موجودات دورگه در تاريخ، واقعيت يا افسانه؟


شاید بارها و بارها تصاویر و مجسمه هایی از ترکیب انسان با شیر و یا انسان با پرنده را دیده باشید. امروزه در بسیاری از هتل ها و مکان های تفریحی از این مجسمه ها استفاده می شود. در تخت جمشید نمونه های بارزی از این نوع اسفنکس ها دیده می شود. نیمه سرستونی از موجودی با سر انسان و بدن گاو بر درگاه شرقی دروازه ملل یا نقش برجسته ابوالهول نگهبان گنجینه شاهی در کاخ اردشیر اول در تخت جمشید و همچنین آجرهای لعابدار رنگی با نقش برجسته حلقه بالدار و دو موجود افسانه ای (با بدن شیر، بال عقاب، صورت انسان و تاج ایزدی) که در تالار بار عام کاخ آپادانای شوش کشف شده است.هرکدام نمونه هایی از موجوداتی هستند که ما به راحتی پذیرفته ایم فقط افسانه اند و قدرت تخیل بشر بوده اند !

ولی چرا تصویر نقش برجسته چنین موجوداتی در تمام موزه های بزرگ جهان و بر روی کتیبه ها و مجسمه های مختلف به بیننده زل زده است؟ آیا انسان هایی که این مجسمه ها را می ساختند و یا این تصاویر را می کشیدند فقط از قدرت تخیل خود کمک گرفته بودند؟ چگونه می شود این اشکال را در تمامی نقاط دنیا دید و باز هم تنها آنها را افسانه پندارید؟

ترکیب انسان با شیر، انسان با ماهی، گربه نر با تمساح، انسانهای بالدار! اما آیا واقعاً افسانه هستند یا
می توانیم آنها را موجودات دورگه بنامیم؟

باستان شناسان پرویی، عصای مرصع مسی که یک متر طول داشت را در کنار جسد مردی پیدا کردند که روی آن تصویری حکاکی شده بود که محتوای آن کاملاً واضح و مشخص بود؛ این تصویر زنی را در حال جفتگیری با یک موجود دو رگه (نیمی گربه و نیمی تمساح) نشان می داد. این یکی از مهمترین و پر سروصداترین کشفیات باستان شناسی قرن اخیر بوده است.

این گونه تصاویر و الواح سنگی که در گذشته از این موجودات خبر می دهد می تواند دارای مفهوم و پیام جدی باشند.

آیا این موجودات که به نظر ما افسانه اند و تصاویر و مجسمه های آنها از گذشته به جای مانده اند، موجودات دو رگه ای نبودند که از آمیزش انسانها با حیوانات بوجود آمده اند؟

انسان از مسائلی که برایش بیگانه جلوه کند هراس دارد و هرچیزی که به نظر او نمی توان با عقل پذیرفت را افسانه می پندارد.

مگر ما ققنوس را افسانه نمی پنداشتیم؟ اما همانطور که دانشمندان کشف کردند، پرنده ای را یافتند که 250هزارسال پیش می زیسته و شباهت بسیار زیادی به ققنوس (به قول ما پرنده افسانه ای) دارد.

راستی چرا برای بیشتراین موجودات دو رگه بال می گذاشتند؟ یا چرا انسان ها را بالدار نشان می دادند؟

آیا همانطور که می گفتند انسان ها در ابتدا دم داشتند و چون از دمشان استفاده نمی کردند این عضو از بین رفته است، آیا بال هم داشته اند؟

با این که در اقصی نقاط دنیا مجسمه هایی ساخته و تصاویری کشیده شده که در چند چیز مشابه هم هستند و دو رگه بودن موجودات را نشان می دهند، اما چگونه می توانیم بگوییم که همه آنها زاده تخیلات بشری بوده اند؟

عقل ما در برخورد با این گونه موجودات دو پاسخ می دهد :

1- چنین جانورانی هرگز وجود نداشته اند. تمام این داستان ها ساخته ذهن بشر بوده است. با این که
می دانیم در گذشته های دور این افراد که تصاویر و مجسمه ها را در نقاط مختلف دنیا خلق کرده اند با یکدیگر هیچ ارتباطی نداشته اند که تبادل نظر کنند.

2- چنین مخلوقات دو رگه ای در زمان های دور و ناشناس وجود خارجی داشته اند. اما برای خلق آنها تنها می تواند یک راه وجود داشته باشد و آن تکنولوژی ژنتیکی بوده است، چون در جهان طبیعی جفتگیری میان دو نوع حیوان مختلف نتیجه ای در بر ندارد.

البته من می دانم که ادراک و عقل ما به جانوران آشنا و موجود در طبیعت عادت کرده و حاضر نیست وجود باغ وحش کاملی از موجودات دو رگه و غیر عادی را بپذیرد. اما آیا واقعاً این موجودات دروغ و افسانه بوده اند؟ آیا از کوته نظری ما و افق محدود عقل ناقص ما نیست که آنها را افسانه می پنداریم؟

شاید در آینده کشفیاتی صورت گیرد و به تمام این پرسش ها پاسخ دهد.

منبع : چشمان ابوالهول – نوشته: اریش فون دنیکن

http://byme.blogfa.com/post-26.aspx

 

كايمرا(موجودات ژنتيكي)

کایمِرا و موزاییک دو اصطلاح معمول برای موجودات مخلوط است. در علم کیمیاگری باستان و امروزه در ژنتیک مخلوطی از حیوان و انسان راًکایمرا می‌نامند. کایمرا حالتی است مشابه موزاییک با این تفاوت که در موزاییک سلولهای متفاوت از نظر ژنتیکی همگی از یک زیگوت منشعب شده‌اند اما در کمه را همین سلولها از چند زیگوت منشعب شده‌اند.

