سفر درياسالار برد به آگارتا و جنگ با بشقاب پرنده ها


در اين مطلب و ويديو ها به ماجرايي ميپردازد كه ادميرال برد به قطب جنوب ميرود و با بشقاب پرنده هايي روبرو شده كه از درون دريا ميا مده اند. بشقاب پرنده هايي كه مهمات به كار گرفته شده روي آنها بي اثر بوده و طبق گفته اي اين درياسالار اين يوفوها متعلق به اين تمدن درون زميني است. كه يكي از دروازه هاي آن در قطب جنوب است.ديدن ويديو ها را به علاقه مندان پيشنهاد ميكنم. در اين ويديو ها جنگ با بشقاب پرنده ها به وضوح به نمايش درامده است.

http://www.youtube.com/watch?v=DB9f30cNYDA&feature=player_embedded

اين مستندات با يك ويدئو آغاز ميشود .11 ژوئن 1945 كاركنان سازمان ضد جاسوسي SMERH از لشگر 79 زرهي از ساختمان ستاد نيروي دريايي آلمان به آدرس Berlin Diergarten, Terpittszufer 38-42 در اداره به نقشه اي براي عبور از اعماق دريا برخورد كردند كه مهر و موم شده بود براي كاپيتانهاي زيردريايي هاي كلاس 1 zonder-Fuhrer كه تقريبا متشكل از 38 زيردريايي بودند و شماره گذاري شده بودند با يك سري 44 تايي( نه با فرم 0188 تا 0199 بلكه با شماره هاي 0446 تا 0456) .

به گفته مورخان نظامي در پايان جنگها در آلمان از اين زيردرياييها محموله هايي از اژدرها را با چيزهاي ديگري جايگزين نمودند .بعلاوه  اين زيردريايي ها حامل تعداد زيادي مسافر بوده است بالغ بر صدها نفرفقط در 38 زيردريايي !!

http://www.youtube.com/watch?v=Z2zBz2Nj0k0&feature=player_embedded

سفر درياسالار برد در آگارتا » زمين توخالي » در 19 فوريه 1947 (همراه با ويدئو) .

در 26 فوريه 1947 ناو نيروي دريايي ارتش امريكا   ويرانگر مورداك (Destroyer Murdock ) با 68 ملوان و كارمند  منهدم گشت كه با نوعي هواپيماي حامل  از نوع كازابلانكا آسيب ديده بود . بالغ بر نيمي از هواپيماهاي عرشه ناپديد شده بود. هيات اعزامي در شش ماه شكل گرفته بود اما در 26 فوريه سال 1947 تنها پس از گذراندن دو ماه در قطب جنوب وحشتزده و در هراس در حال فرار بودند!در انجمن كنگره امريكا درياسالار برد اظهار داشت كه او توسط ديسكهاي در حال پرواز نازيها مورد حمله قرار گرفت كه با سرعت غير قابل باوري حركت ميكردند .لازم به ذكر است كه اين عمليات كاملا نظامي بوده است .13 ناو سنگين نظامي ٬ هواپيماي حامل از نوع كازابلانكا به همراه هواپيماي جنگنده و زيردريايي جنگي به همراه تسليحات نظامي .

https://i1.wp.com/images.quickblogcast.com/3/5/4/6/2/135298-126453/USOs.bmp

عمليات  HighJumpسال 1947 تصاوير از تلويزيون رسمي امريكا part 1-5 .

Part 1: http://www.youtube.com/watch?v=JCPND6r4dAE

Part2: http://www.youtube.com/watch?v=MC7955D6EFc

Part3: http://www.youtube.com/watch?v=tvlobNQct4I

Part4: http://www.youtube.com/watch?v=yqOPWyRQJbQ

مختصات زمين توخالي (  .( part 1-5

حقايق واقعي از موجوديت زمين توخالي و مهمتر از آن موقعيت دقيق دروازه !! همانطور که در قطب شمال (در نزدیکی آن) و در جنوب.تصاوير لحظه اي گرفته شده از فضا و موثق و رسمي ميباشند به خوبي ويديوهاي ايستگاه فضايي مير .تك تك آنها را با دقت تماشا كنيد .

