تصوير موجودات فضايي سه هزار ساله در چين


دانشمندان در چين، سنگ نگاره‌اي سه هزار ساله را کشف کردند، که تصويري از يک موجود فضايي را نشان مي‌داد.

http://xfacts.files.wordpress.com/2010/11/139.jpg
به گزارش ميراث آريا(chtn)،‌ تنها چند روز پس از پخش فيلمي مستند که توسط يک هواپيماي کنترلي از يک بشقاب پرنده فضايي گرفته و در چين پخش شد،‌دانشمندان اين کشور از کشف سنگ نگاره‌اي در يکي از مناطق باستاني اين کشور خبر دادند که تصويري از يک فضا نورد يا موجود فضايي باستاني را نشان مي‌داد.

اين سنگ نگاره که حداقل قدمتي سه هزار ساله دارد در منطقه‌اي تاريخي ميان شهرهاي گواندونگ و گوانژي چين کشف شد. به گفته دانشمندان، اين اثر داراي اشکالي مهندسي شده همچون آنتن و يک سفينه بوده که حاکي از آن موجودات فضاي در دوره‌هاي باستاني به چين وارد شده اند.

گفتني است در کتاب مقدس نيز داستاني از حزقيل پيامبر نقل شده که وي موجوداتي فرازميني را مشاهده کرده بود.

http://chtn.ir/WebForms/Fa/News/NewsInfo.aspx?ID=57584

پ . ن : دوستاني كه هنوز به آنوناكيها، خزندگان ، موجودات فضايي كه از آسمان آمدند و …. اعتقاد ندارند فقط يكبار انجيل را مطالعه كنند. البته يكي از دوستان مطالبي فرستاده در همين رابطه كه چند روز آينده در وبلاگ قرار ميدهم.

مستند پيشگويي نيوتون را هم ببينيد.جالب بود.

Posted on دسامبر 4, 2010, in فرازمینی ها در زمانهای کهن, آثار فرازميني ها در زمانهاي كهن. Bookmark the permalink. 45 دیدگاه.

  1. تو این تصویر چیز زیادی که معلوم نیست فقط شاخکاش معلومه ولی خیلی منمون بابت خبر داغت من یکی که کف کردم واقعا عالی بود

  2. سلام.ممنون عزيز.

    ولي خودمونيما اين بيشتر به شخصيتهاي كارتوني چيني شباهت داره!!!با اون لبخند و چشماي درشتش و پاپيوني كه يه يقه اش زده!!!!! كارتون ژوپيترو احتمالا دهه 60 يها يادشونه.اون موجود زرد كه رو سرش چندتا بادكنك كوچولو داشت و يكيشو باد ميكرد ميرفت فضا :) :) :)
    احتمالا يكي ازين جوجه هاي چيني عكس كارتوني رو كه شب قبل ديده كشيده!!!ازين چينيا هيچ تقلبي بعيد نيست كه بيان اينو جاي يه اثر باستاني جا بزنن!!!!امريكاي بيچاره هم با اون همه اهن و تلپ بازم از دست اونا عاصي شده!!!

    • ياسمينا :

      اگه درباره اون روح كه ديدم ميخواي بدوني نظرات قسمت نماد باستانی Ouroboros( آوروبوروس) رو بخون. توي چند قسمت درباره اش نوشتم.