پرونده:Chimera di Arezzo.jpg

انواع کایمرا

کایمرا انواع مختلفی دارد: ۱-موجودی مخلوط از دو حیوان

۲-موجودی مخلوط از یک حیوان و یک انسان

۳-موجودی مخلوط از چندین حیوان

علم پزشکی امروز چنین توضیح می‌دهد که کایمرا تحت تاثیر هورمونها ساخته می‌شود مثلا زمانیکه جنین دختر تحت تاثیر هورمونهای مردانه قرار می‌گیرد آن جنین تبدیل به کمه را خواهد شد. اما همهٔ موارد کمه را به این راحتی و به طور طبیعی ساخته نمی‌شوند. بلکه به دلیل دستکاری ژنتیکی و برای تولید حیوانات جدید ساخته می‌شوند. مثلا مهندسان ژنتیک به دنبال ساخت حیوانی هستند که هم شاخ داشته باشد و هم بال و هم اینکه شیر خوراکی به میزان زیاد تولید کند و هم اینکه گوشت خوشمزه‌ای داشته باشد و خلاصه همه چیز در یک حیوان جمع شده باشد.

سالها پیش محققانی همچون اریک فون دانیکن و یا والتر ارنستینگ ادعا کردند که تندیسهای موجود در مصر و بابل و ایران که انسانهایی را با سر حیوانات نشان می‌دهد و یا حیواناتی مخلوط از چند حیوان (مانند ابولهول که سر انسان و بدن شیر دارد) همگی روزگاری وجود داشته‌اند و فقط برای تزیین ساخته نشده بودند.

پرونده:ChimericMouseWithPups.jpg

جابر بن حیان و کایمرا

جابر بن حیان کیمیاگر مشهور ایرانی در بیش از ۱۲۰ کتابی که نوشته‌است یافته‌های کیمیاگری خود را شرح داده و در یکی از کتابهای بسیار معروفش به نام کتاب سنگها(کتاب الحجار) طرز ساخت چنین حیواناتی را آموزش داده و حتی فراتر از آن هم رفته‌است.

کایمرا در افسانه‌ها

مرکز اصلی شروع چنین دستکاریهای ژنتیکی بر اساس متون باستان مصری و مخصوصا الواح زمرد از سرزمینی به نام آتلانتیس شروع شد. بر اساس ابرس پاپیروس Ebres Papyrus در ۱۲۰۰۰ سال پیش گروهی متشکل از ۹ موجود درخشان به زمین آمدند Zep Tepi. یکی از آنها به نام تت یا ثث Thoth کسی بود که دانش کیمیاگری و دخالت در طبیعت را به بشر آموخت. این دانش ممنوعه بر روی دو ستون زمرد حک و نگهداری شد. این دانش تا پیش از این فقط در دست خدایان بوده‌است اما بعد به انسان تعلیم داده شده‌است. مقایسه شود به داستان هاروت و ماروت در قرآن کریم.

به این دانش بعدها دانش هرمس هم گفته شد زیرا یکی از فرعونهای مصر به نام هرمس کیمیاگری بسیار ماهر بود و در دوران او شهرهای عظیم دنیا از ممفیس و هلیوپلیس تا بابل و اور و ایرانشهر مدارس بزگ کیمیاگری داشتند و الواح زمرد را تدریس می‌نمودند.(ر.ک بازگشت افعی‌های دانش نوشته مارک آمارو ص ۱۹۲).

بر اساس کتاب آلبرتوس مگنوس Albertus Magnus اسکندر کبیر هر دو ستون زمرد را در مقبرهٔ هرمس یافت و با خود به هلیو پلیس برد و در جای امنی قرار داد و سپس شهر اسکندریه را بنا نهاد.

به گفتهٔ متون عتیق تعداد بیشماری از این موجودات عجیب و گاها ترسناک ساخته شدند تا جایی که زمین پر از فساد و تباهی گردید و خدایان برای پاکسازی زمین طوفانی را فرستادند. این مسئله در کتب دینی نیز منعکس شده به استثناء کلمهٔ ؛خدایان؛! (در سایر مقالات این صفحه پیش از این صحبت شده‌است که گفته می‌شود عبور سیاره نیبیرو طوفان را ایجاد کرده اما باید توجه داشت که زمین بیش از فقط یک طوفان به خودش دیده‌است.)

https://i0.wp.com/farm4.static.flickr.com/3251/2870025329_d21596f58e_z.jpg

انسان کایمرا

انسانهای کایمرا به دلیل مخلوط شدن ژنها بین یک انسان و یک حیوان کایمرا به وجود آمده‌اند. این موجودات طوری طراحی شده بودند که دارای هوش و ذکاوتی بیش از انسان بودند و در شهرهایی که کارهای سری انجام میشد مانند ممفیس این کایمرا در جلوی دروازهٔ شهر جلوی مسافران را می‌گرفتند و از آنها معماهایی می‌پرسیدند. چنانچه مسافر قادر به پاسخ دادن بود به او اجازهٔ ورود می‌دادند و چنانچه نبود او را می‌بلعیدند. این موجودات منحصر به یک کشور و فقط مصر و بابل نبودند.

http://fa.wikipedia.org/wiki/%DA%A9%D8%A7%DB%8C%D9%85%D8%B1%D8%A7_%28%DA%98%D9%86%D8%AA%DB%8C%DA%A9%29

عكس هايي كه از فروهر از موزه هاي مصر ،‍ژاپن ،ايتاليا ، عراق ، آلمان ، يونان وشيلي، آفريقا ، پاكستان … جمع آوري شده است كه ليلياناي عزيز زحمت كشيدند و از سايت هاي موزه هاي جهان همراه با توضيح و با عكسهايي ديگر براي وبلاگ ارسال نمودند.

https://i0.wp.com/www.disclose.tv/files/photos/0deb1c54814305cL.jpg

از آنجايي كه يك مشكلي در آپلود عكسها دارم اين فايل را به صورت ورد كه جذاب تر هم است ميگذارم بعد از حل شدن مشكل  در اسرع وقت عكسها را در وبلاگ قرار دهم. پس براي ديدن شرح بيشتر و عكسهاي موجود فقط كافيست روي لينك زير كليك كنيد.

عكس هايي كه از فروهر از موزه هاي مصر و موجودات دورگه


Posted on دسامبر 1, 2010, in فرازمینی ها در زمانهای کهن, كايمرا, موجودات دورگه ، واقعيت يا افسانه؟. Bookmark the permalink. 59 دیدگاه.