http://www.youtube.com/watch?v=Vfncs1S84k8&feature=player_embedded

Part 2: http://www.youtube.com/watch?v=4G7v8UUm-qA&feature=related

*

Part 3: http://www.youtube.com/watch?v=hCop5_CWXrY&feature=related

*

Part 4: http://www.youtube.com/watch?v=CgBsymU9-vI&feature=related

*

Part 5: http://www.youtube.com/watch?v=tWkFfi9e0S0&feature=related

Source and author:  (youtube)

عكس آپولو از دروازه آگارتا

پس از بازگشت ادمیرال او را تحت بازداشتی به مدت 6 ساعت قرار میدهند و او را مجبور می کنند تا از ذکر واقعیت خود داری کند حتی همسر او را تحت فشار قرار داده بودند  و ناچار به اطاعت میشود و کل جریان را تحت عنوان حمله نازی ها جلوه میدهند .ادمیرال گزارشی به رئیس جمهور داده که در ان از یوفو ها با سرعتی غیر قابل باور ذکر شده  که بین قطبین حرکت می کنند.
پس از این ماجرا در چندین سال بعد امریکا با دولتمردان چندین کشور بزرگ معاهده ای تنظیم می کنند که محدوده قطب را قسمت بی طرف اعلام و صرفا جهت تحقیقات صلح جویانه مد نظر قرار دهند. معاهده ای کاملا سری که از محتویات ان مردم هیچ کشوری مطلع نمیشوند.

برگرفته از سايت

http://thetruthbehindthescenes.wordpress.com/2011/05/13/admiral-byrds-flight-in-agharta-ariana-hollow-earth-19-february-1947-video/

هر گونه بهره برداری از این مطلب با ذکر منبع با آدرس www.ufolove.wordpress.com مجاز میباشد.

پ . ن : با تشکر فراوان از ياسمينا و منتظر عزيز  برای ترجمه و ارسال این مطلب .

Posted on مه 14, 2011, in فيلم بشقاب پرنده, آگارتا تمدن درون زمین. Bookmark the permalink. 30 دیدگاه.

  1. ممنون از اطلاعاتی که با ما هم تقسیم کردی رامتین جان و همه دوستان که کمک میکنن…
    راستی کسی از شما دیشب اون نور رو بالای تهران دیده؟ من نمیدونم چی بود ولی از ساعت 11 شب دیدمش و ساعت 5 صبح هم که بیدار شدم هنوز بود… سبز، قرمز و آبی رنگای اصلیش بود ازش فیلم هم گرفتم ولی حجمش خیلی بالاس… اگه کسی دیگه هم دیده بگه…..

    • اقا شروین من به هم به همراه چند تا از فامیلا دیشب ساعت 10 یک شی نورانی رو دیدیم.
      دیشب تقریبا ساعت 9:30 بود که برق کل منطقه رفت ( تا حالا ندیدم که برق اینطوری تو تهرانسر بره هیجای تهرانسر برق نداشت) من رفتم تویه ایوون در همین حین یک شی نورانی رو بر فراز پادگان دیدم از اون فاصله ( تقریبه 1200 متر با پادگان فاصله داشتیم) اندازه یه نیسان پاترول بود وابیلا اگه تو پادگان بودم اون شی رو میدیدم , تقریبا چند دقیقه ثابت مونده بود بعد چند دقیقه منحرف به سمت چپ شد و محو شد , با دیدن اون شی از ترس داشتم میلرید اخه فاصلهی چندانی با زمین نداشت کی دیگه اطلاعاتی داره در اختیار بذاره

      • آره محمد جان، اونی که من دیدم تقریبا همون بالای شهرک غرب و تهرانسر بود

        البته من از گیشا میدیدمش

        ولی حداقل 6 ساعت سر جاش بود!

      • اقا شروین , ثابت , ثابت نبود تو بعضی مواقع منحرف میشد خلاصه خیلی دوست دارم بدونم چی بود

    • سيد ايمان موسوي

      سلام بر دوستان گرامي
      دوستان عزيز كه از اين شي نوراني فيلم گرفتند ميشه اونو روي سي دي براي من پست كنند تا من هزينه اين عزيزان رو بصورت كارت به كارت براشون ارسال كنم
      يا حاقل به دست رامتين برسونند تا آپلود كنه ما هم بتونيم دانلود كنيم ممنون
      راستي اين ايميل من هست
      mr.iman2010@yahoo.com

  2. vagehan ali bud mamnoon az motarjem va gerd avarande kheili mofid booooooooood
    BEDROOD

  3. با عرض سلام خدمت تمامی کابران و مدیریت این تارنما . . .

