دو تصویر از جسد بیگانه فضایی که کاربران شبکه را شگفت زده کرد!


فیلمی که به تازگی از جسد یک بیگانه فضایی در سیبری در شبکه منتشر شده است کاربران وب را به شدت شگفت زده کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، این فیلم شگفت انگیز را یک گروه روسی بر روی سایت یو تیوب گذاشته اند. این گروه مدعی شده اند این موجود کوچکی که در ته یک گودال کم عمق در سیبری پیدا شده جسد یک بیگانه فضایی است. به گفته این گروه، پس از اینکه ماه گذشته سقوط یک «یوفو» در منطقه «ایرکوتسک» واقع در شمال سیبری گزارش شد، آنها به محل رفته اند و این بدن بی جان بیگانه فضایی را کشف کرده اند.

به نظر می رسد که موجود فرازمینی پیش از مرگ از جراحات سختی رنج برده و یک پایش را از دست داده است.

ماه گذشته روستائیان شوکه شده اظهار داشتند که یک شیء نورانی ناشناخته به رنگهای صورتی و آبی را دیده اند که در نزدیکی دهکده تصادف کرده است. این گزارش عجیب موجب شد که وزارت بحران روسیه گروهی را برای بررسی و تجسس به منطقه بفرستد.

این معما زمانی پیچیده تر شد که بازرسان اعلام کردند که هیچ گزارشی از عبور یک هواپیما از آسمان این منطقه دریافت نکرده اند و هیچ ردی از سقوط یک هواپیما پیدا نشده است.

براساس گزارش The West Australian، این ویدیو کلیپ 17 آوریل بر روی سایت یوتیوب گذاشته شد و در مدت 2 روز بیش از 1.5 میلیون کلیک بر روی آن شد.

کاربران شکاک یو تیوب معتقدند که این فیلم یک فریبکاری و شوخی است.

یک وبلاگ نویس در این خصوص نوشته است: «این چیزی نیست جز یک شوخی. چرا همه بیگانگان فضایی باید همیشه برهنه باشند.»

کاربر دیگری نوشته است: «غلط. شرمنده… کاملا تقلبی.»

بیننده دیگری نظر داده است: «آیا بیگانگان فضایی وجود دارند؟ به طور حتم… من آنها را باور می کنم. اما نه در این ویدیو.»

اين خبر تكذيب مي شود.

اين موجود يك عروسك است كه توسط 2 جوان ساخته شده است.با تشكر از اميد عزيز .

Students Timur Hilall, 18, and Kirill Vlasov, 19, have admitted their 'find' of an alien in the Siberian woods was just a stuntStudents Timur Hilall, 18, and Kirill Vlasov, 19, have admitted their ‹find› of an alien in the Siberian woods was just a stunt

Posted on آوریل 20, 2011, in بيگانگان فضايي در بين انسانها, تصاویر موجودات فضایی. Bookmark the permalink. 45 دیدگاه.

  1. salam ramtin jan zemne khaste nabashid khastam begam man aslan o abada ahle nazar tu hich site i nistam vali in site ba baghie vasam kheili fargh dare va say mikonam har rooz behehs sar bezanam va kahstam azat vaghean samimane tashakor konam ke bedoone hich cheshmdashty dary up mikoni site o .man az tarafdaraye eric fondankin hastam va kahstam behet begam chand sale pish ghab az enghelab ye sheyi tu foroodgahe mehr abad didan va jangande barash boland kardan ke hudude 30 min filme mostanade va kamelan tayid shodast goftam age nadari va mikhay baratun
    filmesho bezaram
    BEDROOD

    • سلام.نظر لطفته دوست عزيز. درسته حادثه يوفو مهراباد يكي از 4 حادثه مربوط به يوفو هاست كه كاملا منشا غير زميني داشته .فيلم را ندارم.خوشحال ميشوم اگر برايم بفرستيد.