  1. خسته نباشید خوب فرضا بودن چرا آثاری از حیات بجا نگذاشتن فسیلی یا استخوانی شاید هم تعداد اندکی وجود داشتن

    • رسانه‌های «تركیه» از تولد یك بره مرده با سر انسان در یكی از روستاهای این كشور خبر داده و اعلام كردند:

      وقوع چنین رویدادی یك واقعه عجیب و در عین حال بی‌سابقه است. درگزارش یكی از روزنامه‌های « تركیه » آمده است كه هفته گذشته یك بره از یك گوسفند در یكی از روستاهای « ایزمیر » به دنیا آمد، اما زنده نماند. نكته جالب در تولد این بره مرده آن است كه این حیوان صورت انسان دارد و باعث شد تا دامپزشكی كه مسوولیت به دنیا آوردن آن را داشته باشد به شدت شوكه شود.

      «ارهانالی بول» ـ دامپزشك مسوول ـ در مصاحبه‌ای با رسانه‌های دولتی تركیه، خاطر نشان كرد: من برای زنده نگهداشتن مادر مجبور به عمل شدم. من پیش از این گوساله دو سر و چهار چشم و حتی پنج پا هم دیده بودم، اما تولد این بره با سر انسان بسیار غیر‌قابل باور است.

      وی یادآور شد: من احتمال می‌دهم كه به دلیل ازدیاد و انباشت ویتامین A در بدن گوسفند مادر، این بره به چنین وضعی به دنیا آمده باشد.

      گفتنی است، سال گذشته نیز در «زیمباوه» چنین بره‌ای به دنیا آمد و حتی چند ساعت نیز زنده ماند، اما به شدت باعث ترس و وحشت مردم روستایی شده بود. http://www.taknaz.ir/news_detail_14370.html

      • سکنه یک روستا در شرق چین از کشف یک لاک پشت دو سر در این منطقه خبر دادند.

        به گزارش ایسنا، رسانه‌های دولتی چین در گزارشی از کشف یک لاک پشت دو سر در منطقه «هفئی » در شرق این کشور خبر دادند.

        به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری شین هوا،‌ این لاک‌پشت سبز رنگ روز گذشته توسط روستاییان در این منطقه کشف شد و دارای دو سر مجزا است که از گردن به هم چسبیدند.http://www.taknaz.ir/news_detail_14981.html

  2. این مطلبی که شما نوشتین خیلی مسخره است اخه چطور میشه سر انسانو به گربه پیوند بدیم به نظر من اینا نماد های قدرت هستن اگه توجه کرده باشین توی اکثر تصاویر شیر و پرنده مشترک است چون این حیوانات مظهر قدرت در زمان های گذشته بوداند اگر نه چطور هیچ اثاری مثل اسکلت یا یه هر چیز دیگه ازشون پیدا نشده اصلا چطور فقط تو گذشته بودن حالا کجان چطور منقرض شدن چه کسی جواب این سوالات تو داره بگه تا ماهم قانع بشیم فقط یه نکته توی متن نوشته بود ابن موجودات سر راه مردم میگرفتن و با طرح یک چیستان ای کیو اونارو میسنجدند اگه طرف هوش بیشتر از 50بود اونو ازاد مکردن + به ساندیس اگه بیشتر بود یه کیک دو قولو هم جایزه می دادن اگه هم پایین تر بود در جا میخوردنش وقتی اینو خوندم یاد کارتون سند باد افتادم

    • اقاي محترم برات متعسفام يك حيوون كه مثلا مال 250هزار سال پيشه اسكلتش كجابوده من تحقيقات زيادي در اين رابطه داشتم يك استخوان بعد از 100سال براي هميشه نا پديد ميشه تنها قسمتي از جمجمه و لگن ميمونه كه احتمالن در لايه هاي زيرين زمين دفن ميشوند اينم جواب قانع كنند

  3. گفتن به شما هم نشون بدم :

      • من كه گفتم روحي كه من ديدم هم با لباس بود! مث اين!ممنون . دوست گرامي

      • ممكن است حرف دوست عكاس ما در اين مورد درست باشد ولي من بطور واقعي روحي را با لباس كامل نيم ساعت تمام زير نظر داشتم

      • لیلیانا ی عزیز نترسیدی ؟؟؟عکس لاعمل خاصی نداشت یا برای کاری ماموریت داشت ؟؟؟؟
        راستی مطمئنی f.a.nنبوده ؟؟؟:-)

      • نه راستش نترسيدم. اتفاقا وقتي اون فهميد دارم ميبينمش در رفت!

      • سلام ليلياناي عزيز.شما ررررررررروح ديدين؟ميشه بگين تو چه شرايطي و توضيح بدين؟

      • بله نازنينم. در حال استراحت بودم بعد از ظهر كه صداي در اومد و خودمو زدم به خواب كه پا نشم ناهار آماده كنم و … و يواشكي نگاه ميكردم ببينم كي اومده كه ديدم يه روحه…..كلي داستان داره قبلا براي بچه ها توي قسمت تجربه ها نوشتم اما الان نيست.توي صفحات اول بود

    • سلام ، من عکاس هستم و می تونم 100% بگم که روحی که شما دارید در موردش صحبت می کنید در اصل شخصیه که داره از پشت دوربین رد می شه و چون سرعت شاتر نرمال شبیه رو ح افتاده…

      • البته من مطمئنم دوستی که این عکس رو گذاشته هم این نکته ای که وینسنت عزیز گفت رو میدونه:)نه هومن جان:))ای شیطون:)مخلص یوفولاو

  4. مرسي از مطالب قشنگتون.به نظر من همه اينها واقعيت دارند.هيچ وقت تخيلات انسانها در نقاط مختلف جهان نمي تونه عين هم باشه.به وجود هيولاها تو كتابهاي مختلف اشاره شده.پس كو فسيل اونها؟ممكنه در اينده اي نزديك فسيل اونها هم پيدا بشه مثل خيلي چيزهاي ديگه كه بعداز قرن ها پيدا شدند.كشتي نوح,ارابه فرعون…

  5. دوستان گرامي. توجه شما را به اين نكته جلب ميكنم كه در اون زمان هواپيما نبود كه نهايتا يك و دو روزه از اين ور دنيا برن اونور دنيا …چطور اين مجسمه ها و نقش ها در سراسر دنيا به وفور وجود دارند!اين عجيب نيست؟قبول كنيم يونان انواع اساطير را داشته اند پس طبيعي است انسان هاي بالدار در آن جا به تصوير كشيده شود يا فرض مثال مصر با مجسمه ابولهول … برايمان 1 مجسمه بعنوان نماد يا ترساندن يا هرچيزي از اين دست باشد
    اما
    اما
    اما
    چطور پاكستان!شيلي! اطريش!آلمان!روسيه !چين!سوريه!افغانستان!ايران!!كلمبيا!دانمارك!هند!….

