میله های پرنده (Flying Rods): آنها چه هستند؟


                                         میله های پرنده : آنها چه هستند؟

رمز و راز ادامه دارد

ابتدا، شرح واقعه اصلی:

میله های پرنده اسرار آمیز در غار دورافتاده ای واقع در صباح بورنئو کشف شدند.
تاریخ اکتشاف : دسامبر 2012
گزارش از
PfeiferKen  

مخلوقات اسرارآمیزی شبیه حشرات در نقاط متعددی از جهان، در فیلم و عکس ثبت شده اند. به علت سرعت فوق العاده حرکت آنها (کشف در منطقه صباح )، هرگز به صورت عینی مشاهده نشده  و بطور علمی نیز توصیفی برای آنها داده نشده است.

این مخلوقات با اسامی از قبیل میله های پرنده ، ماهی آسمانی ، اجرام خورشیدی نامگذاری شده اند که با چشم غیر مسلح دیده نمی شوند و تنها میتوان آنها را توسط دوربین با حرکت آهسته مشاهده نمود که شبیه یک هزارپای پرنده است.

عده ای آنها را مربوط به خطاهای نوری دوربین می دانند و گروهی دیگر که تصاویر جدیدتری از این موجودات را مطالعه کرده اند، معتقدند که این موجودات وجود دارند ولی قادر به توضیح اینکه دقیقاً چه هستند، نمی باشند.
(حشرات یا موجودات غیرطبیعی یا حتی فرم خاصی از بیگانگان ؟)

Matthew Lazenby  میگوید :

ما از این اکتشاف بسیار هیجان زده هستیم و این یافته در صباح عرصه جدیدی در جانورشناسی غارها و یا حتی یوفولوژی ایجاد میکند و وجود آنها باعث بحث و جنجال بسیار در سراسر جهان شده است.

کشف ناحیه صباح دو هفته قبل توسط این مرد انگلیسی صورت گرفت. وی به مطالعه سیستم غارها علاقه خاصی دارد و تعطیلات خود را (در این منطقه) سپری میکرد.

او و یک راهنمای توریستی محلی، بنام  John Nair  ، تصمیم به به پیشروی به اعماق غار با استفاده از دوربینهای نصب شده بر روی کلاه گرفتند.

Matthew میگوید : هنگام بررسی فیلم ها با دیدن آنها بسیار شگفت زده شدیم زیرا تا زمان مشاهده فیلم ها از وجود آنها بی اطلاع بودیم.

به دلایل روشن، ما مکان غار را تا زمان یافتن یک روش مطمئن و مستند در بدام انداختن آنها فاش نخواهیم کرد.

او توضیح داد: ابتدا فکر کردیم خفاش ها هستند ولی زمانیکه سرعت دوربین را پایین آوردیم، متوجه شدیم آنچه که به نظر می رسد، شبیه ذرات کوچکی بودند که بزرگ و بزرگتر می شدند.

وی اظهار می دارد :

هر چه ما به اعماق بیشتری از غار نفوذ می کردیم ، ( در فیلم با سرعت آهسته ) متوجه افزایش تعداد این مخلوقات به ظاهر حشره شدیم که در حال حاضر نامی رسمی بر آنها نهاده نشده است.

ما تا کنون نمی دانیم که آیا آنها گونه ای از حشرات هستند یا نوعی پدیده هوشمند مربوط به گونه های جانوری یا سایر مخلوقات ؟

آنچه این فیلم ها را از سایر موارد ثبت شده متمایز میسازد، این است که ما حتی فیلم خفاش هایی را داریم که از برخورد با این موجودات پرهیز می کنند در حالیکه اصولا خفاش ها هرگز از حشرات وحشت زده نمی شوند.

من تصویری از یک گروه آنها دارم که در آن ، شما می توانید سرعت بسیار بالای آنها را مشاهده کنید.

آنها حتی در تعقیب یک خفاش بودند. این خفاش مشغول کار خود بود که با آگاهی از حضور آنها وحشت زده شد.