      • سلام.
        ممنون.خوندمشون و صحبتهايي كه ميونتون ردو بدل شد رو هم خوندم.جالب بود و تا حد زيادي ترسناك.ولي من فكر نميكنم كه اينها تخيلات شما باشه يا داستان نويسي!چون براي منم تا دلتون بخواد ازين موارد پيش اومده و حتي بگم از 3 سالگي!!!!باورتون نميشه كه از 3 سالگيم چيزي يادم باشه؟البته زياد به اينها اجازه جولان نميدم چون اولا جراتشو ندارم دوما شنيدم عواقب خوشي نداره!!تا حد زيادي احساس ميكنم بعضي وقتا ميرم تو يه بعد ديگه يعني منو ميكشن به يه بعد ديگه كه با يه آيت الكرسي زود سر خودمو گرم ميكنم!!من زياد راجع به اين چيزا مطالعه ندارم ولي تا حالا چيزاي زيادي ازش حس كردم!حتي يه زماني احضار ارواحو ياد گرفتم و چون خيلي اذيت شدم (جسمي و روحي!!!)سعي ميكنم ديگه طرفش نرم ولي از وقتي من اون كاراي احمقانه رو كردم ديگه اونا دست از سر من برنميدارن!!كاري نميكنن ولي حضور و حتي لمسشونو حس ميكنم و اين خيلي بده!تو اون پست هم فرهاد و شقايق عزيز منظور نداشتن كه شما خيالات ميبافيد گفتن كه ادامش نديد كه منم باهاشون موافقم!!!نذاريد ذهنتونو به خودش مشغول كنه خواهشا.تازه اين چيزايي كه من باهاشون برخورد داشتم زياد نديدمشون حسشون كردم و ديدن كه خيلي ترسناكتره!!بعضي وقتا ميان تو ذهنم و فكرمو اذيت ميكنن و همون موقع سردرد ميگيرم!ميان تو دست راستم و سعي در نوشتن چيزي بدون اراده من ميكنن و دستم درد ميگيره انگار از انرژي تهي ميشه!!!و اين درد دست تا آخر روز ادامه داره!باور كنين راست ميگم و اسكيزوفرني هم ندارم يا دو شخصيتي هم نيستم! :) :) :)
        اينا تجربيات شخصي منه!و از وقتي دنبال احضار ارواح رفتم اونم تماما تنهايي اين مسايل برام بيشتر شده براي همين ميگم اجازه نفوذ بهشون نديد!!

      • فقط دعا کنین . خیلی آرامش میده . مهم نیست به چه زبونی باشه . خدا همه زبونها رو بلده . شما دعا کنین و نتیجه اش رو میبینین . خیلی خوبه که مثلا با آیت الکرسی آرام میشین . من نمیگم این احساسات درسته یا اشتباهه یا … دعا بهتون کمک میرسونه . حتی کسانی که صد در صد ماتریالیست هستن و به خدا و … معتقد نیستن هم با درخواست آرامش از ذهن خودشون و در واقع التماس دعا از خودشون دارن نوعی » تلقین درمانی » انجام میدن که کمکشون میکنه . دیدن کابوس در خواب یا داشتن احساساتی در بیداری حتی تا مرحله لمس برای خیلی ها ممکنه پیش بیاد و غیر عادی نیست . به خصوص اگر به وجود موجودات غیر ارگانیک معتقد باشیم که همگی هستیم . لااقل در مورد » روح » که کسی شکی نداره . درسته ؟ اینه که برای ساختن گارد و حائلی که شما رو به آرامش برسونه من دعا رو پیشنهاد میکنم . زبان و کلامش به انتخاب خودتون . فیلم کنستانتین رو دیدین ؟ دیگه سراغ احضار و کارهای شبیه به اون نرین لطفا . بذارین دنیاهاتون از هم سوا باشه . اینطوری هم شما راحت تر هستین و هم اونها .