    …..
    تقريبا هر كشوري انواع اين مجسمه ها يا تصاوير يا كوزه ها يا…..را به اشكال گوناگون و انواع مختلف داراست!
    اگر يك مورد بود يا ده مورد بله
    اما چرا انقدر زياد. اگر نماد بود كافي بود خود شير يا عقاب گذاشته شود. چرا پاي مار شكل! چرا بدن حيوان سر انسان!چرا 1 سر حيوان و يك سر انسان!چرا….

    آيا واقعا اين ها هيچ چيز بجز تخيل نيستند! دس كم ذهن را بخود مشغول ميدارند.مگه نه؟

    • دوست عزیز .. شما به این قضیه اینطوری نگاه کن .. در همین حال حاضر دنیا چقدر نقاشی ها مختلفی داره از موجودات فضایی کشیده میشه یا فیلم ها ساخته میشه .. یا موجودات عجیب غریب دیگه هم ساخته ذهن بشر هست ! یعنی اگر این هنرهای فعلی در 5000 سال آینده بررسی بشوند به معنی هست که حتما در زمان ما اون موجوداتی که داخل آثار هنری ما هستند حتما وجود داشتند ؟؟؟؟
      یا موجودات تخیلی که داخل بازیهای رایانه ای (خوب این هم یک نوع هنر هست دیگه) وجود دارند , در آینده به این معنی خواهد بود که واقعا همچین موجوداتی وجود داشتند ؟!

      • دوست گرامی تمامی افراد با تخیلات یک نوع تصور را در ذهن مرور میکردند؟؟؟(یک تصویر در چندین کشور مختلف با مسافت های بسیار دور از یکدیگر ) انسانهایی که با یکدیگر در ارتباط زیادی نبودندواگر هم بودند چطور از همان تصویر تمامی افراد استقبال کرده مشابه ان را در کشور خود اوردند ؟؟؟؟بازیهای رایانه ای بصورت سی دی ساخته ویک شکل درست شده سپس همان سی دی کپی میشودهمان طور که تمامی کشورهای مختلف بازیهایی باتصاویر مختلف میسازند

      • یک نوع تصور رو که نه ولی خوب اصلا چیزه عجیبی نیست .. شما به میزان IQ و هوش انسان توجه کن .. طی سالیان چقدر پیشرفت کرده ! اون موقع اوج تخیل انسانی همچین چیزایی بوده ! و در امروزه نیز اکثرا زامبی های فیلم ها یا طرح موجودات فضایی شبیه هم هستن ! حالا چه واسه این سر دنیا باشه یا اون سر دنیا …. حالا چه ارتباط بین این سر با اون سر دنیا وجود داشته باشه یا نه …

  6. 1 نيگاه مخصوص به مجسمه هاي مذكر و مونث و نمونه هاي اينگونه بياندازيد دقت كنيد بال ها عينا نه از پشتشان كه از كنار دستشان تعبيه شده ! و به اين دقت كنيد كه اين مجسمه ها از موزه تورين ،موزه پاكستان ،موزه قبرس …با مسافت و فاصله جغرافيايي زياد ديده شده اند !چطور!!!!!!!!!!

  7. در ضمن موجود گربه مانند با بدن انساني تقريبا در همه كشورها بر روي سفال ها وجود دارد كه تصويرش اينجا نيست. و دائما در حال جفتگيري با يك زن ديده ميشود!!!!!!!چه يونان چه پاكستان چه در هند……!

  8. دوستان من متن انگليسي كتاب عهد عتيق رو پيدا كردم كه دارم قسمتهاي جالبشو ترجمه ميكنم، البته به انگليسي قديمي نوشته شده و يه مقدار زيادي با انگليسي الان فرق داره، به هر حال اطلاعات جالبي درباره نفيليم، موجودات دستكاري شده و غولها داره توش، وقتي آماده شد ميفرستم براي رامتين.

  9. سلام
    من یک سوال دارم:
    این کایمرایی که سوال میپرسیده در روز چند نفر رو میخورده ؟ضمنا اندازه و هیکلش چه اندازه بوده که میتونسته ادم رو درسته قورت بده .و تازه بازهم بدون استراحت برای رهگذر بعدی سوال طرح میکرده.تازه من نمیدونم تا چه اندازه دهانش رو میتونه باز کنه؟

  10. انسانها معمولا چیزهایی رو که فراتر از عقلشون باشه مسخره و یا افسانه می نامند. این مطالاب رو باید بدون هیچ قرض ورزی خاص و با ذهن و قلبی باز و آماده مطالعه کرد. عجیب بودن هر چیز دلیل به دروغ بودن آن نیست.