همچنین در فیلم های قبلی ضبط شده با دوربین های با سرعت بالا این موجودات در محیط باز نیز، مشاهده شده اند. اما فیلم های (یافته های) صباح  ما برای اولین بار نشان می دهند که این موجودات دارای حسگرهای بسیار قدرتمندی هستند که مانع از برخورد آنها با دیواره های غارها شده و باعث چرخش U شکل آنها در آخرین لحظه می شود.

او می گوید : حشرات نمی توانند این کار را انجام دهند. روش حرکت آنها در هیچ یک از حیوانات یا حشراتی که ما می شناسیم یا حتی در سریعترین هواپیماها نیز دیده نشده است.

این سریعترین چیزی است که شما تا بحال دیده اید.

توجه : عکس با پس زمینه قلعه، Glastonbury انگلستان نوامبر 2010

میله های پرنده پدیده جهانی هستند


Source: swadlincoteparanormal.co.uk

اگر شما در محیط بیرون هستید و از  دوربین دیجیتال استفاده می کنید، شانس دارید تا یکی از این اشکال عجیب و غریب در عکس های خود ثبت کنید.

زمانیکه شما آنها را مشاهده

می کنید، شبیه لکه نور هستند.

این اثر نوری حتی در آثار کلاسیک سینما نیز یافت می شود.مثلا در فیلم قلب شجاع ، مل گیبسون.

آنها با سرعتی بیش از 100 مایل در ساعت حرکت می کنند و با چشم غیرمسلح دیده نمی شوند.

زمانیکه از دوربینهای دیجیتال با سرعت بسیار بالا استفاده شود، مشاهده می شوند.

طول آنها بسیار متفاوت است. برخی از آنها فقط چند اینچ است و برخی دیگر چندین متر طول دارند که بر روی تصاویر ثبت می گردند.

رنگهای متفاوتی دارند، از سبز تا نارنجی. ولی سفید یا نیمه شفاف از همه معمول تر است. آنها حتی در آب، بخوبی هوا نیز مشاهده شده اند و در هر ارتفاع از سطح دریا تا 1200 متری نیز دیده می شوند.

استودیوهای تلویزیونی متعددی، چندین تیم برای بررسی ماهیت این میله های پرنده ارسال کرده اند که بسیاری از آنها در یوتیوب وجود دارد.

اکثر آنها این پدیده را ثبت کرده اند ولی قادر به توضیح نیستند که این اشیا پرنده  واقعا چه هستند؟

یوفوی میله ای مشاهده شده در Ontario ’09

 

انتاریو – گزارش شاهد عینی :

خانواده من یک جزیره کوچک دردریاچه  semi wildernessدارد.در تاریخ 16 ژوئن 2009، خواهرم Amy ، صبح زود جهت گرفتن عکس از دریاچه بیدار شد زیرا دریاچه بسیار آرام و مختصری مه آلود بود.

 بعد از مشاهده این عکس، او متوجه یک شی نورانی شد که دریاچه  را  به  سمت آسمان ترک می کند.

او متوجه این شی قبل یا هنگام عکاسی با چشم غیر مسلح نشده بود.

با مشاهده عکس ،  ظاهرا شی رو به بالا بوده و میله ای شکل ، روشن با نوارهای رنگی درسمت بالا، دماغه طلایی گرد، و به نظر می رسد دنباله آن (انتها) بخار است.
هیچ فرد و یا قایقی در دریاچه وجود نداشت. عکس در جهت شمال شرقی با یک دستگاه دوربین کانن خودکار گرفته شده است.

وقتی سایر اعضا خانواده از خواب بیدار شدند، Amy عکس را به آنها نشان داد. آنها همگی متعجب شدند، اما اساسا آن را نادیده گرفتند.

بعد از اینکه عکس را مشاهده نمودم، احساس کردم ،واقعه مهمتر و با ارزش تر از یک اختلال نور می باشد.

