مشاهده اشياي نورانی مشكوك در آسمان ايران


به گزارش خبرنگار شبكه خبري آتي نيوز، از مدتها پيش هر از چند گاهي شي يا اشيا نوراني در آسمان برخي شهرهاي كشورمان به كرات ديده شده و پس از مدت كوتاهي به فراموشي سپرده مي شود.

بر اين اساس شب گذشته شی نورانی در شهرستان كردكوي از توابع استان گلستان حرکت خود را از آغاز کرد و پس از حدود ده دقیقه، در جنگل حوالی این شهر ناپدید شد .

براساس گزارش های مردمی ، مسیر حرکت این شی نورانی از سمت شمال غرب به جنوب غربی این شهر بود .

جمعه شب گذشته هم این شی نورانی در آسمان کردکوی مشاهده شده بود و هنوز از سوي منابع رسمي سخني در اين باره به ميان نيامده است.

http://atynews.com/fa/pages/?cid=32389

پ.ن: چند شب پيش هم يك يوفو در آسمان اراك مشاهده شد كه خبر بيست و سي هم نمايش داد. بعضي از دوستان هم ايميل زدند كه در همان شب قبل از خبر بيست و سي يوفو ديده اند كه ما به اين 2 خبر اكتفا ميكنيم.

 

Posted on ژانویه 5, 2011, in یوفو در استان مرکزی, بشقاب پرنده. Bookmark the permalink. 3 دیدگاه.

  1. سلام من گیلمرد هستم
    من ساکن بندرعباس بودم و یکبار موفق شدم که یک شئی ناشناخته رو ببینم و ازش عکس تهیه کنم
    ولی کاملا شکلی متفاوت داره اگه خاستید بهم ایمیل بدید تا براتون بفرستم

پاسخی بگذارید