  11. با درود و سپاس از این متن
    به طور کلی می دانید که سالهاست اینگونه دستکاریهای ژنتیکی اغاز گشته و این موضوع حتی به بیش از 4 دهه هم میرسد دوستان از نوع تغذیه انها پرسیدند به طور کلی در اینجا در کایمرها صحبت از پروتئینها ست و چگونگی تخصصی شدن بافتها و تنظیم متابولیسم نهایی و دلیل بر این نمی شود که چون ما و روش تغذیه مان به گونه امروزی است نیاکان ما نیز چنین بوده اند
    هم چنین در مورد تصاویر رمز گونه به دلیل نوع و حوزه ادراکی ان دوره ما بعضا اینگونه نمادهای کایمریک را می بینم علم که وجود انها را رد نمی کند و اسطوره نیز چنین است اما یک رویکرد ساده نیز هست و ان استفاده از پوست و دیگر اجزا حیوانات در مراسم گوناگون و در فرقهای بدوی است که تا امروز نیز ما اینگونه ارتباط را می بینیم یا باید اجرای این مراسم را نوعی حافظه تاریخی اینگونه افراد بپنداریم و یا اینکه به راستی با این اجزا انها سعی در جلب نیروهای ناشناخته برای دیگران دارند و ایا این نیرو با ژنهای ما در ارتباط است که ملکولهای بدن با سیگنالینگ وسیع خود همزاد پنداری را رونق می دهند و دروازه ای بر دور ه ای می گشایند دوره ای که امروز به خاطر نداریمش …؟!

  12. ممنون از مطلب جالبت رامتین جان

    در جواب دوستانی که گفتن اگه وجود داشتن چرا بقایایی ازشون نمونده باید گفت که این احتمال هست که ما خیلی از اونارو پیدا کرده باشیم اما در اثر چیدمان غلط متوجه چیز عجیبی نشده باشیم.

  13. دوست عزيز دانستن چيزهايي كه ديگران به آن توجه ندارند براي هدايت كساني استكه دقت بيشتري دارند. اما اگر زياده به اين چيزها بپردازي و نداني هدف نهايي از فهميدن اين حقايق چيست كاملن گمراه ميشوي حتا گمراه تر از مردم معمولي كه هيچ نميدانند.

    نياكان ما موجودات كيهاني بنام «سرس» بودند كه از مشتري آمدند و هنوز در آنجا ساكنند. آنها انوشه و بي مرگند. آنها زمان و مرگ را اختراع كردند و فاصله هاي كيهاني و مكان را پديد آوردند. آنها همان خدايان افسانه اي در عصر تمدن طلايي بوده اند.

    تمام سيارات و ستارگان و حتا همين زمين مملو از موجودات فضايي (مثل انواع مختلف جن) هستند كه تمدن آنها در ارتعاشات و لايه هايي سطوح آگاهي ديگري قرار دارد.

    حدود ده شهر معنوي در نقاط مشخص جغرافيايي مختلف در زمين وجود دارد كه مركز زندگي اين موجودات روحي و در اصطلاح عوام موجودات فضايي است.

    تصور من اينستكه تمدن ما طي هزاران سال چنان پيشرفت خواهد كرد كه سطح ارتعاشي جهاني خود را تغيير خواهد داد و به شهري معنوي و پنهان از چشم انسانهاي ابتدايي جديد در آينده دور درخواهد آمد.

    بين علم و عرفان رابطه تنگاتنگي وجود دارد كه پاسخ نهايي به همه اينگونه پرسشها و افشاگر همه حقايق مخفي مانده و اسرار مكتوم در مورد همه چيز است. عرفان از لحاظ آگاهي صدها هزار سال از دوران طفوليت و جهل علم فعلي ما جلوتر است.

    انسان براي درك همه چيز نهايتن بايد سفر روح را در «اكنكار» بياموزد. ما در آينده در حقيقت با يوفو و سفينه سفر نخواهيم كرد بلكه با كالبدهاي ديگر خود به تمام نقاط كيهان و فراكيهان ميرويم.

    اكنكار طريقت انديشه موجودات كيهاني است. تصاوير بالدار فروهرها حكايت از رواج اكنكار در همه ادوار تاريخ بشري دارد.

    مطالب واقعي و غير قابل انكار بسيار زياد است اما هميشه بايد كاملن مراقب بود و هميشه در پي كشف آن حقيقت غايي و نهايي كه منظور از كسب اينگونه اطلاعات است بود در غير اينصورت همين مطالب ما را به بيراهه و گيجي بيشتر خواهد برد.

  14. سنگ كاري هاي تخت جمشيد و ديگر آثار باستاني ما كه روايتگر داستاني است يك روايت عجيب از خود دارد در بخشي از نقش برجسته خود در كاخ داريوش! آن هم نبرد داريوش با موجودي عجيب! شير بالدار ايستاده با دم راه راه ودو پاي جلو پنجه مانند و دو پاي عقب چنگال مانند است!!!
    به اين مطلب نيز عنايت بفرماييد كه حتي براي نقاشي … كشيدن چنين موجودي با اين دقت و ظرافت رويا گونه امكان پذير نيست مگر اين كه شخص از درجه هوشي و هنري فوق العاده ه ه ه برخوردار باشد. 1 ادم را بارها ديده ايد مثلا مادرتان را … تصور كنيد و نقاشي اي بدون حضور او از ايشان بكشيد…ببينيد چقدر از نكات اندام و چهره و جايگيري لباسش را به خاطر داريد …با آن كه بارها ديده ايد؟

    چطور چنين تصاويري در چند نقطه از جهان بارها تكرار شده است و عينا!!!
    راستش من تا موزه هاي كشور هاي ديگر را نديده بودم فكر ميكردم اين ها شايد موجودات اساطيري هستند. بجز اين سنگ نگاره! كه برايم عجيب بود بخواهند مردم را گول بزنند كه پادشاهي چنين موجودي را كشته و اگر نبوده علنا دروغ گفته شده مگه نه؟

    حقيقتا جاي تامل و انديشه ندارد!؟

  15. از نظر علمی جفت گیری انسان و حیوان امکان نداره . یکی از موارد مربوط به جابر بن الحیان را هم میگذاشتید بد نبود !

  16. سلام وتشكر ار برو بچز يوفو لاو و رامتين عزيز
    راستش در اين مورد ميشه ان نظر رو هم كه اين ها اجنه بودند در نظر گرفت
    من خودم در كتاب هاي قديمي علوم قريبه اين اشكال رو زياد ديدم . كه غالبا با نام نوعي جن يا خدمت گزار اسم برده شدند
    اگر در نظر بنده خطايي هست دوستان به حساب دانش كم بنده بزارن و اصلاح كنند
    تشكر

    • اتفاقا نظر شما با عقل بیشتر جور در میاد تا نظرات دیگران در رابطه با جفت گیری انسان و حیوان !