(Thanks to MUFON CMS. Source: Filer’s Files #28 July 4, 2009)

مشاهده با مادون قرمز

 

تاریخ رویت : 10 اکتبر، 2011
محل رویت : تگزاس، ایالات متحده آمریکا
این گزارش به MUFON ارسال شده است، اما حاوی هیچ اطلاعات دیگری نمی باشد.

این عکس در شب و توسط یک دوربین شکاری مادون قرمزگرفته شده است.

 دانشمندان نیز از مادون قرمز برای تشخیص چیزهایی که چشم انسان قادر به دیدن آنها نمی باشد،استفاده می کنند.

 مورد فوق مثال خوبی است. این یک میله است و گروهی معتقدند که نوعی ابزار بیگانگان می باشد و گروهی دیگر  می گویند که آنها موجوداتی زنده هستند که در قسمت فوقانی اتمسفر زندگی می کنند.

 در هر صورت، آنها شگفت انگیز به نظر می رسند.
منبع: MUFON

یک نمونه تصویرسازی ( Artefacts)  ویدئویی : حشرات پرنده

تصویر بالا حدود دوازده سال پیش به viewzone فرستاده شده است.

مخترعی «جعبه سیاه» ثبت شده ای (در اختراعات) را  طراحی کرده است که به یک دوربین ویدئویی دیجیتال متصل بوده و اجازه می دهد تصاویر متعددی در یک فایل اطلاعاتی ذخیره شود.

او تصاویر بسیارجالبی از پرندگان در حال پرواز نزدیک خانه اش ارسال نمود.

 

من مطمئن هستم  که شما متوجه شباهتها خواهید شد. بسیار محتمل است که یک حشره در حال بال زدن، همانند یک UFOمیله ای شکل به نظر برسد.

قویترین استدلال مشابه از تصاویری مانند عکس زیر استنباط می شود:

www.flicker.com

       «توده میله ای» عکسها از Red Aliada

تصویر دیجیتال موفق به ثبت اشکال میله ای بسیار شده است. در میان آنها برخی از حشرات بالدار معمول،معلق در هوا نیز وجود دارد. قبل از اینکه دوربین بتواند آنها را از نمای جانبی ثبت کند، میله ای شکل مشاهده میشوند در حالیکه مطمئنا همه اینها حشره هستند واین اختلال  مربوط به فرایند های دیجیتال عکاسی  می باشد.


مورد بسته شده است. شما چه فکر میکنید؟

منبع: http://www.viewzone2.com/rodufo.html

با تشکر فراوان از بینهایت  عزیز برای ترجمه و ارسال مطلب.

هر گونه بهره برداری از این مطلب با ذکر منبع با آدرس WWW.UFOLOVE.ORG  مجاز می باشد.

ایمیل  وبلاگ BLOG.UFOLOVE@YAHOO.COM

Posted on مه 4, 2013, in دنياي اسرار آميز. Bookmark the permalink. 29 دیدگاه.

  1. چرا تا حالا یک یوفو شکار نکردن که ببینیم داخلش چیه؟

  2. پارسال یا دو سال پیش بود که شبکه من وتو یه برنامه داشت به اسم «در جستجوی هیولا» که یه قسمت از اون راجع به همین مورد بود.من چندین ساله که راجع به مسائل ماورایی مطلب می خونم و جریانات رو دنبال می کنم ولی اولین بار بود که همچین چیزی می دیدم.واقعا جالب بود.

  3. دروود
    اینا حشره هستن من مستند این حشرات رو دیدم

  4. فکر نکنم حشرات باشن. منم یکی از این مواردو ثبت کردم به طول ده سانت و به رنگ طلای سرعت بسیار زیاد.

  5. سلام
    امروز چیزی تو سایتها دیدم ولی نمیدونم صحت داره یا نه؟
    دانشجویان ایرلندی در دریا تصویر هیولا را شکار کردند؟
    http://www.beytoote.com/news/selective-news/sea2-monster-files.html

  6. آخر زدی سایتو ناکار کردی .از همونی هم بود افتاد که ….