  2. من هم باور نمیکنم

  3. ramtin jan rahaty linke you tube bedam behet ya vasat mail konam fekr konam rhatar bashi linkesho bedam

  4. عیب نداره اصلا باور نکن اما یه روزی که می خوای درکش کنی باید به باور امروزت فکر کنی پسر جان

  5. با سلام به یو فو لاو عزیز یه پیشنهاد داشتم و اون اینه که اگه میشه ترتیب قرار گرفتن مطالب رو بر مبنای تاریخ که اون مطلب رو گذاشتی انجام بده چون اینجوری ممکنه که من مثلا دو هفته نیام شما مطلب زیاد گذاشته باشی اونوقت من متوجه نمیشن چه مطالبی رو نخوندم و یه حسن دیگش اینه که کسایی که جدید میان متوجه میشن که مثلا فلان مطلب کی نوشته شد و راحت میتونن مطالب جدید رو بررسی کنن اگر مقدور باشه کار بهت میشه با تشکر خواننده پرو پا قرص این سایت

  6. راستی من که دارم میرم چرا هلم میدی

  7. رامتین جان قسمت چهارم سرپو رو فرستادم به ایمیلت همراه تصاویر مربوط به این قسمت

  8. سلام…در شمال سیبری چند بار یوفو گزاش شده؟..حدودا»

  9. مباحث مربوط به یوفو یا همان بشقاب پرنده شاید برای افراد نا آشنا در حد داستان باشد. اما برای فردی مثل من که بشقاب پرنده را از فاصله شاید کمتر از ده متر برای چند دقیقه رویت و از ترس، عرق سرد بر بدن نشستن، دیگر داستان یا نقل قول نیست. این تجربه شهودی است که ساعتها و روزها فکر من را اشغال کرده است ولی بی پروا تعریف کردن برای دیگران نه تنها احتمالا مشکلی را حل نمی کند بلکه تمسخر نیز به دنبال دارد. با تشکر

    • آقا امیر کسانی که به اینجا سر میزنن اکثرا یا یوفو دیدن و یا باور دارن، اگه دوست داشته باشی همه خوشحال می شن ماجراتو بشنون.

  10. الان براساس حروف الفبا در سمت راست صفحه تنظیم شده یو فو جان منظورم اینه که براساس حرف الفبا مطالب چینده نشه زمانی که به بایگانی فرستاده میشه
    با تشکر

  11. دوستان .. رفقا .. عزیزان ..
    زیاد هیجان زده نشید .. این یک حقه بازی از دو تا جوون بود .. کاش راست بود اما متاسفانه راست نیست !
    جهت دیدن مصاجبه با حقه بازها ی جوونی که الان تحت نظر پلیس هستن به لینک زیر مراجعه کنید
    منبع : جریده ی معتبر دیلی میل بریتانیا
    http://www.dailymail.co.uk/news/article-1379214/The-loaf-How-frozen-Siberian-alien-really-BROWN-BREAD.html?ito=feeds-newsxml

  12. SALAM RAMTIN JAN
    agha test zadi chizi ke vasat mail kardam age khosh maze bud ye khabar be ma bede
    😀
    BEDROOD

  13. دیدید گفتم باور نکنین
    این افراد شیاد همیشه پشت سر این عکسها و ویدئو ها هستند
    تا حالا هیچ عکی و فیلم واقعی از موجودات فضایی گرفته نشده
    ممنون اقا رامتین

  14. جناب اقا/خانم هیچکس
    یک روز صبح زود سال 1365 در شهر یزد من فقط 6 سال داشتم و در فضای باز حیاط خانه همه اعضا خانواده خواب بودند. ناخودآگاه از خواب بیدار شدم و وقتی چشمم را گشودم آسمان کمی روشن شده بود که ناگهان جسم بزرگی(به طول کل حیاط ما که حدودا ده دوازده متر است) بدون هیچگونه صدائی از بالای دیوار همسایه به روی حیاط ما به ارامی وارد شد و دقیقا بالای ما ثابت ماند. در ان لحظه به قدری ترس مرا فرا گرفته بود که قدرت صدا زدن پدر و مادر را نداشتم چون می دانستم موضوع فوق العاده غیر عادی است. این حالت چند دقیقه ادامه یافت و بشقاب پرنده مذکور به همان آرامی لحظه ورود به فضای حیاط خانه، در ادامه مسیر از روی دیوار مقابل گذشت.