      مخصوصا که در زمانهای قدیم مخصوصا زمان حضرت سلیمان ارتباطات از این نظر بسیار بیشتر

      بوده است و اگر بخواهیم از نظر زمانی نیز در نظر بگیریم ای اشکال از همان زمانها وارد تمدنها شده است .

  17. دوستان من یاد تعریفی از «افسانه» افتادم که سالها پیش خوا ندم.: افسانه صورتی از واقعیت است که در اعصار گذشته رخ داده و سینه به سینه برای ایندگان نقل شده است.براستی نمی توان از کنار داستانهای کهن بی تفاوت گذشت و یا با تصور اینکه پیشینیان از ما کمتر میدانسته اند و اینها محصول ذهن انهاست که بر اساس جهل انان بوده همواره به نفی و رد انها باشیم. چندی پیش در جایی خواندم که باستانشناسان مدارکی را پیدا کرده بودند که وجود قالیچه پرنده را اثبات میکرد.گویا یونانیان باستان محلولی از کهربا و مواد دیگری که خواص مغناطیس داشته اند را ساخته بودند که در ان پارچه هایی را که از الیاف سبک میبافته اند غوطه ور میکردند وپس از خشک شدن ان را در میدان مغناطیسی قرار میداده اند که باعث معلق شدن پارچه میگردید.این صنعت از طریق اسرای یونانی که به اسارت سرداران پارسی در میامدند به ایران باستان انتقال یافت و پس از حمله اعراب به محاق فراموشی رفت. ایا هنوز هم میتوان انرا خیال بپنداریم چون ندیده ایم.به نظر من همه تندیسها و نمادهایی که از روزگار کهن مانده اند رگه هایی از واقعییت را در خود دارند و روزی به اسرار انان پی خواهیم برد.

  18. لیلیانای عزیز
    از نظر علم ژنتیک مطلقا غیر ممکنه که همچین اتفاقی بیفتهو حتی وارد شدن به رده ژن ها و دی ان ای هم نیازای نیست در همون رده کروموزومی این تولید مثل متوقف میشه.
    تولید همچین موجوداتی از طریق دستگاری های ژنتیکی هم به علم، تجهیزات و مواد بسیار پیشرفته ای نیاز داره که هنوز انسانبهش نرسیده. بعیده تمدنی با اون تکنولوژی بالا کاملا از بین رفته باشه و مطلقا کوچکترین اثری ازش نمونده باشه. بالاخره ابزار فلزی باید عمری بیشتر از سنگ و نقاشی داشته باشه. حداقل باید اثری ازش در تاریخ تمام ملتهایی که این موجودات رو دارن مونده باشه.
    از همه اینها گذشته واقعا اون معما پرسیدن به نظرتون بچگانه نمیاد؟ چرا باید یه موجودی با هوش و تواناییهای فوق بشری رو بذارن ار ملت معما بپرسه؟ چه نتیجه ای داره؟ تصفیه نژادی و ایجاد نسلی با هوش بالا؟

    شما گفته بودی که در اون زمان هواپیما نبود که بشه این چیزها به سرعت در جهان پخش بشه. خوب به سرعت هم پخش نشده هزاران سال تبادلات بین ملتها طول کشیده تا این ایده ها به همه جا رسیده. در ضمن در نظر داشته باش در حوزه اروپا, شمال آفریقا و غرب آسیا که تحت تسلط تمدن های ایران، و بابل و یونان بودن این عقاید شبیه به هم هستند. اما در شرق آسیا همه این شیر و عقابها به اژدها تبدیل میشن. حتی میبینیم که در ایران نقش اژدها پر رنگتر از اروپاست به خاطر تعامل فرهنگی بیشتر با چین.

    • دوست گرامي متن نوشته شده بالا در قسمت كايمرا ربطي بمن ندارد و زحمتش را فرد ديگري كشيده و من نظري در اين باره نداده ام. عكس هاييي كه من نوشته ام در قسمت** عكس هايي كه از فروهر از موزه هاي مصر و موجودات دورگه** كليك كنيد ميبينيد. من نگفتم اينا از جفتگيري … يا سوال ميپرسيدندو هوش محك ميزدند… اگر چه اينها در تاريخ هم هست .
      عرض بنده اينست اين موجودات چرا در نقاط مختلف دنيا كه ان موقع نه دوربين عكاسي بود نه …. عينا با اين مسافت دارد ديده ميشود.
      ايده با اينكه در ذهن متبلور شود و به ظهور برسد و نقش ببندد خيلي فاصله دارد. دوست گرامي. اين اژدها هم كه شما فرموديد در تمام كشور ها هست حتي المان و اطريش … يا انسان گربه نما كه نوعي حالت ژوكري دارد و دائما در حال جفت گيري است چرا در اغلب كشورها هست! يا اسب هاي نيمه انسان بال دار…!!!اين نگاره ها همه جايي است گرامي. اين چه معني دارد! ايا اين اوهاميست كه از يك كشور به كشور ديگر رفته!سخت است باور كنيم اجداد بشر مرض تخيل بيني داشته اند آن هم همه يك شكل!نگاه كنيد يك شكل از يك موجود خاص عينا با همان پا و جاي در آمدن بال يكجاست.آن هايي كه دست دارند بالشان از جاي ديگر در آمده و ….بنظرتان حجاري كرده اند كه چه بشود؟ بايد هدفي باشد مگه نه؟بعضي نوع ها فقط مذكرش هست. بعضي ها مونث و مذكرش…حقيقتش من هم نميخواهم قبول كنم. بايد اتفاقي افتاده باشد ظاهرا همه اين ها به مرور زمان بدست پادشاهان كشته شده اند بخاطر شرور بودنشان . اين در تخت جمشيد و بسياري از جاها هست. تعداد اينها قطعا زياد نبوده در ضمن همين حالا هم موجوداتي مانند شير و پلنگ و….. در حال انقراضند . سالها بعد بنظر شما قرار است بگويند اين موجودات توهم ما بوده است؟همين حالا هم من يكي به عمرم جناب شير را نديده ام ….