  7. یه نظریه داده شد که حشرات در بعضی از دوربینها به اینصورت دیده میشوند که یه محقق معروف به اسم خوزه اسکامیلا با فیلمی که ساخت اثبات کرد که اینها نمیتونند حشره باشند به علت سرعت بالایی که هیچ حشره ای قادر نیست با این سرعت حرکت کنه و این میله های پران از نیروی پیشران خیلی عجیب استفاده میکنند… هر چی در ارشیو فیلمهام گشتم نتونستم اسم اون فیلم مستند اسکامیلا رو پیدا کنم در یوتوب بگردید باید باشه … و در جواب به اونایی که گفتند چرا یه یوفو شکار نمیکنند باید گفت این اتفاق زیاد افتاده یا زده شدند بوسیله هواپیماهای شکاری یا سقوط کردند ولی دلیل نمیشه دولتها و سازمانهای اطلاعات بیان واسه ملت جار بزنن !…مثلا چند سال پیش یه فیلم خیلی معروف هست از شکار یه بشقاب پرنده که به کاخ سفید نزدیک شده بود و توسط هواپیمای ارتش شکار میشه و منفجر میشه این فیلم کاملا واقعی و حتی صدای مردم واشنگتن که به پلیس 911 تماس میگیرن و مصاحبه با روزنامه نگارها و پلیس و…

  8. در ضمن کسانی که معتقدند که اینها حشره هستند! باید بگم در فیلم خوزه اسکامیلا چندین تصویر معروف از این میله ها هست که بصورت کاملا عمود! از چند متر زیر اب به بیرون شلیک میشن و به اسمان میرن!!!! کدوم حشره میتونه زیر اب شنا کنه!!!! و بعدش هم به اسمان بره!!!! سعی میکنم این فیلم رو در یوتوب پیدا کنم و بزارم تا اونوقت نظر شما را بعد دیدن این ویدیو بدونم!

  9. بسیار جالب وجدید بود

  10. ziad khodetono khaste nakonid in asare parvaz e yek hashare ya parande eist ke sorate harekatesh az sabte dorbin bishtare . Faghat hamin

    • mosalaman ke in jooriye ama khob midooni kashfe in mojod che ghableiyataeee dare ashnaee be in ke chetoori tonestan be in sorat dast peyda konan …

  11. دوستان نگفتن حشره چطور از زیر اب به اسمون میره!!!! اون چه حشره دوزیستی که من نمیدونم! با این سرعت اینترنت که اوردن پایین عوضی های… نتونستم فیلم مورد نظر رو پیدا کنم ولی یه فیلم جدیدتر پیدا کردم که ازدریایی در ایتالیا گرفته شده http://www.youtube.com/watch?v=rsqcVyH1CqA

  12. من یه فیلم مستند رو دیدم که اخرش کشف و اثبات میکنن که اینا یه جور حشره هستن

    اونایی که شاکین
    برن یقه مستند ساز رو بگیرن

  13. سلام من چند سال پیش نصف شب از خواب بیدار شده خوابم نمی برد رفتم از اتاق بیرون تا هوایی بخورم . ناگهان صدایی شبیه نزول یعنی آرام پایین آمدن راشنیدم آسمان را که نگاه کردم یک شیی شبیه به ی گرز ولی بسیاز زیبا و بلندی را دیدم که اشکال بسیار زیبایی هم داشت آنقدر پایین بود که توانستم شکلش را ببینم همینطور که به صورت اوریب حرکت می کرد کم کم دور شد . یعنی این چی میتونست باشه یک شیی بلند و نورانی مثل یک میله ای با اشکال موزون و نور زرد خیره کننده .

