاش رفتن یه مقدار جلو رفت (از اون جایی که من نشسته بودم حدودچند سانت)بعدشم ناپدید شد!بله ناپدید شد باور نمیکردم ایقدر براحتی جلوی چشمم غیب بشه دو سه دقیقه منظر موندم برگرده اما دیگه ندیدمش من همه این چیز هارو از پشت بوم خونمون داشتم نگاه میکردم اون روز هم هوا ابری نبود من خودم فکر میکردم فضایی ها و چیزای دیگه همش کشکه ولی بعد دیدم این ماجرا نظرم عوض شد باور کردنش هم آزاده ولی این ماجرا بدون هیچ گونه اغراق بود وکاملا حقیقت بود

  3. salam man rooze 2shanbe 23 khordad 90 dar asemane shomale gharbe qazvin yek sheye norani ra dar ertefaye ziad be modate 10 saniye moshahede kardam bade 10 sanyeh mahve shod .in shye dar hava MoaAlagh bud.

  4. سلام
    امشب حول حوش 8:30 یک شیئ نورانی در آسمان دیدیم 3 نفر بودیم که خیلی نزدیک به نظر می رسید سریعا رفتیم یه دوربین شکاری 50x بود بیاریم نگاش کنیم که تو این مدت کمی حرکت کرذکه به بالای کوهی درسمت غربمانرسید وحدود ده بسیت ثانیه درحال مشاهده بودیم که ناگهان در پشت کوه غیب شد

پاسخی بگذارید