    سوالی از شما عزیزان داشتم و بعید میدانم قابل توجهتان نباشد . . .

    اگر امکانش هست به من بگویید که موجودات فرازمینی که خود من نیز به وجودشان اعتقاد دارم ساختار انسانی دارند یا خیر . . .

    با تشکر

    • دوست من بی تی ای ( ایییی که گفتی چی بید ؟) درود برشما ….

      خوب هم آری ….هم نه ! برخی شان مثل نوردیک ها به جای آهن در هموگلوبینشان مس دارند …! گری ها ( خاکستری ها ) قد کوتاه اند ( همانهایی که واتیلی استرایبر رو دزدیدند و یکعده انگ مالیخولیا و شیزوفرنی به او دادند !! یکعده شان خزنده وش هستند ( رپلیتین ) و جزء گروه اوریون …( صورت فلکی اوریون =شکارچی =جبار ) بازهم یکعده می گویند اینها همه افسانه اند …….! یکعده اهل پله آدین …یا یکعده از زتار تیکولی …اکثرا هم با ظاهر وشمایلی انسان وش …گفتم انسان گونه …ولی هیچکدام بشر نیستند …خیلی شان اصلا جنسیت /دستگاه گوارش /زبان گفتاری و… ندارند !!( ارتباط =تله پاتیک )…باز هم به قول روانشناسان اینها همه تخیلات مانیک و شیزوفرنیک و از اثار دپرسیون و تنها ماندن بیش از حد است …! که خوب البته 100 % چنین نیست ! من نیز به وجودشان اعتقاد دارم …و دنبال مدارکی دقیق /علمی و همه پسند ….گزارش مونتاک را بخوانید و فیلمهایش را نیز از یو تیوب ببینید ….خوب ، به غیر از هیولاهایش ( بقیه چیزهایش مستند و واقعی است )..البته دولت امریکا بارها روی این قضیه سرپوش گذاشته است ….
      بهرحال ، دوست من مادر این کاینات تنها نیستیم …من مطمئنم ( فرمول کشف تمدنهای کاینات یا معادله دریک )البته چیزهای چاخان ! و دروغهای شاخدار هم زیاد هستند ولی من به شخصه » پروژه کتاب آبی «/ تحقیقات پروفسور آلن هاینک /پروژه گراج / واقعه ولنسول فرانسه /واقعه رازول نیومکزیکو / کتاب واتیلی استرایبر /کتابهای سیتچین =تمامی آنها/کتابهای فون دنیکن =تمامی آنها / را می پسندم …که بیشتر به این مورد پرداخته اند …من به شخصه عقیده دارم ، تمامی این موجودات ، تغییر شکل یافته ای از دی ان آیی هستند که در گذر زمان تحت شرایط آن سیاره یا منظومه به آن موجود شکل داده است ، و یا حدس دیگرم این است که : انسانهای تغییر شکل یافته در سده های آینده هستندکه با ساختن ماشین زمان گاه به گاه ، گذر و نظری از زمین فلکزده ما می اندازند …! خوب همه اینها حدسیات و فرضیات است که آینده مشخص خواهد کرد که چقدر با علم مطابقت دارد …!
      و…مطلب زیاداست به آرشیو مطالب رامتین مراجعه کنی ، خیلی چیزها دستگیرت خواهد شد .
      قربان شما وهمگی دوستان
      برکت باشد

  4. من تمام .ویدیوها رو دانلود کردم هیچ اثری از جنگ با بشقاب پرنده ها توش نبود دوستان وقتتونو تلف نکنید.خودت آقا رامتین دیدی اینا رو؟

  5. درود
    با قدردانی از یاسمینای گرامی
    چیزی که به تصور من عجیب است علت عدم انعکاس اینگونه موارد تا دوران کنونی می باشد.
    البته به شکلی اشاره بر تقویت نظریه آگارتا است.
    به یاد فیلم خروج یوفوها از زیر زمین در مجاورکوه آتشفشان ژاپن هنگام فعالیت آتشفشان افتادم!

    درپناه ایزد منان همواره پویای حقیقت باشیم.
    سپاس

    • خواهش ميكنم منتظر جان كاري نكردم زحمت اصليش رو كه خودتون كشيدين:)
      ممنون از همه دوستان

  6. با سلام وممنون از همگی… خیلی جالب بود ..