  14. empyriumکاملا با شما مافقم

  15. اینم پارت 3و4 مستند اسکامیلا

  16. اقای کایکو من اون مستند جستجوی هیولای من و تو رو تو هاردم دارم! شاکی نشدم مشتی! میگم تو همون مستند یه بار میگه حشره ها به این صورت دیده میشن ولی حشرات به اندازه چند سانت کش ! میان نه چند متر! نه زیر دریا! نه با اون شتاب! اگه یادت رفته تو همون مستند! بعدش این جمله رو میگه : ایا تمام موارد حشره هستند! { نه لزوما!!!} یادت اومد بعدش بیان میکنه حشره ها قادر نیستند بصورت چندین متر! انهم در گردباد! و طوفان کاترینا! اینطور شلیک بشن و من جدا از این مستند ده تا فیلم دارم از کارگردان معروف خوزه اسکامیلا که گفتم زیر دریا گرفته شده ولی متاسفانه با این وضع اینترنت نتونستم در یوتوب پیدا کنم… که غواصان این فیلم رو گرفتن شما اگه اون پشه ای که از فاصله دور! زیر دریا بصورت چند متر به اسمان میره! رو بهم معرفی کن لطفا! من اطلاعاتم بیشتر بشه! شاید شما بشناسید چنین پشه خفنی رو! من نمیشناسم بعدش من که نگفتم اینها یو اف او هستند یو اف او پدیده ای که دیگه هر احمقی تو دنیا بهش باور داره! اگه امار مردم امریکا و انگلیس و… دیده باشی ولی این میله های پران مشخص نیست چی هستند در همون مستند هم یه کارشناس میگه شاید حیوونهایی از ابعاد دیگه باشن که همه جا حتی در فضا! هم دیده میشن اخه پشه تو هوا نزدیک ایستگاه فضایی یا زیر اقیانوس چیکار میکنه مشتی! افتاد؟

  17. اینجور که پیش میره .. 50 ساله آینده عکس مگس یا ( مِگِز خودمون به اصفهانی ) رو هرکی داشته باشه میگن پرنده ی افسانه ای که مشخص نیست شبها کجا میره :دی
    بعضی عکس ها به خاطر پاین بودن سرعت شاتر دوربین اینجوری شده ( الله اعلم )

  18. empyrium عزیز من منظورم اون مستند من و تو نیست
    یه مستند دیگس که اسمش یادم نمیاد

  19. خب من هم نظریه طنز پردازانه خودم رو دارم…

    از اونجاییکه پای فرا زمینیها به سیاره ما باز شده ممکنه اینها هم حشرات موجود در سیاره اونها باشند که با مخفی شدن در سفینه هاشون و شاید بطور اتفاقی و شاید هم عمدا(کسی چه میدونه!) به سیاره ما را پیدا کرده باشند!!
    چنین اتفاقاتی بارها و به وفور در تاریخ زمین هم اتفاق افتاده…

    من هیچ ادعایی در زمینه صحت داشتن این موضوع ندارم فقط خواستم کمی اذهان خودمون رو بازتر کنیم.

  20. بله دوست من امکان داره اینها پشه هایِ اونا باشن که با صفینه به اینجا اورده شدن ..
    دیدند ما میمون فرستادیم تو آسمون اونام پشه فرستادن برا ما :دی

  21. با سلام در مورد این مطلب شبکه ایتالیا 1 گزارش کاملی بصورت تصویری پخش کرد و بصورت کامل نشان داد که این میله ها همان حشرات در حال پرواز هستند که در حین فیلم برداری بدلیل فاصله خاص انها از دوربین (نسبت به تصویر اصلی )اینگونه به نظر میسند.من توصیه میکنم که دوستان حتما برنامه MISTERO از شبکه ایتالیا 1 رو هر هفته ببینند چونکه در مورد رازها و ماورا خیلی از رازها رو افشا میکنه و تصاویر واقعی از یوفو ها و … را نشون میده.

  22. خیلی جالبه مرسی داداش

پاسخی بگذارید