      • البته همه اينها خيلي هم بد نبوده!من زياد آدم خوبي نيستم ولي بعضي وقتا اتفاقاتي واسم ميفته كه فكر ميكنم چقدر بي لياقتم!!پارسال ماه رمضون شب 23 بود(احيا)ما زياد اهل مسجد نيستيم(البته اين از بي لياقتيمونه! :) )حس عجيبي داشتم دلم ميخواست تا صبح راز ونياز كنم ولي معمولا اين مواقع آدم زودتر خوابش ميگيره :)‌:)
        زودتر از هميشه رفتم تو رخت خواب.يهو غصم گرفت 2 قطره هم اشكم اومد.به خدا گفتم شرمنده دلم ميخواست يكم قران بخونم عفو كن.همين يه سوره قدر رو قبول كن!و خوابيدم.ساعت حدودا 2-3 نصفه شب بود انگار يكي صدام كرد.كاملا بيدار شدم ولي نميتونستم تكون بخورم به پشت خوابيده بودم.همين كه چشمامو باز كردم ديدم يه نفر بالا سرم وايستاده!به خدا كاملا بيدار بودم!من كه به پشت خواب بودم اون طوري ايستاده بود كه پاهاش از پاهاي من شروع ميشد.روبروي من و قائمه.سقف خونه رو نميديدم اون به قدري بزرگ بود كه سرش تا آسمون رفته بود.يه حالت متراكمي از نور به هيبت آدم.اصلا نترسيدم تو يه لحظه انگار تو همون حالت روحمو وكيوم كرد بيرون جسمم تا فاصله 20 سانت از جسمم به همون حالت خوابيده و با يه چرخش ناگهاني روي منو برگردوند به سمت جسمم انگار با فاصله 20 سانت جلوي آينه وايستادي!!انگار ميخواست بهم ثابت كنه كه روحم جدا شده و جسممو بهم نشون داد.و با يه حركت دوباره برگشتم تو جسمم.بيحركت بودم.شروع كرد به خوندن آيه تنزل الملائكه و الروح فيها باذنه من كل امر.دائما اين آيه رو تكرار ميكرد با يه صداي مردانه خش دار و با صوت!!!و همزمان با نور منو غسل ميداد در همون حالت!!!!!كامل با نور غسل داد و يه دفعه اون اتاق كه كلا نور بود تاريك شد!!!!!حس عجيبي بود براي من گناهكار!!واقعا لياقتشو نداشتم!وتماما در عين بيداري بود!اينو گفتم كه همه اين احساسها هم نميتونه تخيل يا جن و … باشه من همه جورشو درك كردم حتي وحشتناكشو!!شما هم اگه احساس ميكني اين چيزي كه ميبيني ممكنه بعدها موجب آزارت بشه ردش كن ولي اگه واقعا بهش اعتقاد داري چه اشكالي داره كه باشه؟!!! :)
        دوستان ببخشيد مطلب هيچ ربطي نداشت به موضوع!تو قسمت تجربيات رفتم همش چاق سلامتي بود همينجا با دوستم درد دل كردم! :)

      • عجببببب:)آقا به یکی از این ارواح محترم هم بگید بیاد پیش ما یه اختلاتی بکنیم:)البته من نظرات لیلیانای عزیز تو اون مطلب رو خوندم یاد فیلم»The Unborn»افتادم…این رو هم بگم که منم یه تجربه شبیه تجربه لیلیانا داشتم ولی برای من صدای یه خانوم بود که صدام کرد:)بعد سومین بار و آخرین بار که صدام کرد سکوت کرد ولی احساسش میکردم اما با صدا های جزئی کارش رو ادامه داد یعنی به نظر کسی با نوک انگشت به یک جسم آهنی بزنه(البته من چون کلا این چیزا رو توهم میدونستم به خودم گفتم توهم زدی ولی بعد یه مدت فهمیدم خیلی هم توهم نبوده:)بعدا پشیمون شدم که توجه نکردم به اون صدا:)در کل لیلیانا جان اگر بخوام از نظر اون فیلم براتون بگم این بود که ارواح میتونن به هر شکلی خودشون رو به شما نشون بدن تشخیص این که اون روح خوبه یا بد غیر ممکن…شما دلیل خوب بودن اون روح رو زیبا بودنش میدونید گرامی؟…اما از نظر خود من این موارد بیشتر از احساس ترس پیش میاد خصوصا که بیشتر در مواقع تنهایی رخ میدن و همه میدونیم که تنهایی ترس رو به همراه داره مخصوصا برای بانوان عزیز(اگر فرد مذکور خرافاتی هم باشد که دیگر…:)…اگر هم روحی باشه مطمئنن دیدن و دنبال کردن داستانش چیزی جز دردسر نداره چه خوشگل چه زشت تازه از نظر من مشکل خوشگله از زشته بیشتره:))مخلص لیلیانای عزیز و یوفولاو