    • آقا امیر اسمم مهدی هستش، شما باید به مواردی همچون ارتفاع یوفو با شما،در اون چند دقیقه چه گذشته ، مشخصات دقیق یوفو، حرکات غیر عادی یوفو و شواهدی از این قبیل هم اشاره کنید .
      البته با توجه به سنتون در آن زمان معمولا هیچکس باور نمی کنه،من در سن 20 سالگی چیزی رو که دیدم هیچکس باور نکرد حالا چه برسه در 6 سالگی.

  15. اگه راسته چرا پس یه سر سوزن از اونهارو برنداشتن و در شبکه اینترنت و تلویزیون نشان ندادند یا به قیمت میلیون دلار نفروختند

  16. محمد علی نصیب زاده

    {دواها}.وجود قوی دارند.اینکه گفتم دوا.دراسطوره هندی رامایاناآنها را دوا خوانده اندو به صراحت از آنها ودیسکهای پرنده شان نام برده شده علاقه مندان به واقعیت موجودات فضایی میتوانند به سایت dorr tv مراجعه کنند وآنجا در آرشیو سال2007 به بعد موضوع اشیاءپرنده ناشناس .مقالات دانشمندبزرگ دکترسیدمصطفی آزمایش استاد دانشگاه سربن که تمامامستند وبادلایل قاطع ومستدل بیان شده استفاده کنند. البته بخش بزرگی از جوسازی عمدی کار کشورهای ابر قدرت هست وآنهاهم دیسکهای پرنده ای ساخته اند ولی تکنولژی آنه بسیار بسیار برتر واصلا با ما{زمینیها}قابل مقایسه نیستند….

  17. سلام جناب هیچکس

    لطفا در مورد تجربه 20 سالگی تون هم بنویسید . مشتاق خواندن آن هستم .

    با تشکر

    • دوست عزیزم من به دلایلی نمی تونم بگم شرمندتونم، ولی به وجودبشقاب پرنده و موجودات فضایی کاملا اعتقاد دارم.
      هر وقت آقا رامتین ماجراشو به همه گفت منم میگم.

      • من ماجرايي ندارم.من هم مثل همه يك يوفو ديدم.آن يوفو هم با سرعت زياد تغيير مسير ميداد و در يك چشم به هم زدن ناپديد شد.براي همين مطمئن هستم كه يك يوفو بود.

  18. اقا مهدی عزیز
    تائید یا تائید نکردن این موضوع مشکلی را حل نمیکنه چون بالاتر از سیاهی رنگی نیست.

  19. شرمندم کردی آقا رامتین من داشتم شوخی می کردم.
    من هم یه اشاره ای میکنم سال 77 توی یه مانور جنگی بودم و نصف شب یه شی نورانی دیدم که پشت تپه ای فرود اومد و سه نفری که اونجا مسئول رله مخابراتی بودن از خواب بیدار شدن و …… بسیار ممنونم.

  20. یک چیز جالب براتون بگم. یک پسر 3 ساله دارم. حدود 4 یا 5 ماهی هست که متوجه شدم بعضی وقتها بصورت ناگهانی به سمت آسمون اشاره می کنه و میگه بابایی این چیه؟. اول احتمال میدادم چون علاقه زیادی به هواپیما داره میخواد که توی جوابش بهش بگم این هواپیماست به همین خاطر من هم همین جوابو بهش میدادم. یکروز که رفته بودیم پارک نزدیک خونه دوباره همین جمله رو تکرار کرد. من هم بدون اینکه بالارو نگاه کنم گفتم هواپیماست بابا. ولی دیدم مرتب داره تکرار میکنه بابایی این چیه؟ من هم بالارو نگاه کردم و دیدم چیزی شبیه یک ستاره ولی با رنگ متفاوت(رنگش تقریبا ترکیبی از سبز و نارنجی بود) توی آسمونه. خوب که دقت کردم دیدم بعضی وقتها جابجا می شه و این جابجایی در راستای یک خط نیست. سرمو پایین اوردم و به همسرم گفتم اونجا رو نگاه کن اون ستاره چه رنگ قشنگی داره. به بالا که نگاه کردیم اثری از اون نبود. هرچه اینور و اونور آسمون رو نگاه کردیم خبری نبود.. از اون موقع به بعد هر وقت پسرم به آسمون اشاره می کنه و میگه اون چیه من سریع نگاه می کنم و با تعجب یه چنین چیزی رو می بینم.

بیان دیدگاه