  7. اقا شروین , اون شی که شما دیدی تو تهرانسر توسط خود من و چند تا از فامیلامون دیده شد,نمیدونم چه اتفاقی افتاد که کلا برق منطقه مون قطع شد تقریبا هیچا برق نداشت من به ایون رفتم و تقریبا بالای پادگان یه جسم نورانی رو دیدم خیلی پر نور بود فاصلش با زمین زیاد نبود طوری بود که من از اون فاصله دیدمش تقریبا اندازه یه نیسان پاترول بود وابیلا اگه از تو پادگان میدیدمش , این جسم به سمت چپب منحرف شد و پس از چند دقیقه بالای پادگان ثابت موندن محو شد کسی از این جسم خبری نداره ؟؟؟؟

  8. این متن برا من سئوال ایجاد کرد
    یعنی ممکنه که زمین ما تو خالی باشه ؟؟؟؟ یعنی ممکنه ادم فضایی هایی که ما میگیم تو سیارات دیگه زندگی میکنن تو دل همین زمین خودمون زندگی کنن ؟؟؟؟
    ممکن مثلث ازدها و برمودا ما رو به یه قسمت زمانی دیگه(یعنی همون توی زمین) ببره

  9. آره رامتین جان.تمام ویدیوها رو دیدم دیشب تا نیمه شب همشو دانلود کردم و دیدم تو هیچ کدومشون جنگ با بشقاب پرنده ها نبود.لطف کن دوباره قبل از گذاشتن لینکها خودت اول چکشون کن.ممنون.

  10. خبراي خوب اون چيزي كه كم داشتيم براي مطلب بعدي رو پيدا كردم! تا يه هفته برات رديفش ميكنم! 🙂

  11. درود رامتين گرامي

    من ديشب با دوربين داشتم ماه رو تماشا ميكردم , روي ماه شيارهايي رو ديدم درست مثل اينكه قاچ هندونه باشه و هر نيمكره 3 تا قاچ مساوي داشتند خيلي برام جالب بود در عين حال شگفت.

    به نظر نميرسه كه طبيعي باشه يعني طبيعت اون رو به قسمت مساوي تقسيم كرده باشه

    نظر شما چيه؟

    سپاس

    • سلام.به زودي يك مطلب جالب راجع به ماه به لطف يكي از دوستان در وبلاگ قرار ميدهيم. ماه يك پايگاه براي بيگانگان بوده و هست.همين طور مريخ و قمرهاي مصنوعيش.

  12. سلام رامتین عزیز
    راستش نمیدونم , تو این مدت اتفاقی مستند استیون هاوکینگ رو دیدم و خیلی علاقه مند شدم به نظریاتش . بعد چند تا مستند و کتاب دیگه پیدا کردم و خوندم . وقتی به عظمت کاهنات فکر میکنی وجود حیات فرازمینی قطعیه , ولی انقدر عمر کره زمین در مقایسه با بقیه چیز ها کمه که هیچ شانسی نمیتونم بدم که ماها رو پیدا کنن و باهامون ارتباط برقرار کنن . امیدوارم انقدر خوش شانس باشیم که بتوین روزی با تمدن های پیشرفته تر از خودمون ارتباط برقرار کنیم و از تکنولوژی اونها استفاده کنیم .

    با درود و سپاس فراوان : شهرام

  13. ba sepas faravan kheily jalebe

  14. روی این بلاگ حساب می کردم، ولی به نظر میاد زیاد هم جدی نیست!!!

  15. بلهههه.بلهههههههه..آقا ببندش حساب و.. بلهههه بلهههه 🙂

  16. دوستانی که از اوون شی نورانی فیلم گرفتن لطفا» آپلود کنن ما هم ببینیم. ممنون.

  17. دوستان اون شی های نورانی که میبینید چیزی نیست جز هواپیماهای جاسوسی اینقدر ذهنتونو مشغول نکنید من زیاد دیدم خیلی خیلی نزدیک تر از فاصله ای که شما دیدید ایران هم سامانه ای از روسیه خریده که به راحتی میزندشون دیگه بیشتر نمیتونم توضیح بدم در کل در فرهنگ فراماسونری امده است برای تسلت بر انسان باید سه چیز ان را به دست گرفت

پاسخی بگذارید