      • ممنون ياسمينا و…ي عزيز
        اون نظر اولين حرف ها بود . بله شقايق و فرهاد خان و بقيه دوستان اول اين نظر رو گذاشتند. بعد من اون رو به قسمت تجربيات با نظر يوفو لاو گرامي منتقل كردم و صحبت با بقيه دوستان ادامه پيدا كرد و توي صفحه اول تجربيات بود كه الان نيست اون صفحه…
        خلاصه دوستان نظرشون تغيير كرد و خودشون هم سعي در كمك به افكار من كردند كه خيلي ازشون ممنونم. بعد حرف همو درك كرديم. ديگر اينكه من قصد نزديكي بهشون نداشتم و خوشبختانه تا پريشب خبري ازش نبود… اما باز داره سرو كله اش پيدا ميشه. اما اينبار مث قبل آروم نيستم
        يكي از بچه ها كه در اين مورد با هم حرف ميزديم و مورد مشابه داشت اما نه از نوع روح من…
        اين دوست گرامي، كسي رو كه دوست داشت از دست داد . هفته پيش توي يه كمد خشك شده بود ! بر اثر سكته قلبي! متاسفانه
        و حدسش اينه كه اون غير ارگانيك سبب مرگ اون شده …
        فان گرامي: من معتقدم روحي كه من ديدم از نوع خوبشه نه چون زيبا بود! كه ميدونم ميتونه خودشو به شكل هاي مختلف در بياره… اولا ميدونم اون يه مقام بالايي در ميان غير ارگانيك هاي ديگه داره در واقع يك گروه طرفدار داره وخاصه.
        دوم اتفاقا خطرناكتر هم ممكنه باشه.
        اما از اون جايي كه سالها توي زندگي من بوده بدون اينكه من بدونم چي بوده… و هميشه كمكم كرده … و از طرفي سعي ميكنم بعنوان يه موهبت ببينمش چون خيلي لطف داشته بهم
        بهتره بجاي مقابله باهاش كلا سعي كم دور ي كنم ازش.

      • ياسمينا : گراميم؟ ميشه خواهش كنم تمام اتفاقات در اين مورد رو برامون توي قسمت تجربيات بنويسي؟

    • فان گرامي: ترجيح ميدم اين مطالب رو نخوني. متاسفانه اين چيزها باعث ميشه بره توي مخت و ناخوداگاه مغزت اونو ميكشه طرفت . خواهش ميكنم خيلي خودتو از اين حرفا دور نگه دار.
      ياسمينا جون . قسمت نظرات چون كسي جديدا نظر ماوراييش رو نگذاشته توسط بعضي از دوستاي نازنينمون داره هنوز كار ميكنه . دوستايي كه منتظرن نظر جديد ببينن و دائما اون صفحه رو گرم نگه ميدارن كه كسي فكر نكنه نظر ها خونده نميشه .
      تورو خدا اين طور قضاوت نكنين .

      • لیلیانا جان از کجا فهمیدید این مسئله کلی فکرم رو به خودش مشغول کرده:)در کل خیلی مشتاق شدم یه روح ببینم از نزدیک.مخصوصا اگه چشم تو چشم بشم باهاش بیشتر میچسبه:))بی شوخی گفتم البته…راستی لیلیانا جان از چه جهت میگید که روحی که شما دیدید مقام بالایی داره در بین غیر ارگانیک ها؟…البته این سوالم رو بگذارید به حساب همون مشغولیت فکری:)…چون میدونم شاید دوست نداشته باشید به این موضوع فکر کنید جسارت نمی کنم و سوال دیگری نمی پرسم به خاطر کنجکاویم هم شرمنده لیلیانا جان…مخلص شما و یوفولاو

      • ديدي گفتم ذهنت مشغول ميشه؟ اگه بچه هاي ديگه ميخوان توي قسمت نظرات ميگم. اما لطفا
        لطفا
        لطفا
        شما يا افراد زير 30 سال و كساني كه زياد تنها مي مونن اين مطالب رو دنبال نكنن. من اينو تاكيد ميكنم.

