کشف موجودی عجیب و ناشناخته شبیه دایناسور در کوه قندیل کردستان(ویدیو)حتما ببینید.


 عکسهای زیر مربوط به جاندار  ایست که چندی پیش در کوهستان قندیل دیده شده است .

چند مدت پیش این موضوع را شندیدم که زیاد جدی نگرفتم اما امروز این مطلب را در وبلاگ دوستان مهابادی دیدم . و تا حدودی من را به شک انداخت …

از دوستانی که تخصصی در این زمینه دارند تقاضا میکنم که چنانچه اطلاعاتی از این موجود دارند برایم بنویسند .با تشکر

یک ماه قبل چند نفر از اهالی روستای (میشه دی ) برای جمع آموری گیاهان کوهی و قارچ به ارتفاعات قندیل رفته بودند که به لاشه ی عجیبی از یک حیوان برخورد می کنند و از آن با موبایل خود فیلم میگیرند و خودشان میگویند شبیه بچه دایناسور است که در این فیلم به دایناسور معروف می شود. روز بعد فیلم را به چند نفر نشان می دهند و به ارزش این لاشه عجیب پی برده برای آوردن آن مجددا به دامنه ارتفاعات مذکور باز می گردند ولی هیچ اثری از آن نمی یابند.

 

از دوستان و کارشناسان جانور شناسی تقاضا می شود در صورت تشخیص این لاشه اسم آن را مشخص کنند.

 

 

 

لازم به توضییح است که این مجموعه کوه عظیم چنیدن سال است که صعود و رفت آمد کوهنوردان به آن ممنوع شده بود و امسال برای اولین بار در این چند سال کوهنوردانی موفق به صعود این کوه شده اند . این هفته احتمالا به اونجا خواهیم رفت ….

دوستان عکسها از روی هاست پاک شده بود ویدیو را گذاشتم.حتما دانلود کنید.با تشکر از رامیار عزیز مدیر وبلاگ http://www.lawansaqez.blogfa.com

فیلم مربوط به جاندار عجیب و ناشناخته قندیل

 

اینجا دانلود کنید

http://www.lawansaqez.blogfa.com/post-301.aspx

Posted on نوامبر 27, 2009, in موجود عجیب کردستان and tagged . Bookmark the permalink. 47 دیدگاه.

  1. ممنون…عجیبه!!!! چرا کوهنوردی ممنوع شده بود؟؟؟ اگه ممکنه دلیلشم بگو بدونیم…
    مرسی!

  2. با سلام
    کوهستان قندیل یکی از بکر ترین کوهستانهای جهانه و بسیار وسیعه که در مرز ایران و عراق واقع است و تا ترکیه از خاک عراق امتداد دارد برای رسیدن به این منطقه باید چیزی در حدود 20 ساعت کوهپیمایی در شیبهای بسیار تند و دره های خطرناک و پرشیب را پشت سر گذاشت .
    از این رو این منطقه خیلی بکر مانده است . و دارای یخچالهای دائمی ایست .
    جهت اطلاع بیشتر به قسمت کامنتینگ مطلبی که عکسها در اون قرار دارد مراجعه نمایید . این منطقه قبلا مقر 7 حزب اپوزسیون کرد از 3 کشور ایران ترکیه و عراق بوده و اکنون هم انبار این احزاب در اونجا باقی مونده …
    البته حزب pkk که تنها حزب باقی مانده در منطقه بود یکی دو ساله که از مبارزه مسلحانه دست کشیده اند و در حال مذاکره با کشور ترکیه هستند .

  3. سلام من تقریبا تمام مطالب سایت شما رو خوندم خیلی خیلی خیلی باحال بود ولی یه سوال …..چرا تا حالا حتی 1 فیلم هم از خود این موجودات موقع سوار یا پیاده شدن از سفینشون نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  4. داداش هیچ معلوم چند وقته کجایی!!!!
    من هر روز دارم میام میبینم خبری ازت نیست چرا اینقدر دیر به دیر آپ میکنی
    عاشق این وبلاگتم خواهشن ما رو دریاب!!!!