      • ببخشيد يك تكه از نوشته ام پاك شد . عكسهايي كه من گذاشته و متني كه من نوشته ام….در قسمت …** عكس هايي كه از فروهر از موزه هاي مصر و موجودات دورگه** كليك كنيد مي بينيد.

    • در ضمن بعضي از شكلها هم فلزي هستند دوست گرامي. و در اينجا گذاشته ام و خيلي ها شان را هم به دليل تشابه و حجم عكس قرار داده نشده اند .فقط سنگ و نقاشي و موزاييك كاري نيست.

  19. فرها د سدادی

    درتایید فرمایش شقایق و لیلیانای گرامی ، شاید کایمرا ها ، نوعی آندروئید ، حیوان وشهای چند گونه ساکن کهکشانهای دوردستی مثل : لیرا ، آندرومدا ، خوشه پروین و…بوده اند ، از کجا معلوم که فرمول» دریک» برای کشف تمدنهای پیشرفته در کاینات ما درست بوده باشد و اینها با استفاده از تونلهای زمانی موجود در کرمچاله ها وارد زمان هخامنشیان یا آزتک ها یا ودانتاییها یا اینکا راستاکاپاک وسایر تمدنها شده باشند …! خوب تعاریف اساطیر از دیدگاه همه متفاوت است ،ولی به نظر من ، اساطیر واقعیتی بوده که به استوری یا هیستوری یا نهایتا اسطوره تبدیل شده اند …
    شاید اصلا روبات گونه و کنترل از راه دور بوده اند !! اگر قدری فکرمان را پرواز بدهیم ، از سختی ها ومشقات زمانه که بیمارمان (بیمارم ) کرده ، رها بشویم و به نوک قله ی هرم «مازلو» برویم ، شاید حقیقت همین جا باشد و مابیهوده «گرد جهان می گردیم چون همه چیز اکنون و همین جاست.
    «واینکه چرا فسیلی یا نشانه دیگری از آنهایافت نشده ،سوال بسیار خوبی است یا منطقه ی بین النهرین ، نینوا ، شوش ، بغداد وسایر جاهای مرتبط کاوش علمی نشده ، و یا اینکه اجسادشان متلاشی شده ، یا اینکه کشف شده صدایش را در نمی آورند (نگاهی بدبینانه !!) ویا دلایل منطقی و غیر منطقی دیگر …

    برکت باشد.

    • ممنون فرهاد گرامي. در ضمن من قبول دارم بعضي از اين اشكال مثلا ابوالهول يا سر دروازه ها در تخت جمشيد به دليل ترساندن دشمنان بوده باشد و بعنوان يك تاكتيك نظامي براي ترساندن دشمن بهره بري ميشده اما نه همه اين آثار… بخصوص نوع مونث آن

  20. اگر بخواهیم تخیل بزنیم…می تونیم از این وخیم تر هم تخیل بزنیم!
    منم می تونم برای خودم فکر کنم که هرکول واقعی بوده!
    این حرفا چیه مرد حسابی! اینا که اصلا سندیت علمی ندارند…فقط بر پایه ی حدس و گمانند.

  21. كلا خيلي به اينجور موجودات اعتقاد ندارم ولي توي مجله اي بنام «آريانا گردشگر» سال سوم شماره 25 صفحه 36 يه مطلبي در مورد پيدا شدن جنازه موجودي بنام gryphon در سواحل نيويورك خوندم (با عكس واقعي) كه همون موجود با سر عقاب و بدن شير تخت جمشيد هستش.

  22. سلام. من تقریبا بیشتر این سایت رو دیدم و واقعا لذت بردم.این مطالب و موضوعاتی که شمادرج کردید جواب خیلی از سوالات من رو داد. سوالاتی که سالهاست دنبال جوابشون میگردم.همیشه فکر میکردم که فقط منم که به این چیزها توجه میکنم و برام ارزشمنده.اما تو این سایت دیدم که عده زیادی هستند که مثل خودمن هستند!. به نظر من مردم 2000تا10000 سال پیش اینقدر احمق نبودن که مجسمه آدم و شیر بالدار درست کنند تا دشمن بترسه.موجودات فضایی وجود دارند و من از داییم که امیر نیروی هوایی ارتش ایران راجعبش شنیده ام و باید بگم ایشون متخصص الکترونیک اف14 هستند و توهم هم نزده. مسایل زیادی تو دنیا هست که هنوز ما ازش بی اطلاع هستیم. نباید به خاطر ترس یا بی اطلاعی نفی کنیم. اکثر ما درگیر گرفتاریهای روزمره و کارهای شخصی هستیم و دانشمند و محقق هم نیستیم.از طرفی هم قبول دارم که هر چیزی را هم نباید بدمن مدرک قبول کنیم اما با پیشرفت علم ثابت شده که نا ممکن ها ممکنه.به نظر من خلقت فرا تر از یک بهشت و جهنم ساده است که تو گوشمون خوندن و ما فقط یک قطره از دریا را کشف کردیم. با سپاس فراوان از مدیریت سایت و دست اندر کاران محترم . مهرداد مخملباف.

  23. با سلام به دوستان عزیزم

    فکر میکنم 1 یا 2 سال پیش کلیپی روی موبایل ها دست به دست بلوتوث میشد که
    یک گربه ای رو نشون میداد که بجای سر گربه سر یک زن داشت با موهای بلند ،
    میخواستم بپرسم از دوستان فضیه این موجود عجیب چی بود و یا واقعی بود
    لطفا هرکسی از دوستان اطلاعاتی درباره این موضوع داره راهنمایی کنه .
    اگر کلیپ این رو پیدا کنم تو آرشیوم براتون قرار میدم.
    ممنون کوچک تمام عزیزان
    مک

  24. سلام لیلیانای عزیز وقت بخیر
    متاسفانه در آرشیوم نتوانستم این کلیپ کوتاه را پیدا نمایم
    به همین جهت سعی کردم که از راه های دیگر این کلیپ را برای شما قرار بدم
    یک لینک پیدا کردم به این آدرس
    http://www.photohorror.com/Extra-121.html
    و با این عنوان
    کلیپ ویدیویی مستند از زنی که به یک گربه تبدیل شده
    ولی متاسفانه گویا این لینک یا مسدود شده یا دچار اشکال و ارور های مختلف میدهد
    لذا من از شما پوزش میطلبم و از دیگر دوستان و عزیزان خواهش میکنم هرکس مطلبی و یا لینک دانلودی از این واقعه خواص را دارد در اینجا قرار دهد.
    منتظر نظرات شما عزیزان هستم
    کوچک تمام عزیزان
    مک

  25. اقا رامتین اولین مطلبی که در سایت قرار دادید عنوانش چی بود

  26. نامه شاهزاده چارلز ولی عهد انگلیس نشان می دهد که اصل و نسب وی به نژاد خون آشام رومانی بر می گردد.