      • قبلا توي نظرات درباره اش گفته بودم كه چرا مهم بود

      • لیلیانا جان نزن تو گوشمون گرامی:)من هم زیر 30سالم هم بیشتر روز رو تنهام:)گرامی ما شنیده بودیم معمولا در این مواقع میگن زیر 18+ سال نه زیر 30+ سااااااااااااال:)تجدید نظر بفرمایید گرامی:)مخلص شما

      • سلام من يه مطلب تو قسمت نظرات گذاشتم دوست دارم نظرتونو بدونم.يه آدرس هم براي ليلياناي عزيز كه جالبه.

        اينجا هم آدرسو ميذارم ببينيدش :) مخصوصا شما F.A.N كه بالاي 18 سال دارين :)‌:)‌:) فقط نترسيا :)

        http://taknaz.ir/news_detail_5944.html

      • نه جونم تبصره ماده هم نداره . زير 30 سال …اكيدا ابدا …مجازات و پيگرد قانوني در پي داره ها….. نخون …واسه خودت اين فرمايش :) رو ميكنم . اصلا فتواي دوستانه فرمايش :) ميكنم تو يكي نخوني.

      • عجبببب:)آقا من در این مکان گرفتار دیکتاتوری محض شدم از نوع زنانه:))زیر 30سااااال اکیدا ابدا !!!!:)…تازه پیگرد قانونی هم داره:))دم شما گرم…چکیمون کردی لیلیانا جان…یاسمینای عزیز محض اطلاع بگم این مطالب برای ما قدیمی شده:)این رو خونده بودم قبلا جدید مدید چی داری:)مخلص عزیزان یووفولاویییییی

      • ;( ;( ;( ;(

        اء ؟؟فكر كردم چون من تازه ديدمش جديده ببخشي وقتتونو گرفتم !

  3. این سفینه که کشیده شده نسبت به سفینه های امروزی تکنولوژی پایینتری داره

  4. هنوز هم ناشناخته های بسیاری وجود دارند که کشف نشده اند.ممنون

  5. خبر جالبي بود.ممنون.

  6. بیشتر شبیه سر یک پروانه است .

  7. رامتین لینک دی ال مستند نیوتون رو بزار

  8. منظور از یک فضانورد و یک موجود فضایی جیه ؟

  9. yasmina جان مطالب شما رو خوندم با وجود اینکه در این قسمت جای این حرفها نیست ولی یه مورد رو برای شما توضیح بدم بد نیست . در عالم خلقت ما هفت نوع موجود داریم که بصورت عامیانه به همه اونها جن میگیم . دو نوع از اونها درست مثل انسان هستند و در تاریخ هم بارها و بارها ازشون صحبت شده در تمام ادیان از اسلام تا زرتشت . سه نوع از اونه دارای قد و قواره کوچیک یا بهتر بگم کوتوله هستند که باز هم تجربه دیدن اونا از خیلی جاها نقل شده بخصوص یک نوعشون که در نزدیکی اجتماع های ادم ها زندگی میکنند . از پیامبر نقل شده که هر کجا خاکش زرد بود محل زندگی اونهاست . دو نوع از اونها دارای قد و قامت بسیار بزرگ هستند و وجود نیمه مادی دارند و خیلی از کارهایی که نمونه های دیگه میتونن انجام بدن اون ها قادر به انجامش نیستند و در دورانهای قدیم خیلی از انسانها کارهای مهم و بزرگی رو با کمک این نوع انجام دادن که در بعضی از جاها هنوز نشونه اون رو میشه دید . ولی چیزی که ما به اون تجربه روح دیدن میگیم بیشتر مواقع برخورد با یکی از اون نوعی هست که خیلی شبیه به انسان هستند . انشا الله در موقع مناسب بیشتر توضیح میدم .