  5. سید سروش رضوی

    دستتون خییییییییییییییییییییییییییییییییییییلییییی درد نکنه من خیلی به علوم ماوراالطبیعه علاقه دارم و سایت شما هم خیلی جامعه

  6. سید سروش رضوی

    dasstetoon kheiiiiiiiiiiiiiiilyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy dard nakone

  7. سلام عزيز من اين را ديدم اين دايناسور نيست يك حيوان شكاري
    حالا يا سگ يا چيز ديگه
    موفق باشيد

  8. سلام لاشه مربوط به یک گرگ هست که توسط شکارچیان غیر مجاز کشته شده و بعد از کندن پوستش اونو اونجا رها کردن. به نظر میرسه حیوان 2 تا 3 هفته پیش از فیلمبرداری کشته شده باشه

    • بله همینطوره که می فرمایید.
      یک گرگ یا سگ که پوستش رو کندن.

    • سلام
      منم کاملا موافقم
      آخه کجای این شبیه دایی ناصره !!!!( دایناسور ) ;)

    • با سلام خدمت دوستان عزیز
      در مورد این ودیو باید بگم که این حیون هر چی باشه حتما گرگ نیست چون خودم گرگ دارم در ضمن سگ هم نیست چون تا دلتون بخواد داییم سگ داره .
      دیگه حداقل این دو تا جونور را می شناسم .

  9. با سلام خدمت دوستان گرامی
    حدود یک ماه پیش که کلیپ آن را در موبایل یکی از دوستان دیدم تشخیص دادم که لاشه یک گرگ باشد . بلافاصله به اینترنت مراجعه کردم و عکس اسکلت گرگ را سرچ کردم و دیدم حدسم درست بوده . نمی دانم چطور می شود در اینجا عکس گذاشت وگرنه برایتان عکسش را می گداشتم . خودتان به سادگی می توتنید در اینترنت به عکس اسکلت گرگ دست پیدا کنید و با کلیپ مقایسه کنید .

    در ضمن جناب ufolove می خواستن بدانم چرا این همه مطالبی که دارید را به شکل یک کتاب به چاپ نمی رسانید .

    • چون يكي پول ميخواهد و دوم اينكه هنوز خيلي ها آمادگي شنيدن بعضي چيزها را ندارند.
      كتاب گمشده انكي را بخواني متوجه ميشوي.

  10. نمی دونم چرا با این دنیای دجیتال یک عکس یا فیلم با کیفیت
    تو هیچ سایتی نیست.
    از سایت جالبت ممنون

  11. عزیزم خیلی مطالب رو بزرگ میکنی اینقدر عجله نکن نمیدونم عکس گرگ و میگی دایناسور و خیلی چیزای دیگه من به یوفو تا حدی معتقدم ولی مار پرنده و گوسفند آدم خورو (منم یذره گندش کردم ) اینا دیگه مسخرس

  12. سلام یوفو جان…
    منم یکی از طرفدارای دو اتیشه ی فرازمینی هام .. تقریبا تمام کتاب های اریک فون دانیکن رو خوندم (البته به جز اوناییکه هنوز از المانی به انگلیسی ترجمه نشده )

    تازه وبلاگتو یافتم … و به عنوان یکی که ترقیبن ازین چیزا سر درمیاره از وبلاگت خوشم اومد …

    موفق باشی …

  13. دقیقا مثل همین فیلم رو چند وقت پیش توی آمریکا پخش کردن که بعد معلوم شد یه گرگه که پوستشو کندن و ازش فیلم گرفتن

    • من هم كم كم دارم به همين نتيجه ميرسم. ولي موجود ولز يا پاناما تائيد شدست كه ناشناخته بودند. در وبلاگم هست سر بزن.

  14. az web site shoma khili khosham umadeh wa in web site ro be dostanam ham moarefi kardam,khosh hal misham bishtar az in mataleb agahi peyda konam.

  15. man ke ehsas mikonam hameye in ha yek parapagonda bishtar nist.
    aksare in film ha ho axa male projehaye makhfiane NASA ast.axaye havapeimahaye NASA ke be shekle bosh ghab parande sakhte hast mitunid bebinid .
    bagh yash ham photo shopo ina. Ziad ham khodetuno dar gire ina nakonid .