    به گزارش برترین ها، شجره شاهزاده چارلز ولی عهد انگلیس به نژاد خون آشام دراکولا بر می گردد.

    مجله» لوبوان» فرانسه در این باره نوشت: پرنس چارلز در فیلمی مستند که رادیو و تلویزیون انگلیس آن را پخش کرده بود، گفت: اصل و نسب من رومانی است و نژاد خانواده من نیز به دراکولا بر می گردد.

    به نوشته این مجله فرانسوی، چالز در حالی که به اصل و نسب خود افتخار می کرد، براملاک و داریی های خود در اقلیم ترانسیلوانیا واقع در مرکز رومانی حرص می ورزید.

    پرنس چارلز در مقام ولیعهدی انگلیس و ایرلند است و در صورت مرگ یا کناره‌گیری ملکه الیزابت، گزینه اول برای پادشاه شدن در پادشاهی متحد خواهد بود. وی از سال ۱۹۸۵ رسما به عنوان ولی عهد انگلیس منصوب شد.

    همسر اول او پرنسس دیانا، شاهدخت معروف انگلیس بود که یک سال پس از طلاق از چارلز در سال ۱۹۹۷ کشته شد.

  27. دوستان عزیز
    من ایمان آورده ام که هیچ چیزی در این کره زمین کوچک ما افسانه نیست.کافیست نگاهی جتی گذرا به کره زمین خودمان بیندازیم.سیاره ای کوچک در میان میلیاردها ستاره و سیاره دیگر.پس اگر متقاعد شدیم که حیات و زندگی مختص زمینیان نیست، پس پذیرش وجود دیگر موجودات نیز ساده تر خواهد بود.اگر فسیل دایناسورها وجود نداشتند و اینجا صحبت از موجوداتی به نام دایناسور میشد احتمالا همان واکنشهای ناباورانه ما را در بر میداشت.پس نبود شاهدی بر مدعایی دلیلی بر نبود آن نیست. مدتی پیش خواندن شاهنامه فردوسی را تمام کردم که در آن مبارزه پهلوانان ایرانی با دیو و اژدها و دیگر موجودات عجیب وصف شده است.مسلما سطح درک و آگاهی و پذیرش انسانها یکسان نیست و همه انسانها چنین پدیده هایی را قبول نخواهند کرد.من در زندگی با مواردی مواجه شده ام که برای دیگران بسیار عجیب و دور از باور است و برای خودم دیگر عادی شده اند.سریال امریکایی فرینج سعی در نشان دادن عجایبی دارد که انسانها از درک و پذیرش آنها عاجز هستند و آنها را زاییده تخیل میدانند در حالی که واقعیت این است که ما فقط این موارد را ندیده ایم.ما تنها قادر به دیدن ابعاد فیزیکی هستیم در حالی که جهانهای دیگری نیز به موازات و ما و در واقع منطبق بر جهان ما در جریان و زندگی هستند و فقط چشمی برای دیدن آنها نداریم.من با پذیرش واقعی بودن این موارد دانش خود را بسیار اندک حقیر میبینم و در شگفتیهای زندگی غرقه هستم و بر جهالت خودت در واقع اعتراف میکنم حال آنکه اکثر انسانها این موارد را نفی میکنند. خوب است به دیدگاههای همدیگر احترام بگذاریم و بپذیریم حداقل در میان جمعیت چند میلیاردی انسانها اختلاف نظر هست، چه رسد به این جهان پهناور ناشناخته برای بشر که هنوز همسایه های خود را ( ماه و مریخ) نیز نمیشناسد.
    برکت باشد

  28. سلام ممنون خیلی خوب بود من هر چی دنبال کتاب الحجار بودم پیدا نشد میشه برام ایمیلش کنین؟ممنون میشم

  29. زبانش فارسی باشه

  30. سلام من یکی از دنبال کننده های وب شما هشتم،البته فکر نمیکنم از شما جوابی بگیرم چون کامنت هاتون از سال 2010 هست،عجیب ترین چیز هارو داخل وب شما دیدم،و نمیدونم برای چی این وب فیلتره چون مجبور شدم خیلی از فیلتر شکن ها رو امتحان کنم تا به وبتون بیام،نمیدونم تا حالا اصلا این وب کجا بوده،چون اطلاعاتی که اینجا هست خیلی عجیبه،واقعا ببخشید که تند تند حرف میزنم چون هیجان زده شدم،داخل یکی از مقاله هاتون خیلی قبل تر از کرونا مربوط به چند سال پیش دیدم که شما در مورد یکی از پایگاه های نیروی امریکا به اسم کرونا نوشتید که ازمایشات در اون انجام میشه،ایا این میتونه اتفاقی باشه؟،موضوعی که باعت شد براتون کامنت بزارم ازین بحث ها جداست،و متاسفانه هیچ جا نتونستم به جز اطلاعات اندکی چیزی در موردش پیدا کنم،خواهشمندم،خواهش میکنم،لطفا و لطفا اگر این کامنت رو دیدید به ایمیل پیام بدید،فکر کردم اگر شما میتونید در مورد این چیز ها اطلاعاتی داشته باشید حتما میتونید در مورد اون موضوع هم اطلاع داشته باشید،ببخشید که پر حرفی کردم،و سپاسمند میشم اگر به ایمیلم پی ام بدید(((((((:

بیان دیدگاه