    • ممنون ازينكه اينقدر با حوصله خونديد و جواب داديد :)
      بله نبايد اينجا مطرح ميشد ولي تو قسمت تجربيات كه جاش نبود و با توجه به اضهار نظرات دوستان تو قسمت نماد باستاني oroborous به ليلياناي عزيز خيلي دلم خواست منم يه چيزي بگم :) :) ممنون

    • دوست گلم. روح ها با از ما بهترون توفير دارن همونطور كه ميدونين . اما روحي كه من ديدم كلا فرق داشت! لطفا ديد گاه منو در نماد باستاني اوروبوروس بخونيد . شايد نظر تون بهم بيشتر كمك كنه. در قسمت تجربيات من و ياسميناي گرامي نظراتتون رو در اين مورد دنبال ميكنيم. درود گراميم.

  10. با سلام مجدد . اتفاقا همین که چیزی برای گفتن داری خودش یه توفیق هستش . منتظر نظرات دیگه شما در باقی مطالب هستم . قدرت بیانت خیلی خوبه . موفق باشی

  11. اقا رامتین ممنون اما جدا یه چیزی مثل شخصیت های کارتونی بود مثل اینکه میخواستن تازه انیمیشن یاد بگیرن درحال طراحی بودن !!

  12. چرت و پرت چرا میگن این چینیای احمق
    موجود فضایی کجا بود احتمالا عنکبوت یا سوسکه که شبیه آدم کشیده شده
    خاک بر سر ما که قدر موجودیت زمینیمون رو نمیدونیم و اینا دنبال موجود فضایی تو اثارشون میگردن

    • چه خندونيه!!!امير نقاشي به اين باحالي كشيدن اونوقت اينجوري ميگي؟يه كم ادب داشته باش جان برادر !!!چند سالته گمب گلم كه ادب نداري؟

  13. در جواب دوست عزیزی که گفتند از چینی ها تقلب بعید نیست. باید بگویم چینی ها شاید جنس بی کیفیت و مثلا غیر استاندارد تولید کنند ولی تقلب در کارشان نیست. به این معنی که کارتن خالی را به جای کارتن پر به شما نمی فروشند. شاید جنس داخل کارتن بی کیفیت باشد ولی کارتن خالی نیست. درست کاری که بعضی از تجار، کسبه و بازاری های ما می کنند. این که می گویند گنجشک را رنگ می کنه و به جای قناری می فروشه، مال خودمونه عزیزم.

  14. salam moteasefam fingilish minevisam farsi nadaram vali bazi az nazarate dostano khondan na hamaro didam bazi az doostan ya boedhay ro hes mikonan ke azar dehandas ya ehzare rohkardan va gereftar shodan ,avalan ina khorafat nist va kamelan esbate elmi dare gheire organic ha vojod daran vali in ensanha hastand ke eshtebahati anjam midan va zendegie khodeshono ba onha ghati mikonand albate inha mojode fazai nistand man dar morede fazayha chizi nemidoonam vali gheire organicha chare darand va ondoosti ke gofte 2shakhsiati nistam haghdare

    • سارا بانو اگه اطلاعاتي در زمينه ارواح يا تجربيات شخصي داري لطفا حتما در قسمت تجربيات بذارشون. ممنون ميشم .