  16. مطالب مهيج و سرگرم كننده است و انسان بيشتر ترغيب ميشود كه بداند در طبيعت و اطراف ما چي ميگذرد و چه اتفاقاتي بدون اينكه ما بدانيم در شرف است

  17. وبلاگت عالیه
    به نظر من هم اگه مطالبتو بعنوان یک کتاب چاپ کنی عالی میشه

  18. دییییییییییییییییییییییییده بان

    ایییییییییییییییین حیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییوان بیییییییییییییییییییییییییییییچاره هیییییییییییییییییچ ربطییییییییییییییی به داییییییییییییییییییییییییناسور یییییییییییا داییییییییییییییییییییییییی ناصر نداره.یک گونه از گوشتخواران خوانواده سگهاست از نوع کوهیییییییییییییییییییییییییی.

  19. اشتباه گرفتن لاشه سگ با دايناسور رسما شاهكاره. سر كار گذاشتي خودتو عمو

  20. با تشکر از نظرات و گفته های افراد باید بگم که بسیاری از چیز هایی که در مورد کوهستان های سردشت ،پیرانشهر ،اشنویه و همچنین مرز های کردستان عراق گفته می شود درست است البته اگر دست دزدان نابکار قطع شود چیز هایی مثل کتاب زرتشت،شمشیر و همچنین رمز راز هایی در این مورد گفته شده در مورد شهر آفتاب درست بوده باید بگم ما اینجا غار هایی جالب توجه هم داریم البته اگر مایل هستید و جرات آن را هم دارید بیایید و از نزدیک ماوراء را تجربه کنید

  21. چیزی در مورد شیخ تخته «»»سنندجی «»» شنیدیدن…؟
    جناب یوفو لاو اگه مایلی بیا وبلاگم نظر بده…حتما در موردش میگم…اگه باور نداشتی به شرطی که بیای سنندج بهت ثابت میکنم…نوشته هامو….
    یا در مورد پسر مریخی؟
    یا دختر سنندجی که فلج قطع نخاع رو معالجه میکنه؟؟؟؟

  22. آخه پوزه این حیوان شبیحه سگ نیست.. کشیدست..هرچی هست یه کمی شبیه دایناسر ولی نیست..شایدم یه موجود کم یاب

  23. من عاشق علم متافیزیکم درمورداین جانورهم بعدازبازبینی و مشورت بابرخی از جانورشناسان نظرخواهم داد

  24. سلام این گونه شبیه به petranodon از راسته ی prodactil است که میتوانید با جستجوی این کلمات آن را بیابید

  25. سلام من کارشناس فیزیک هستم و چند سال پیش فارغ التحصیل شدم . بعد از مدت ها باز به سرم زد برگردم یه سری توی فیزیک بکشم و مخصوصا نجوم …. وبلاگ جالبی دارید و مهمتر از اون پشت کار مناسبی. انشاء الله موفق و پیروز باشید

  26. یوفو جان دمت گرم من خودم از کسانی هستم که عاشق ماورائ طبیعت هستم در این زمینه نیز خیلی اطلاعات دارم همان طور که خدا در قرآن میفرماید:پراکنده ساختیم تمام موجودات را در تمام کهکشانها.دیگه جای هیچ شکی نیست که قبل از ما انسانهای دیگری روی کره خاکی بوده اند.من خودم کارشناسی برق دارم اما به دلیل علاقه زیاد به این جور مسایل و دین مبارک اسلام سر از ماورائ طبیعت در آوردم.دمت گرم ان شاالله هیچ وقت خسته نباشی و همیشه موفق باشی دوست دار تو امید

  27. متاسفم جدا… البته آدمای از جنس شما همه جای دنیا پیدا می شن. انقدر زندگی واقعی برای شما ملال آور هست که دنبال جن و پری و دایناسور می گردید!!! خدا شفا بده! :))

  28. من عاشق ماوراالطبیعه هستم و معتقد هم هستم اما این جسد یک سگ سانه که به اینصورت در اومده.

  29. salam duste aziz man khudam asle in heyvan ro be chashm didam ye vido ham hast fek mikonam az noe hamin heyvon bashe age mikhay bebini ba man az tarighe email dar tamas bash man khudam ahle
    kurdestane iraq hastam movafagh bashid

  30. دایناسورا خیلی وقت پیش منقرض شدن(میلیون ها سال پیش) ولی این لاشه حدود چندماه پیشش بود چون هنو گوشت رو استخوناش بود.گرگم نبود چون چانش کشیشه تر بود.شاید روباه یا…….. میبود.

پاسخی بگذارید