  15. سلام.‏‏ب
بچه ها در تمام کتب مقدس رابطه بین انسان و موجودات غیر ارگانیک نکوهش شده و این ارتباط شاید برای بعضی ها در اوایل لذت بخش باشه ولی باید بدونید سر منشا بد بختی میشند. اگر با یک اشتباه درگیر شدین و دوست دارید از دست اونا خلاص شید !‏ که پیشنهاد میکنم حتما این کار رو بکنید. من میتونم کمکتون کنم لطفا با این ایمیل تماس بگیرید↲
    shegeftisazan@gmail.com

  16. من که چیزی فضایی در این نمیبینم.
    همچنین، چیزی که به نظر مردمان امروز فضایی جلوه میکند معلوم نیست از نظر مردمان گذشته هم همین تصور را ایجاد میکرده. انجیل هم کتاب تخیلات است. خرقیل هم یک انسان بوده که مثل ما تخیلات و آرزوهایی داشته است مثل جن، فرشته، شیطان و …. که همه فرازمینی (و البته نادرست) هستند. انسان هم آروزی پرواز را همیشه داشته واینکه آن بالا در ستارگان که مثل چراقند چه خبر است و چرا دستش به آنها نمیرسد؟ چون پرندگان را میدیده. و در این موارد به علت عدم دانش خیال پروری و افسانه سازی میکرده است. سوسک هم آنتن دارد وتاریخ انسان پر است از ترسیم یا تندیس موجودات افسانه ای مثل اژدها، دیو و جز آن.

    این چیزها دلیل نمیشود. در هر حال جالب بود. ممنون.

  17. جالب است که اینهمه کتاب و نوشته و عکس و شاهد در مورد مثلا موجودات فرازمینی وجود دارد ولی یک مثقال چیز که ساخته دست یوفو ها باشد تا بحال ارایه نشده! ظاهرا یوفوها فقط دوست دارند با عکس خود را ثابت کنند!!!! دوستان بجای این چیزها خردگرایی کنید که وضع ما با همین افسانه خراب است که الان دیده میشود. پیشرفت با این تخیلات و افسانه‌ها سازگار نیست. عقل و شواهد علمی را بکار گیرید و نه احساسات و آرزوی وجود داشتن چیزی عجیب و از این جمله.

    البته من خودم عاشق فیلمهای فضایی و علمی تخیلی هستم. کمی در آنها فرو میروم و حال میکنم ولی بعد که بیرون آمدم دیگر آن تصورات نادرست را ندارم و هواپیما و شهاب سنگ را به عنوان بشقاب پرنده قالب نمیکنم و از این جمله.

    همین چند هفته پیش سفر به گذشته از یک فیلم چارلی چاپلین اثبات شد!! چقدر معرکه راه انداختند و خبر فرستاندند و خود را سرگرم نمودند. آخر هم معلوم شد که زنی که در فیلم بود، گوشی کم شنوایان در گوشش بوده و آنرا دستکاری میکرده! نباید خود را جز برای تفریح به این چیزها سرگرم کنیم.

    شاد باشید.

  18. در مورد انجیل باید گفت که همه مسیحیان در ابتدا و عده زیادی از آنان در هم اکنون، نظریه داروین را نادرست میدانستند چون با کتاب مقدسان نمیخواند! نظریه داروین (فرگشت) صدها دلیل و مدرک دارد که انبوه سنگواره‌ها (فسیلها) و دانش ژنتیک آنرا تایید کرده اند. در واقع دیگر نظریه نیست، ثابت شده است. حالا چرا ما باید بجای اینهمه مدرک (مثل فسیلها) به انجیل و آن سنگ نگاره چینی که معلوم نیست حکاکان آن چه منظوری داشته است، اتکا کنیم، من نمیفهمم!

  19. بابا همش سر كاريه!

  20. دوست عزیزم mehrdad برای درک بهتر موضوع حتما کتاب های ادیان مختلف خصوصا کتاب دینی مان قران را مطالعه نمایید ،
    به قول قدیمی ها : تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها

    با تشکر از رامتین عزیزبابت ارسال این مطالب گرانبها

    کوچک تمام عزیزان
    مک

پاسخی بگذارید

